leftrightleft je napisal/-a:zato, ker ko kupis avto za cca. 60-70 ali ves tisoc evrov pricakujes od njega da bo deloval tako kot mora, mislim da tisti, ki je pripravljen dati toliko za avto, tudi ce je znamkar, nebo zadovoljen in ga bo hitro zamenjal, ce bo imel stalne tezave.
Avti v nocni izmeni niso nic slabsi kot tisti iz dnevne, zato ker vso delo opravljajo roboti, namestiti je treba dele, ki jih naredijo drugi, mislim da bi se jim iz ekonomskega vidika precej slabse izslo ce bi ekstra skrbeli za to da tu pa tam naredijo kaksen slabsi avtomobil, ker vse dela samodejno, in kakrsnkoli poseg v obrat predstavlja strosek.
Pri hrani pa je drugace. Milka v nemciji stane cca 1-2€ vec kot pri nas. Mercator, ki hoce kupiti milko, ve da jo lahko proda za 2€ in ne za 3€, zato od dobavitelja zahteva izdelek k bi ustrezal ceni, seveda mora dobavitelj spremeniti vsebine tako, da se mu bo kalkulacija izsla.
Avtomobili pa imajo isto ceno, in v nemciji in v sloveniji ter tudi v bosni, koncna cena pa je odvisna od davkov in drugih dajatev.
To ti misliš

, delam v podjetju, kjer več delajo roboti kot pa človek in napak s strani robotov je ogromno, ne misliti, da če nekaj naredi robot, da je popolno, daleč od tega

. Nekako tako to deluje, robot za=be, človek popravi in je B roba, ta roba pa vemo kam potuje.
Vsaka proizvodnja ima trenutke ko stroji ne ubogajo, ko so serije po par tisoč komadov na meji kvalitete in sedaj se bo to vse uničilo? Se spomnim v prejšnji službi kako smo delali z deli, ki so bili od audija, bmwja, mercedesa itd, včasih so prišli lepo pakirani, drugič nametani in čisto druge zahteve, le zakaj

? Znamke ne bom omenil, ampak se spomnim ko smo vrgli stran dele, so bili že v smeteh ko se je kupec odločil, da bodo dobri

.