Napisal/-a lakkon Po dec 31, 2018 4:54 am
Esem,
hvala na mnenju oz. nasvetu. Prišel sem z večjo brzino v ta avtocestni klanec in kar nisem mogel verjeti, da mi je uspelo z zelo malo dodajanja gasa vzdrževati skoraj na istem omenjeno porabo, pa da obrati niso padli. Tako najbrž niti motor ni prepoznal nekega mučenja, saj mi v nobenem momentu ni pokazalo namiga menjave iz 6. v 5. prestavo. To pa mi je parkrat, ko sem po regionalnih cestah prišel z večjo brzino v klance, ki imajo bolj opazne ovinke. Takrat pa je in padla hitrost in obrati in je bil kmalu predlog menjave iz 6. v 5. prestavo in še par stopenj nižje glede na naklon in količino, ostrino ovinkov. Po ovinkih pač ne pretiravam saj je ta avto enoprostorec. Sicer pa sem tokrat naredil le neke vrste preizkus in vem, da bom ob podobnih priložnostih najverjetneje raje dal v prestavo nižje. Pa bom za podobno hitrost malo nabijal obrate. Saj če jih ne bom, bom za nekatere že skoraj prepočasi in moteč v prometu, a ne? Hec.
Titanius,
sem večino navedel že pri Esem-u. Oviral pa tam v klancu nisem nikogar, saj je itak 100km/h omejitev. Pa tudi drugod nisem glih oviralec prometa. Vedno spremljam dogajanje okrog sebe in ne gledam le na sebe. Slednje pa na žalost opažam pri kar dosti voznikih. Sem pa vseeno večkrat v vlogi tistega, ki ima pred sabo te oviralce prometa, predvsem na regionalnih cestah in jih povečini po hitrem postopku ''premagam''.
Aesthetics,
drži nekaj podobnega za mojega. Ker pa je 1.5 in 130km in ker sem za zdaj sprobal ne glih poln avto, mislim da imam lahko optimum 125-130km/h. In s tem res nisem noben počasnež. Če pa imam katerega pred sabo, ga pa že na hitro prehitim na avtocesti kot tudi drugod.