Kvaliteta se je pri Renaultu nesporno dvignila. Pomisleki so bolj kot ne zato, ker je model povsem nov in vemo kako je s tem - sicer pa že obstaja tema, kjer se uporabnik pritožuje nad škripajočim podvozjem in na servisu zaenkrat nimajo rešitve...

Ko bodo odpravili vse otroške bolezni, ki običajno spremljajo sveže modele pri praktično vseh znamkah, bo potem to povsem spodoben avto.
Kako se vozi Talisman ne vem, zato tega ne bom komentiral. Vem pa kako se vozi aktualna Mazda 6 kakor tudi to, da je bila do sedaj vožnja z mazdami diametralno nasprotje vožnji s francozi. Povsem druga filozofija, ki je lahko nekaterim všeč (odličen handling, direkten volan,...), drugim, ki želijo, da jim avto "plava" po cesti in ki jim je prva stvar udobje pa seveda ne. Ampak v vsakem primeru ni dovolj, da se v avto samo usedeš (pa tudi če 100x), MORAŠ ga vozit! In potem bi vedel v čem je point (ali pa tudi ne, če si totalen analfabet avtomobilizma). Videl bi tudi razliko med 1.6 dizlom 130km v primerjavi z 2.2 150km - pa tistih 20 konjev viška je še najmanj pomembnih, tu je vse ostalo od navora, do voznosti, kultiviranosti, itd. Seveda ima na drugi strani tudi Talisman svoje prednosti, predvsem v obliki raznih tehnoloških bonbončkov, na katere dandanes folk tako pada. In pa že omenjena povsem drugačna filozofija, ki je določenemu delu populacije všeč.
Kaj pa ima s temi objektivnimi dejstvi opraviti moj podpis, pa prepuščam domišljiji tistega (in njegovih somišljenikov), ki je to omenil.
