mevden je napisal/-a:Redni servisi niso tok pretirano dražji od ljudskih vozil. Liter olja je liter olja. Če ne kupuješ na pooblašcenem. Zatakne se pa pri izrednih servisih. Tukaj pa zna fajn odstopat, še posebej če ni kopij na voljo.
Ga je pa znanec kupil novega nekaj mesecev nazaj in sicer v90. In turbina žvižga da ni res. Veliko se pelje in ga to ful moti. Na servisu mu zavračajo menjavo češ da turbina dela normalno. Tako da pravi da je to prvi in zadnji volvo, prej je imel a6ko. Naslednji bo spet a6. Žal, volvo še ne doseže audija, važne so tudi poprodajne storitve.
Je pač tako naneslo, da si lastim oz. uporabljam vozila obeh znamk. Od Volva 2 modela V60 T4 in V70 T6 ter Passata DSG 4M (ter vse ostalo znamk VAG kadar avto ni za na cesto in imam srečo da dobim nadomestnega - Up!, T-ROC, Golf,...). Z V60 in V70 narejenih skupaj cca. 250 tisoč km v 5 letih s Passatom cca. 70 tisoč km v malce več kot letu.
Za V60 je redni servis enkrat na leto oz. na 25 kkm na pooblaščencu cca. 380 EUR. Do starosti 5 let in prevoženih cca 90 kkm sem opravil 5 rednih servisov in izredno kalibriral merilnik olja v motorju. To je to. Prvi diski, prve zavorne ploščice ipd... zadnji servis sem opravil pri strokovnjaku za Volve, ki sicer ni pooblaščen. Znesek cca. 180 EUR. nikoli ni bil problem termin, vedno so se prilagodili (čakalna doba maximalno teden dni) in nikoli ni bil problem dobiti nadomestnega vozila za 2 uri ali 2 dni.
Na V70 T6 sem v 150 tisoč prevoženih in 5 letih uporabe zamenjal izredno: sprednje diske (190 EUR komplet), ploščice (60 EUR komplet), kompresor klime (370 EUR) in 2 manšeti (60 EUR). Poleg tega sem zaradi let zamenjal še vodno pumpo (280 EUR) in dopolnil klimo. Cena servisa pri nepooblaščenem serviserju je povprečno 280 EUR na servis. Tudi tukaj ni problem čakanje na termin ali nadomestno vozilo. Povsod dobim tudi kavo ali pivo. Olja ne nosim s seboj.
Passat je servisiran na večjem pooblaščenem servisu. Do cca. 70 k km sem opravil 4 servise (iz specifikacij pogodbe o najemu lahko približno ocenim cene servisov, ki se gibljejo okoli 400 EUR na servis). Dodatno sem menjal zadnje diske ter sprednje in zadnje ploščice. Avtomobil je bil izredno na popravilu zaradi počenega vetrobranskega stekla. Kljub temu, da je bil del na zalogi je bil prvi možni termin 16 dni od klica. V času menjave ni bilo na voljo nadomestnega vozila. Drugič je bil avtomobil na popravilu zaradi popravljanja škode nastale v prometni nesreči. Preden so na njem začeli delati je minili 14 dni. V tem času sem dobil nadomestno vozilo Up! za 1 dan, Golf od Rent-a-car iz zavarovalniške police za 3 dni ter po teženju še vozilo iz voznega parka serviserja za 10 dni. Vedno je problem nadomestno vozilo. Nikoli ni kave. Fantje s katerimi komuniciram so res prijazni in se trudijo ampak občutek imam, da je sistem zastavljen tako, da so vse stranke (razen izjemno volikih predvidevam) bolj ali manj enako obravnavane ne glede na njihove dejanske potrebe.
Ne bi rekel, da so servisi za Volve pretirano dragi. Glede na moje izkušnje v rangu ostalih primerljivih znamk (Alfa, Audi, VW, MB je mogoče malo dražji), pri rezervnih delih pa je problem, da je malo neoriginalnih delov, čeprav so določene komponente od Forda ali Land Roverja. Poprodajne storitve pa so vsaj po mojih izkušnjeh predvsem na servisih (pooblaščenih ali nepooblaščenih) svetlobna leta pred tistimi, ki jih izvajajo pooblaščenci VAG grupe.
O razlikah v sami vožnji in uporabi pa ne bi, ker bo offtopic.
Lp, P