"Nagajajo" (samo) novinarjem vašega portala...potem smo jim pa razložili, da naj ali izklopijo Auto Hold ali pa naj bodo bolj nežni s pedalko za plin (toliko da popusti Auto Hold) in avto ne bo popolnoma nič "cukal" niti pri milimetrskih premikih na suhih parkiriščih...esem je napisal/-a:"Klasični" avtomatiki s pretvornikom navora (ameriški) so gotovo dosti primerni tudi za sneg na klancu, počasi lezejo gor in ne popustijo. Razni DSG/EDC pa dvomim, da so primerni, če že na suhem parkirišču nekaterim "nagajajo". Morda kdo o tem ve kaj več?
DSG / EDC / 7G-Tronic se v praksi ne obnašajo popolnoma nič drugače, kot klasični avtomatiki s pretvornikom navora (samo da pač hitreje prestavljajo) in pri nizkih hitrostih tudi "lezejo". Poleg tega imajo pa vsi moderni dvosklopčni menjalniki tudi ročni način, kjer prestavo lahko "fiksiraš" in cel klanec voziš npr. v drugi prestavi, tako da so primerni tudi za v sneg!
Avtorju teme bi pa predlagal kakšnega malega 4x4 terenca (Vitara / Panda /...).