Bom še jaz , ker sem avto kupil spomladi. Pa bom šel po vrstnem redu glede na trgovce/prodajalce. Vse je trajo med decembrom 2017 in marcem 2018:
Špan Brezovica:
1.Tu sem se decembra 2017 zanimal najprej za novega Leona iz zaloge: 1.2 TSI Style z nekaj dodatki bi prišel po ceniku nekje 19k €, popusta je bilo le 1.500€, se pravi nekje 17.500€. V salon sem bil lepo sprejet, prodajalec je razložil kar nekaj informacij o avtomobilu, malo sem ga prešnofal, za ponudbo nisem zaprosil. Kot alternativo mi je za 2.000€ več ponujal Leona s skoraj vso možno opremo, testnega. Nevsiljivo, vljudno.
2. Oglasil sem se še marca 2018 za ogled nove Ibize Reference + kar nekaj dodatne opreme, tokrat prodajalka. Tudi tokrat neradodarni s popustom, le 1000€ + stroški priprave vozila, je pa leasing ponudba bila še kar ugodna. Kljub temu, da je bil avto praktično direkt iz šleparja, še ˝v foliji˝, sem ga lahko mal zapeljal okoli hale, kakih 300m, toliko za občutek in ergonomijo. Vendar so mi za rabljen avto (Opel Corsa, letnik 04) ponudili precej malo. Imajo pa odlične vulkanizerske storitve. Še zdaj gledam novo Ibizo in so že cenejše!

Malgaj Renault Lj-Vič:
Ogledoval sem si nov Clio I feel Slovenia 0,9TCe iz zaloge. Prodajalec je o avtu vedel veliko, mi razložil posebnosti te serije, mi sestavil ponudbo za naročilo v tovarno (enako verzijo + skoraj vsa možna oprema zravn, R-link, samodejno parkiranje, vzratna kamera, blabla...). Dal mi je možnost, da si lahko izposodim testnega za 2-3 ure. Je pa njihovo financiranje bolj zapleteno, obresti so odvisne od dolžine garancije, vključenosti vzdrževanja v samo ceno avta, itd. Ponudil kar 2.700€ popusta na ponudbo za avto po naročilu, če bi vzel eno od verzij Renault financiranja. Pristop osebja na nivoju.
Dacia (isto Malgaj Lj):
Sandero Stepway Prestige, nov: tu sem bil pa malo razočaran. Sicer je bila sobota, vendar sem najprej prodajalca kar nekaj časa čakal, potem pa doživel sprejem kot v vaškem Mercatorju. Glede leasing ponudbe je kompliciral kot si rihtam dovoljenje za vstop v S. Korejo. Sicer je dal ključe, sem si ogledal avto, vendar po opremi ni bil po mojih okvirnih željah, čakalna doba je pol leta, nasploh je bil vtis kot da nočejo nič prodat. Renault čez cesto čisto drugače (prejšnji odstavek). Seveda popusta natanko 0. Avto sicer čisto spodoben za 11.500€.
Renault Strašek Podplat:
Gledal 1 leto starega Cliota Intens 0,9TCe., l.2017. Podobno kot Renault Malgaj, s tem da sem imel testno vožnjo cca 4km. Je bil pa pristop prodajalcev bolj po domače, tudi AH je sredi narave. Tudi tu se seveda potem nisem odločil za nakup. So pa za moj rabljen avto ponudili kar pošteno ceno, skoraj prodajno, ca. 1/3 več kot Špan.
Joras Ribnica (le telefonski stik):
Tu pa ne vem ali bi se smejal ali jokal: Poizvedoval za Ibizo Style, cena z vsemi popusti 13.990€, nekje 2.200€ popusta je bilo. Kličem dol, mi reče, ja avto je na zalogi, dosti opreme, ni da ni. Povprašam za leasing in skoraj doživim šok: Reče mi prvo pogodba za nedoločen čas, to imam. Ampak potem pove, da se za odobritev leasinga (kao isto Porsche leasing) upošteva gola osnovna plača, poudarjam osnovna, nič dodatkov in da ti mora ostati od te osnove na računu višina minimalca, 638€. Sepravi, če imaš minimalca v pogodbi in razne dodatke, nato pa še prevoz in malico, leasinga nebi dobil. Sepravi moraš imeti golo osnovo vsaj 800€ neto! Potem si pol Slovenije nebi moglo privoščit niti Dacie. Hecno. Seveda sem poslal mail na Porsche Leasing, kjer so mi napisali, da imajo enotno politiko določanja bonitet kupca za odobritev leasinga.Špan Brezovica pa sploh ne komplicira s strukturo osebnega dohodka in so mi celo rekli ob obisku salona decembra 2017, da ti lahko po plačilu obroka leasinga ostane le 470€ od plače!
Ford Nova Koper (tu sem kupil avto):
Po teh pripetljajih sem požrl zarečen kruh glede nakupa novega oz. max 1 leto starega avta in sem na oglasniku naletel na Ford Fiesto Trend, Ecoboost, l. 2014, 69000km, 8.500€, lepa oprema s park senzorji zadaj, zložljiva ogledala, SYNC z USB, tempomat, temna stekla, hill holder,... Kličem dol, avto je naprodaj, sicer je še vedno v uporabi (1. lastnica). Bil je četrtek, sredi marca. Ok, grem dol, direkt iz službe (Logatec) dobesedno v malo umazani trenirki, kriplastem puloverju, ves glumast, vse prej kot odišavljen. Pridem tja, malo ven iz Kopra, proti Dragonji, malo je treba počakat, da se pripelje avto. Pripelje se lastnica, mi malo pove o avtu, dela tipi-topi, vsi servisi v Ford Nova, tudi kupljen tam. Ona se je ogrela za tanovo Fiesto in je zato ta naprodaj. Pride prodajalec in greva k avtu, razloži zadeve o opremi avta kot da kupujem Mondeo. Zelo dober pristop, gremo testno vožnjo. Ključa sta seveda 2. Najprej prodajalec vozi proti Dragonji, mi še vedno opisuje avto in funkcije, sam malo probam radio, ozvočenje in takoj stišam, da prisluhnem vsem zvokom vožnje in samega motorja, če je kaj sumljivega. V avtu polno ene krame, ženske pač

Nekje na pol poti proti Dragonji (že klanec dol) obrne in sem lahko šel za volan. Imel sem odlično traso (klanec gor in dol, ovinki, kuclji, počasno vožnjo, ravnine). Še spodbujal me je, naj malo bolj živo vozim, da sproba tega turbota. Seveda so moja ušesa bolj poslušala avto. Vse ok. Po izstopu iz avta nahitro prešnofam stekla, vse spoje na karoseriji in barvo, če kje odtenki odstopajo. Nič sumljivega. Popusta mi je dal le 200€. Sestavil mi je ponudbo za leasing. Lastnica me je spraševala če se avto dobro pelje. Polog moj avto (tu sem dobil zelo malo vrednosti) + še nekaj stotakov. Are nisem pustil, dal mi je 24h da se odločim, da sem lepo prespal. Po zbranih vtisih sem rekel, da je to to.
In tako sem ga vzel. Avto me je pričakal očiščen, kot iz salona. Prodajalec mi je nastavil še povezavo telefona z avtom. Servisna in izpis iz elektronske s. knjige sta bila na pogled ok. Po skoraj 14.000km prevoženih od nakupa sem res zadovoljen. Edino potrebna je bila optika podvozja in hladilna tekočina se je nekje malo izgubljala kar sem rešil s tesnilcem in ob rednem servisu oktobra (Ford ASPC Drobnič) je bila narejena kontrola hladilnega sistema in ni bilo težav. Preko VIN preveril zgodovino in sem se oddahnil.
Še Ford ASPC Drobnič Cerknica:
Tu sem opravil redni servis z menjavo zavorne tekočine, cena storitev in materiala je precej visoka, kar preplačana, je prišlo 250€, brez komplikacij sem dobil nadomestno vozilo za 1 dan. Zelo prijazni in vljudni. Veliko znajo povedati o avtu, za katerega se zanimaš, tudi glede vzdrževanja dobiš dosti informacij. Na moje povpraševanje so mi sestavili ponudbo za Fiesto Style z dosti dodatne opreme (gretje volana, sedežev, ozvočenje z 10 zvočniki B&O,...) z 2.000€ popusta, na 15.360€ pa morda bi se še kej dalo. Me pa moti, da nimajo skoraj nič ponudbe na oglasniku.
Pri skoraj vseh salonih sem dobil občutek, da če dosti veš o avtu vnaprej, potem prodajalci bolj obmolknejo, češ saj potencialni kupec že vse ve o avtu. Sam osebno rad vidim, da kako funkcijo prodajalec pokaže v živo oz. kako deluje v praksi, ne samo goli opis dodatne opreme in funkcij.
To so realne izkušnje, kar sem jih imel. Nasploh sem imel z osebjem v salonih dober stik, razen pri Dacii je malo škripalo. Nisem dobil vtisa, da zavajajo, sem pa dokaj slab pogajalec, ker bi lahko iztisnil vsaj še zimske gume. Moram pa reči, da sem imel z Fiesto izjemno srečo, sploh ker sem pred nakupom nekajkrat obrnil temo Nategatorji, avtomobile sem začel gledati 4 mesece prej, preden sem ga kupil.