Napisal/-a DrLopov To feb 27, 2018 10:31 pm
Zdravo, če se še nisi odločil, tu so moje izkušnje z Vitaro. 8. marca bo točno 2 leti, kar jo imam, 1.6 bencin AllGrip, prevoženih okrog 32000 km. Te bencinske različice naj več od poletja dalje ne bi izdelovali.
Z avtom sem zelo zadovoljen, če bi se še enkrat odločil, bi kupil isto. Povp. poraba med 6.8-6.9 (poleti) do max 7.2 (pozimi), nekje 2 dni na teden sem na AC, ostalo pretežno mestne vožnje. Za mene osebno največji plus - na terenu se obnese super. Ne verjeti tistim testerjem, ki pišejo, da se izven cest ne znajde dobro . Ni tak "mehka", sem prej mel Grand Vitaro, zmogljivosti so podobne, razen da je bila GV bolj oddaljena od tal. Jaz sem novo Vitaro kr "grobo" stestiral na snegu (globok, nesplužen), blatu ipd, v glavnem ne šparam avta. Edino, kot sem že rekel, ni posebej oddaljena od tal (185 cm), tak da pri kamenju previdno, blato pa sneg pa ni noben problem, če pa obtičiš npr. v globokem snegu in ne moreš ven niti s kombinacijo SNOW+LOCK, pa samo izklopiš ESP, pa te skoraj izstreli ven, ko spelješ. Imaš tudi kar nekaj realnih posnetkov na Youtubu, predvsem iz Ukrajine in Rusije, ko so Vitaro stestirali v zahtevnih pogojih, se je obnesla boljše kot marsikatera konkurenca. Posebej prijetno izkušnjo imam iz zime leta 2016 ko smo imeli službene seminarje na vrhu enega hribovja, snežilo je ko zmešano, spluženo ni bilo čisto nič, tudi drevesa so padala na cesto, na vrh smo prišli brez ketn edino Fiat Panda, Audi A4 Quattro in jaz, ostalih cca 30 avtov, od teh je bilo tudi nekaj 4x4 "prestižnejših" znamk ni prišlo niti do polovice hriba.
Meni in ženi je udobna, mama rajši malo trši avto, kot pa da je vse mehko, boš pa na naših zdelanih cestah luknje kar čutil. Plastika v notranjosti je občutljiva, ampak to sem vedel preden sem jo vzel, ker se vidi, da ni super kvalitetna že, ko jo pogledaš. Ta ista plastika zna, če je hudo mrzlo oz. vroče, nekaj minut po zagonu malo ropotat, če boš v kake luknje zapeljal, za mene nič hujšega, še vedno ropota manj kot svakova Insignia (nimam nič proti Oplom). Moja Vitara je iz čisto prve serije, ki je prišla v Slovenijo in ima hibo, da je treba sovoznikova vrata zapreti bolj močno, da se zaprejo, ta hiba bi naj bila odpravljena že v 2. seriji, ki je prišla čez nekaj mesecev.
Prtljažnik sorazmerno prostoren, odvisno kaj boš vozil, jaz dobim noter komplet voziček za dvojčke s vso pripadajočo opremo, ne bi pa me motilo če bi bil avto par cm daljši, ker potem bi lahko voziček položil, zdaj pa ga morem vertikalno postavit. Za daljše ture pa strešni nosilci in strešni kovček.
Če te še kaj zanima, kr vprašaj.