ggorenc je napisal/-a:DPF filter se tudi z leti, oziroma kilometri zapaca tako, da mu ziv bog ne pomaga vec in je potreben nov. Kot vsaka stvar ima svoj konec...
točn tko. vsakemu filtru se z kilometri manjša kapaciteta.
lahko nardiš regeneracijo miljonkrat pa nima veze.saje že skurš,pepela pa ne spraviš ven. in zato se kapaciteta manjša in potem so razlike tlakov skos večje in se pospedično skos bolj pogosto dela regeneracija.
je že res da nekaterim zdrži dpf 300.000 km,sam to ne pomen da dela pravilno.
veliko vozil ima dpf notri pa avto normalno dela regeneracijo pa se nobene lučke ne prožigajo,pa imajo kljub temu črn izpuh,oz so nastavli izpušni črni.
eden takih vozil so bmwji ki imajo slabe dpfje že v štartu.vag ma velik boljše dpfje.da za japonce ne govorim
kolega ma mazdo 6 2008 letnik cca 320000 prevoženih.zadnja cev i je tok čista da bi lah jedu s tm...