xxl je napisal/-a:Sem pa skoraj 100% prepričan, da so prav zaradi slabih izkušenj z 1,4, dali novega ven, posledično istih napak ne bodo ponovili. Ampak, res je, čas bo pokazal.

Nimam namena nikogar prepričevati, ampak še vedno trdim, da 1.5 ni zamenjava zaradi slabega 1.4 motorja. Če bi šli iz starega 1.4 EA111 na novega1.5 , bi bilo pa res.
1,5 ima stene valjev obdelane po posebnem postopku, turbina je po novem z električnim aktuatorjem, ter spremenljivo geometrijo lopatic (ohišje do 880°C), pritisk vbrizga je tudi povišan na 350 barov. Ja, res je, čas bo pokazal ali se bo izkazal s kvaliteto, ker za vozit je res prijeten.
Ko so naredili novo serijo EA211 so bile spremembe povsod. Blok iz aluminija je pomenil -16kg, nova odmična gred lažja za dobra 2kg, približno 150g so zmanjšali težo ojnice, visokotlačna črpalka goriva 200 barov (predhodnik 150 barov). Taka je hitra primerjava s starim 1.4 EA111 (veriga), ki se vrti v mojem mk6.