Hvala za vse odgovore.
O Volvotu 440/460 sem že razmišljal, a mi 1.7 motor (v resnici Renaultov F motor prve generacije) nekako ni odgovarjal - malce preglasen in generacijo za K serijo katero vozim danes. A bi se dal prepričat, če bi našel res dober faceliftan model s klimo. Dejstvo, da je narejen na Nizozemskem namesto na Švedskem je že všteto v ceno... Holandčani so veliko manj talentirani za izdelavo vozil, kot njihovi bratranci Nemci.
Glede menjave like-for-like za istega Megana s klimo: težava je v tem, da so iz nekega bizarnega razloga modeli po faceliftu imeli veliko slabšo končno obdelavo (pred leti sem sedel v kar nekaj verzijah faceliftane verzije, pa mi je bilo prav neverjetno kako so se poslabšali materiali). Pre-facelift pa so bili izredno redki z klimo (če pa so jo že imeli, so to ponavadi bili modeli Alizee, pri katerih nas je Renault "razveselil" s stekli na vesla).
Laguna 1: priznam da tud mene rajca (poleg MB W124). Kar par ljudi, ki jih poznam ga je imelo, pa so veselo prevozile tudi čez 400.000km. Za razliko od kastastrofalne naslednice Lagune 2, ki je potopila imidž celotne znamke (in se nato po faceliftu odkupila, a takih za 700eur ni več, razen od kakšnega Ahmeda Sultana iz Sultan Avto d.o.o.) Zanima pa me ali so ti 16v motorji K serije (K4M) enako poceni za vzdrževanje kot osemventilski K7M, ki ga vozim zdaj (menjava jermenov npr. 100eur) in ali je enako tankovsko zanesljiv (z mojim v 20 letih dejansko ni bilo nikakršnih težav z motorjem). Je 16-ventilska kompleksnost povzročala kakšne dodatne preglavice? Sicer predvidevam, da je vsaj osnova zasnove dobra, glede na to, da se skoraj nespremenjen uporablja še danes. Lagune iz linka so za odtenek predrage, a sem že klical enega lastnika podobne, pa se da kar pošteno znižat ceno - celo na nižjo od mojega maksimuma.
Kaj pa kaj takega? Slišal sem da je štirivaljni bencinec M111 renaultovsko neuničljiv, sploh v nekompresorski verziji. Isti motor se je vrtel v "večnem" W124 in ni delal sramote prav tako robustnim dizlom. Bi mu lahko zaupal večurno vožnjo po avtocesti pri 140km/h, ne da bi me skrbelo, da se pokvari v bližini kakšnega azilnega centra? Mogoče malce preveč kompleksen avto, za moje potrebe absolutne zanesljivosti?