CX-5 in sem pred dilemo. Kupiti nov 2017 model z slabšo opremo in manj zmogljivim motorjem (2.2d 150KM - avtomatik - predni pogon) ali stari model z 10k
Polo78 je napisal/-a:Vsekakor nov model, ker je ta NOV in ni zgolj facelift, tako, da so izboljšave na vseh področjih, zlasti npr. na izolaciji kabine (hrup). Sicer pa pri Mazdi pozabi, da bo čez kako leto ali dve cenejša kot je to v navadi pri drugih znamkah. Zadnja leta nočejo slišat niti P od popusta, zato nima smisla čakat, ker se boš načakal in nikoli dočakal. Kupi zdaj in je to to pa še nekaj časa boš ekskluziven.Dokaz za to je stara CX-5, ki je do zadnjega držala enako ceno - tam okrog 29k eur za 2.2 dizla ter srednjo opremo (attraction) in ne vem če je od leta 2012 do 2017 sploh bila kakšna sprememba cene (več kakor za kakega jurja zagotovo ne).
nered je napisal/-a:Ne sam, da ti ne dajo popusta se zaracunajo ti extra za nesmiselne stvari. Recmimo 60 EUR za vpis servisa v elektronsko knjigo, 60 EUR za 20 sekund dela : P
Renault VG je napisal/-a:Polo78 je napisal/-a:Vsekakor nov model, ker je ta NOV in ni zgolj facelift, tako, da so izboljšave na vseh področjih, zlasti npr. na izolaciji kabine (hrup). Sicer pa pri Mazdi pozabi, da bo čez kako leto ali dve cenejša kot je to v navadi pri drugih znamkah. Zadnja leta nočejo slišat niti P od popusta, zato nima smisla čakat, ker se boš načakal in nikoli dočakal. Kupi zdaj in je to to pa še nekaj časa boš ekskluziven.Dokaz za to je stara CX-5, ki je do zadnjega držala enako ceno - tam okrog 29k eur za 2.2 dizla ter srednjo opremo (attraction) in ne vem če je od leta 2012 do 2017 sploh bila kakšna sprememba cene (več kakor za kakega jurja zagotovo ne).
Predlagajo mu da dobi novo z nekaj 1000km, ta bo zagotovo nekaj cenejša![]()
Sicer pa saj drugi avtomobili tudi ne postanejo nujno cenejši, cena Passata je šla od začetka prodaje 2014 za vsak 1-1,5k € gor
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov