Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
aravnak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: To sep 18, 2018 11:45 pm

BMW 3 320d

Napisal/-a aravnak Pe sep 28, 2018 11:58 am

Pozdravljeni, jutri imam namen kupiti tale avto https://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=13493488&show=1

Ima kdo kaj izkušenj z to avtohišo? Avto sem peljal na testno vožnjo in je vse delalo kot mora, avto je pravtako ohranjen kot nov. Pač zadnja mnenja če ima kdo kaj :D
 
Uporabniški avatar
soso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1296
Pridružen: Če sep 18, 2003 10:37 pm
Kraj: maribor

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a soso Pe sep 28, 2018 4:37 pm

Kar lahko se postoris pred nakupom je euprava, preveris stevilo lastnikov-brezplacno
Carfax porocilo, strosek 10 eur, kar je zanemarljivo. Tudi tukaj lahko pridobis nekaj podatkov.

Lp
AH NI NAM LAHKO!
 
limas
Uporabnik
 
Prispevkov: 1272
Pridružen: Ne avg 18, 2013 9:01 pm

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a limas Pe sep 28, 2018 6:38 pm

"Z" to avtohišo nima izkušenj nihče, s to avtohišo pa marsikdo.
Iskalnik ne pokaže nobenih komentarjev, kar pomeni, da je podjetje dokaj novo ali pa gre za izkušenega lastnika, ki je zaprl staro podjetje in odprl novo z isto dejavnostjo.
Predlog s/z
Predlog S postavljamo pred nezvenečene nezvočnike (p, f, t, s, š, c, č, k, h). Pred vsemi drugimi črkami stoji predlog Z.
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 328
Pridružen: Sr sep 11, 2013 3:24 pm

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a kseb Pe sep 28, 2018 8:48 pm

Če kaj pomaga:
City Mobil je ime prodajalne avtomobilov. Avtomobile verjetno prodaja družba P4 d.o.o., PE Tržaška 135, Ljubljana.
Podatki o družbi so itak javno dostopni preko Ajpesa.

Pred nakupom pač narediš domačo nalogo (BMW pooblaščeni servis za preveritev servisov), meritev debeline laka, pregled pri AMZS za motor, podvozje....

Če si pa bolj natančne narave preveriš še naslednje (sneto z VW foruma, uporabnik conco):

"Priporočam, da imate s seboj tole opremo:

1. Obleka, s katero se lahko tudi vležete pod avto ali podloga

2. Rokavice, da si ne boste rok umazali

3. Žepna svetilka (delujoča)

4. Magnetek

5. Merilec tlaka v gumah

Prodajalec

1. V kolikor kličete na oglas in prodajalec vpraša za kateri avto pa gre, je po vsej verjetnosti preprodajalec.

2. V kolikor se prometno dovoljenje ne glasi nanj, je verjetno tudi.

3. Če na vas pritiska s kratkim rokom za odločitev, raje premislite še enkrat. Bolje en zamujen dober avto kot kupljen slab!

4. Če stalno govori in odvrača pozornost ali spreminja temo pogovora, bodite pozorni saj je možno, da kaj prikriva.

5. Če vam zatrjuje, da je v zadnjem času vse živo popravil, da bi ga bolje prodal, mu le ne verjemite kar tako. Verjetno avto prodaja zato, ker ga mora stalno popravljati je to (pre-)drago.

6. Če ima avto samo malo časa obstoji verjetnost, da je z njim nezadovoljen. Poskusite ugotoviti vzrok.

7. Če je avto mlad in je prodajalec že tretji, četrti, … lastnik, je nekaj čudnega s tem avtom. Bodite pozorni.

8. Bodite še posebej previdni, če za avto ni vseh pravih papirjev – prometna, zavarovalna polica, servisna knjižica ali še taka malenkost kot kodna številka za avto radio – le kako ga je sam poslušal?

9. Če na resna vprašanja odgovarja s frazami, ima lahko kaj za bregom. Primeri: Motor zato slabo vžge, ker je mrzlo ali par dni ni bil vožen; slabo se pretikajo prestave pri vseh avtih tega tipa...

10. Če je bil avto zaleten, vztrajajte na tem, da vam pokaže račun popravila (bog si ga vedi, kateri pocar je drugače to nestrokovno popravil ali pa je bil lahko obseg škode večji, kot trdi)

11. Če o kilometraži govori stalno samo o tem, da je po števcu toliko, o drugih indikatorjih pa noče slišat (beri spodaj), potem je v resnici lahko še x-krat več.

12. Če nima/noče dati originalne servisne knjižice oziroma je le-te prazna, lahko kaj prikriva ali pa je nekdo “fušal/pocal” pri avtu.

13. Če v pogodbo ni pripravljen zapisati, da je bil avto nezaleten ali, da bo to pa to pred prepisom še popravil, pozabite na to.

14. Če se pa ni pripravljen peljati z vami na tehničnega ali pa na pooblaščeni servis, potlej pa tako ali tako pozabite na ta avto.


Pregled karoserije

1. Je avto umazan? Potem boste težko odkrili manjše nepravilnosti, ki lahko marsikaj pokažejo.

2. Kontrola rje: poglejte pragove, vzdolžne nosilce, kote notranjih blatnikov, vogale na zunanji strani blatnikov, poglejte tudi v skrite kote - ne pozabite baterijske svetilke, spodnji robovi vrat in prtljažnika.

3. Ste preverili zaščito podvozja? Posamezna napihnjena mesta nakazujejo rjo.

4. Je zaščita podvozja čisto nova? So deli nanosa drugačne barve? Še posebej na pragovih in robovih blarnikov? Sumljivo…

5. Ste našli debeli nanose kita? Preverite še z magnetkom.

6. Preverite celoten izpuh, če rjavi ali če ima strgane/zlomljene nosilce.

7. Je bil avto zaleten? Bodite pozorni na različne barvne nianse, ostanke laka na vratnih in okenskih tesnilih, na slabo prilegajoča se vrata in pokrove, na zvarjena mesta na podvozju, nosilcih karoserije in blatnikih. Lahko tudi samo kaže na to, da je bil kje kakšen rjast flek “prešprican”.

8. Če so špranje v vratih in pokrovih zelo očitno različnih širin, je bil avto verjetno poškodovan.

9. Preverite vsa gumijasta tesnila (okna, prtljažnik, vrata in strešno okno). Če ne tesnijo, bo rjavelo (če že ne).

10. Sumljivo je tudi, da avto nima nobenih pikic na maski oziroma na sprednjem pokrovu, ima pa dovolj prevoženih kilometrov.

11. Če so žarometi (reflektorji) mat, zarjaveni ali pa so svetila od znotraj zarošena je verjetno, da ne tesnijo. To je običajno precej drago, ko ti na naslednjem tehničnem to zavrnejo...

12. Dvignite preproge v kabini in prtljažniku. Če je pod njimi vlažno ali plesnivo boste verjetno v vogalih našli tudi rjo.

13. Ali je profil na gumah v redu (vsaj štiri milimetre globok)? Bodite na kvaliteto gume še posebej takrat pozorni, če je bila stranice gume “poplajhana” s črno barvo.

14. Če ima avto manj kot 50.000 km in nove gume, preverite, zakaj – pozimi mora voziti na zimskih, polet na letnih? Če je menjal zaradi “dirkaške” vožnje prav, če je pa vozil več, kot vam “govori” števec tudi prav, vendar ne za vas!

15. Ali so velikosti gum, tip in proizvajalec na vseh gumah isti? Tudi na rezervni gumi?

16. Ali ima rezervna guma dovolj tlaka? Če je prazna, je lahko preluknjana.

17. Ali ustrezajo velikosti gum tistim v navodilih? Če so prevelike oziroma preširoke, preverite končnike – tehnični?

18. A so poleti oz. zgodaj jeseni monitirane zimske gume? Zakaj? A so letne totalno fuč ali celo posnete?

19. Preverite kako je z garancijo proti prerjavenju! Garancijo lahko verjetno uveljavljate samo takrat, če je bil avto redno kontroliran pri pooblaščenem servisu (izpolnjena servisna knjižica!!).

20. Se hočete res prepričati, a je bil popravljan, klepan oz. barvan? Za nekaj jurjev si kupite GlassMeter (ali pa kje sposodite) in z njim premerite vse površine avta – tam, kjer je meritev najmanjša je verjetno originalna barva. Če pa meritev precej naraste, si pa lahko mislite svoje.



Pregled podvozja in koles

1. Ali so gume enostransko zvožene? Ali so poškodovane obese, ali je zamaknjena karoserija po nesreči – napraviti bo potrebno optiko koloteka, lahko je tudi kaj hujšega.

2. V enakomernih razmakih zvožen profil na gumah – verjetno so okvarjeni blažilniki.

3. Preverite blažilnike – poglejte, če so sledi olja oziroma vlage. To ni dobro, saj pušča.

4. Preverite, če imajo kolesa “luft”: z rokami krepko zatresite kolesa. Če imajo “luft” potem so verjetno ležaji obrabljeni.

5. Preverite, koliko mrtvega hoda ima volan: pri naravnost stoječih prednjih kolesih se sme volan zaverteti za največ dva prsta, ne da bi se kolesa premaknila. Če je več, so lahko končniki obrabljeni ali pa volanski prenos (zobata letev…). Najbolje je, da zavrtite volan, ko je motor ugasnjen. Če kaj poka ali škrta bo tudi treba kaj še popraviti na tem avtu.


Test zavor

1. Preverite, da zavorni koluti nimajo žlebov (odmontirajte kolesa, če je potrebno).

2. Preverite zavorne diske, da ugotovite, koliko so zrabljeni – normalna obraba nekako pomeni 0.6-0.7 mm na 100.000 km. Običajno je na znanji strani diska rob, kjer zavorna obloga ne pritiska, na katerem se da izmeriti obrabo. Lahko pa, da so diski novi, vprašajte zakaj!

3. Ali so zavorne obloge vsaj pet milimetrov debele?

4. Zavorni pedal se tudi pri daljšem pritisku ne sme podati do dna (“do pleha”). Če se, ima zavorni sistem “luft”, ali pa pušča – zavorni cilinder ne tesni.

5. Preverite, če je dovolj zavorne tekočine v posodi!


Pregled motorja

1. Preglejte motorni prostor – predvsem na spodnji strani mora biti suh in relativno čist

2. Če je motorni prostor zaoljen oziroma popolnoma “zasvinjan” ali pa, če je sterilno čist: nekaj je verjetno narobe – minus točke

3. Preverite cevi in hladilnik, če tesnijo. Sledi vodnega kamna kažejo mesta, kjer ne tesni.

4. Preverite hladilno tekočino, ne sme biti umazana od motornega olja oziroma rje. Če je je premalo, tudi ni dobro.

5. Preverite nivo olja. Lesketajoči delci na kontrolni palici kažejo na obrabljene ležaje ojnice.

6. Poglej še na obesek od servisa pri zadnji menjavi olja. Če datum in kilometri nekako ne gredo skupaj s števcem, je nekaj čudnega, a ne?

7. Vžgite motor. Ali takoj vžge in teče enakomerno? Pri vžigu preverite merilec temperature – če kaže normalno delovno temperaturo, so ga že prej ogreli.

8. Ali trdo klenka? Lahko je okvara motorja.

9. Ali se pri delujočem motorju hladilna tekočina peni (kot gazirana voda) – verjetno je okvarjeno tesnilo glave motorja.

10. Odprite pokrov za dolivanje olja – če vidite, da se kadi, potem lahko, da batni obročki ne tesnijo – pazi, generalka motorja je lahko nujna

11. Preveri, če tesni izpuh? S krpo ali s podplatom zatesni izpuh. Če tesni, bo motor po nekaj sekundah ugasnil.

12. Preverite akumulator: prižgite hkrati vse porabnike elektrike v avtu, akumulator to mora brez težav zdržati.

13. Ohišje baterije ne sme kazati nobenih razpok ali poškodb, kontakta morata biti dobro namaščena.



Test pogonskega sklopa (menjalnik, sklopka, diferencial, pogoske osi)

1. Test sklopke 1: Na mestu in pri delujočem motorju pretikajte v različne prestave. To mora iti lahko in brez škrtanja. Če ne, potem sklopka ne spusti povsem.

2. Test sklopke 2: Zategni ročno zavoro, pretaknite v drugo prestavo in poskusite z zategnjeno zavoro speljati. Če motor ne crkne, potem sklopka drsi.

3. Test sklopke 3: Pretaknite v prvo prestavo, počasi spuščajte pedal sklopke, ne da bi pritiskali na plin. Po približno dveh tretjinah hoda sklopke se mora avto počasi začeti premikati.

4. Pedal sklopke sme imeti največ tri centimetre mrtvega hoda.

5. Preverite mrtvi hod pogonskih osi: poskusite jih z roko zavrteti sem in tja. Mrtvi hod naj bi bil minimalen, še bolje pa je, če ga ni.

6. Preverite manšete na pogonskih gredeh (no, ne samo tukaj, povsod), če tesnijo. Če ne, lahko prodreta umazanija in vlaga. Potem sledijo lahko dragi servisi - samo poglejte paniko okoli VW Passatov iz prvega polletja 1998.


Pregled notranjosti vozila

1. Preverite, da delujejo prav vse kontrolne lučke in stikala.

2. Ali je v avtu priložena knjižica z navodili za uporabo? Kaj pa navodila od radia?

3. Ali lahko sedeže prestavite v vse možne položaje?

4. Ali so varnostni pasovi in njihove pritrditve v redu? Če so pasovi umazani ali celo ob robovih nacefrani (obrabljeni), ali pa se ne navijajo več nazaj, potem bi jih bilo dobro zamenjati. To kaže pa tudi na to, da ima avto verjetno že precej kilometrov za seboj.

5. Odstranite prevleke sedežev in preverite originalne prevleke. Če so že močno obrabljene, ali so sedeži močno vdrti ali pa se še sedeži majejo na vodilih, lahko iz tega sklepate na močno rabo vozila (veliko kilometrov).

6. Preverite gumijaste obloge pedalov. Močna obraba pedalov kaže na veliko kilometrino oziroma na pogosto rabo na kratkih progah. Bodite pozorni tudi pri čisto novih gumicah. Tu verjetno poskušajo prikazati kot, da je avto zelo malo rabljen.

7. Pri kabrioletih nujno preverite platneno streho. Večkrat jo odprite in zaprite.

8. Preverite pri njih tudi, če vse tesni oziroma, če so kakšne poškodbe na ogrodju strehe.

9. Če je avto od kadilca, vi pa ne kadite, dobro razmislite. Kar nekaj časa bo trajalo, da se bo (mogoče!!!) cigaretni smrad razkadil.

10. Če radio ni originalen preverite, kako je priklopljen? Slabi spoji na radiu so že pozročili kakšen požar na avtu.

11. Preveri, če je v avtu najnujnejše orodje (dvigalka, ključ)! Kaj pa rezervne luči, trikotnik in prva pomoč?


Papirji

1. Preverite številke motorja in šasije, če se ujemajo s tistimi na papirjih. Nekateri modeli imajo številko šasije tudi drugje. VW Golf, recimo, ima številko pod podlogo na tleh ob sovoznikovih vratih. Vse številke se morajo ujemati.

2. Preverite, če je prodajalec tudi lastnik vozila. Če ni, mora imeti pismeno pooblastilo za prodajo tujega vozila (žal ne vem, če mora biti le-to overjeno pri notarju)

3. Poglejte, da so na papirjih iste številke kot na pogodbi.

4. Od prodajalca morate dobiti vsaj dva oziroma raje tri originalne (!!!!) ključe. Po nakupu preverite zunanja ogledala in blatnike, če v njih ni skrit kakšen “rezervni” ključ, da jim čez N-mesecev ne bo treba stekla razbijati! Novejši avtomobili imajo še kakšen plastičen ključ, ali pa mikro ključ, ki naj bi pasal v denarnico (ključ, ki nima plastičnega prijemalnega dela).

5. Preverite dokumente precej natančno, če so vse številke jasno zapisane, če so žigi nerazpacani, da ni bilo kaj radirano ali popravljano na papirjih…


Testna vožnja

6. Osnovno pravilo: vozite vi sami! Relacija mora biti dovolj dolga, da prevozite tudi kakšno slabšo cestišče. Pazite na to, da se ne vozite z neregistriranim avtom.

7. Med vožnjo izklopite radio in ventilacijo, tako vam ne bodo ušli neprijetni glasovi, šklopotanja in škripanja.

8. Ali je hladen (!) motor takoj vžgal?

9. Potem, ko je motor ogret, ne sme ugasniti v prostem teku in mora spontano poskočiti, ko pritisnete na plin, drugače je nekaj narobe z vbrizgom, vplinjačem ali vžigom.

10. Močno pospešite, pri tem ne sme kovinsko šklopotati (kaže na okvaro batov oziroma odmične gredi).

11. Med vožnjo na hitro odvzemite plin. Če poka iz izpuha, potem prihaja neizgoren bencin v izpuh (ventili ne tesnijo ali pa je defekten vžig).

12. Poglejte v vzvratno ogledalo. Če se kadi za avtom, ko odvzamete plin, potem so lahko vodila ventilov ali batni obročki obrabljeni. Posledica: velika poraba olja, pri avtih s katalizatorjem boste verjetno morali kmalu zamenjati katalizator.

13. Ali pretikate prestave lahko in brez zatikanja? Najpogosteje opazite škrtanje med pretikanjem navzdol v drugo prestavo.

14. Med vožnjo odvzemite plin pri vtaknjeni katerikoli prestavi. Če menjalnik tuli, ko zavira avto, so verjetno zobniki obrabljeni

15. Če škrta pri hitrem pretikanju, so sinhronski zobniki obrabljeni/poškodovani

16. Poslušajte diferencijal: če tuli, so zobniki/planeti verjetno obrabljeni

17. Preizkus kardanske gredi: v nižji prestavi na hitro odvzemite plin in takoj spet pospešite. Če poka ali škrta imajo križni zglobi preveč “lufta”.

18. Test podvozja: vozite po luknjasti cesti. Če podvozje zelo šklopota je lahko nekaj narobe z vodili/premami ali pa blažilniki niso dobro pritrjeni (popuščeni vijaki).

19. Če avto plava, so blažilniki obrabljeni.

20. Če volan na ravni cesti vibrira oziroma, če celo trza, so lahko platišča poškodovana ali pa kolesa niso scentrirana.

21. Test zavor: na ravni prazni cesti pri hitrosti 30-40 km na uro spustite volan in močno zavrite. Avto mora zavirati naravnost! Vendar bodite pozorni, ob okvarjenih zavorah lahko hitro pristanete v jarku ali pa obcestni svetilki – krivi ste pa vi, ne avto!.

22. Pri tem testu zavor ne smete slišati nobenih kovinskih zvokov, drugače sledijo draga popravila.

23. Test ročne zavore: pri zelo majhni hitrosti zategnite zavoro, zadnja kolesa morajo takoj blokirati. Vendar pozor, nekaterim “francozom” deluje ročna zavora na sprednja kolesa.

24. Preverite ventilacijo in gretje. Poslušajte, če kaj ropota. Ali mogoče gretje smrdi?

25. Če imate čas in voljo se odpeljite v pralnico, da vidite, če strešno okno in ostala okna, pa tudi tesnila vrat in pokrovov tesnijo"


Če vse štima, avto kupiš.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7344
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a pskoda So sep 29, 2018 12:01 pm

Če bi nekdo vse to preverjal na mojem avtu bi mu rekel, da naj gre do najbližjega uradnega servisa in kupi nov avto.


Noben rabljen avto na tem svetu ni tak kot nov avto, zato je tudi cena temu primerna
Lp
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3279
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a xxl So sep 29, 2018 12:34 pm

Itak redko kdo ima čas in voljo vse to prekontrolirat , bi pa bilo dobro, že zaradi tega, da oceniš, ali je avto vreden postavljene cene. ;)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
McLaren
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3060
Pridružen: To jul 29, 2003 2:19 pm
Kraj: Cela EU

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a McLaren So sep 29, 2018 1:39 pm

Vsi ste pametni, noben mu pa ne napise da je ta motor problematicen da je joj, tudi ce je super vzdrzevan. Kr grozljivo je brat kolk so meli BMW-ji s tem motorjem probleme z verigami in to pri nizkih kilometrih, kaj sele pri temu. Moj nasvet, kupi nekaj drugega.
BRUCE MCLAREN August 30, 1937 - June 2, 1970
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4050
Pridružen: Po feb 19, 2007 4:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a Ivan36 So sep 29, 2018 2:21 pm

Ne moreš prepričati PREPRIČANE! :lol: :roll:

Puba je že upičil tole zadevco!
Priponke
BMW serija 3     Avtonet   .png
 
nered
Novinec
 
Prispevkov: 466
Pridružen: Ne jul 26, 2015 4:40 pm

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a nered So sep 29, 2018 4:27 pm

Nemors verjet kir odpad ludje kupujejo.
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1297
Pridružen: So maj 05, 2007 12:16 pm

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a Godward Ne sep 30, 2018 12:35 am

Kako odpad, saj je bmw =P
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4050
Pridružen: Po feb 19, 2007 4:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a Ivan36 Ne sep 30, 2018 9:59 am

Pranje možganov, da je nemec ultra dober za ta preplačan gnar se je v 30 letih pijelo 100% :lol:
 
lotko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: So jun 09, 2012 12:38 pm

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a lotko Pe feb 15, 2019 6:36 pm

Danes sem si ogledal BMW 118d, letnik 2015. Imam par vprašanj, na katera ne najdem odgovora, oz. mi je sumljivo. Avto je uvožen iz Francije, na števcu ima nekaj več kot 43 kkm. Sedaj pa tiste sumljive stavri... prvič, prodajalec je trgovec z rabljenimi vozili, pravi, da še nima homologacije, da jo mora uredit, čudi me to, da je avto pripeljal sem že pred dvema mesecema, pa še ni uredil?? Kaj bi lahko bil razlog?? Drugič, dobil sem vpogled na stanje avtomobila, ko je bil še v Franciji, poslikan z vsemi poškodbami in problemi...sicer glede poškodb nič konkretnega, razen kakšna praska od parkinga itd., v oči pa mi je padla naslednja reč... Šlo naj bi za neko težavo na motorju glede nivoja olja, naj bi bil previsok in po besedah prodajalca, naj bi to pomenilo, da je potrebno olje zamenjati? To mi je sila zanimivo, če pa je bil servis opravljen na 24 kkm?? Nekako si ne morem razlagati, da bi sistem javil, da je preveč olja in bi to naj pomenilo, da ga je potrebno zamenjati? Pač ne verjamem... V dokumentaciji iz Francije piše: Moteur, Ne fonctionne pas (bien), P - controler (google reče: Motor, Ne deluje (dobro), P - krmiljenje). Imam tudi slikano to napako, ki jo javi v idrive, ampak zaradi majhne sličice ne morem razbrati vsebine, je pa naslikana rumena kantica za olje. Ok, tukaj pri tem olju sem najbolj skeptičen. Ni mi pa jasno tudi zakaj je avto zelo risast, na prvi pogled deluje kot, so ga prali z neko umazano coto in povsem zrisali karoserijo. Razbit naj nebi bil, vsaj videti ni, če pa je bil je pa hudo dobro popravljen. Kaj pravite?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7344
Pridružen: Če jun 26, 2008 3:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a pskoda Pe feb 15, 2019 7:28 pm

Jaz bi šel drugam.
Po moje največji problem je motor, ker tam lahko zmečeš xy denarja. Bolje bi bilo, da bi bil malo ruknjen in popravlen
Lp
 
lotko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: So jun 09, 2012 12:38 pm

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a lotko Pe feb 15, 2019 7:36 pm

Ja, to okoli motorja mi je najbolj sumljivo, prav tu pa se lahko pojavijo največji stroški popravila. Klinc, treba iskat naprej. Prej sem pozabil na gume, prve so še dobre in so letnik 2016, zadnje zanič... Tudi tukaj mi ne gre skupaj to z gumami in prevoženimi km...
 
Klamzi
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Pe apr 11, 2003 10:54 pm

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a Klamzi Pe feb 15, 2019 9:45 pm

To je loterija, jaz se na tvojem mestu nebi sekiral in bi ga raje kar preskočil.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3279
Pridružen: To jan 31, 2006 8:41 pm

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a xxl Pe feb 15, 2019 10:28 pm

Makoma in ostali domači zastopniki nimajo nič pametnega? Malo več plačaš, je pa manj tveganja.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2383
Pridružen: To okt 14, 2003 10:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a sonic Pe feb 15, 2019 10:41 pm

lotko je napisal/-a:Danes sem si ogledal BMW 118d, letnik 2015. Imam par vprašanj, na katera ne najdem odgovora


Ne vem zakaj izgubljaš čas z iskanjem odgovora.
Kar si napisal v nadaljevanju, so same "red flags" - vsaka od njih bi bila zame sama po sebi dovolj, da bi ta avto takoj pozabil; ker pa jih je toliko na kupu, bi se za vedno ognil tudi trgovcu, kjer si našel ta biser.....

A je slučajno tole tvoja najdba?:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13863142&display=BMW%20serija%201:%20118d%20xDrive
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
lotko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: So jun 09, 2012 12:38 pm

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a lotko Pe feb 15, 2019 11:05 pm

Samo vprašam, če bi bilo vse jasno bi ga vzel, tako ga pa itak ne bom, pač zanima me še mnenje drugih, kaj si mislijo o tem kar sem izvedel in pa videl. Drugač pa ja, to je ta avto..
 
lotko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: So jun 09, 2012 12:38 pm

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a lotko Pe feb 15, 2019 11:12 pm

xxl je napisal/-a:Makoma in ostali domači zastopniki nimajo nič pametnega? Malo več plačaš, je pa manj tveganja.


Bil nekaj časa nazaj pri Makomi, takrat ni bilo ničesar, razen ena trojka, ki pa ni bila po mojem okusu.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9838
Pridružen: Ne mar 27, 2005 7:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: BMW 3 320d

Napisal/-a esem Pe feb 15, 2019 11:53 pm

lotko je napisal/-a:... Šlo naj bi za neko težavo na motorju glede nivoja olja, naj bi bil previsok in po besedah prodajalca, naj bi to pomenilo, da je potrebno olje zamenjati?...
Lahko je previsok nivo, ker mu uhaja nafta v olje, kar pomeni (pre)slabo mazanje, od tod tudi potreba po menjavi olja. Zakaj uhaja je seveda veliko vprašanje, rešitev pa bi lahko bila zelo draga. Morda ga zato prodaja že dolgo oz ga sploh še ne prodaja (homologacija pa je priročen izgovor), ker išče pot za poceni popravilo ali prikrivanje napake.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov