Ti losovi testi so zelo zanimivi pa hkrati tudi čudni. Poglejte si test Leona ST, ki ga pri 74 km/h ne zvozi, pri 79 km/h pa praktično ga:
https://www.youtube.com/watch?v=Qyxq9-J_NAw&t=20sPodobno tudi Citroen C3, ki pri 76 km/h totalno pogrne, pri 78 km/h pa ne zgleda več tako hudo:
https://www.youtube.com/watch?v=92CGyNS024cSicer ne vem, če prav razmišljam ampak ta fenomen si razlagam samo na način, da pri nekaterih avtih, pri točno določeni hitrosti in pri tem konkretnem manevru, pride do neugodne frekvence nihanja karoserije, ki spravi vozilo iz začrtane smeri. Morda pri tem odigrajo vlogo tudi ne-optimalno nastavljeni elektronski pripomočki (ESP, TCS,...).
Pri A3, ki pogrne na enak način kot Golf pa se jasno vidi, da gre v osnovi za enak avto in očitno enak problem. Hec je le v tem, da je vozilo s krogci na havbi zaradi premium pedigreja neprimerno dražje, torej totalen nateg kupcev, ki mislijo da imajo z Audijem nekaj več. O Octaviji iz naslova pa tudi ne gre izgubljati besed. Ampak očitno se tudi za take avte najdejo kupci.
