thunderbolt je napisal/-a:
Zase vem, da naslednji avto sigurno ne bo cisto nov, pa so bili do zdaj vsi novi. Ce si poracunas, kaksna bo cena tistega talismana za 34k€ cez 3 leta (ali pa volva in mazde z linkov cez 3 leta)...zase vem, da bi ta denar lahko bistveno bolj pametno nalozil. Avtomobili v passatovem razredu pa ceno zgubljajo bolj drasticno kot v golfovem.
pleomax je napisal/-a:Ni pospešek do 100 tisto pravo merilo. Do 100km/h je 1.2 res okrog sekundo hitrejši od mazdinega 2.0, ampak tam, kjer se prave razlike pokažejo, so višje hitrosti in kakšna pospeševanja iz 90 na 120 recimo. Tam se pa kar precej pozna in predvidevam, da je to to kar je For mislil s tem, da mu je motor "švoh". Prilagam sliko. Na desni je mazda, na levi peugeot. In to je tisto, kar veliko ljudi odvrne od mazde. Še vedno je atmosferski motor in kolikor berem ta skyactive x novi ni niti približno to kar so obljubljali. Poraba sploh nič ni nižha od drugih motorjev, obljubljali pa so dizelsko porabo. Drugače meni je prejšnja mazda 3 eden lepših avtomobilov, ta nova pa eden grših. Sprednji del ok, zadek groza, bočna linija pa res nekaj najgršega kar sem videl zadnjih 15 let.
Stumpjumper je napisal/-a:@for... meni osebno dizel pristaja samo v te povišane škatle imenovane "suvji". Elegantnemu vozu kot je 508/talisman to dizelsko ropotanje nikakor ne pristaja, razen če delaš res ogromno kilometrov letno (+25k). Seveda bi mi 3/4 foruma ob tej izjavi nabilo minuse (če bi obstajala ta opcija ). Once you go turbobenzina you never go back pravim jst!
Clancy je napisal/-a:Pred končno odločitvijo, definitivno moraš probati še 180 konjsko Corollo TS hibrid. Za 30k€ jo dobiš z maximalno "Executive" opremo.
Pri testni vožnji sem bil enostavno navdušen. Sem pa tudi jaz opazil malo več šuma izpod koles, kot pri ostalih. Se pa da to rešiti.
Vozil sem tudi Mazdo CX-30 2.0 122ps in lahko samo rečem, da je to mrtvilo od motorja. Mogoče je primeren samo za upokojence in zelo umirjeno vožnjo.
nejc1 je napisal/-a:Kolikor se spomnem pisanja je For bolj za vožnjo z malo prestavljanja in z nizkimi obrati, tako da ja za njega bo prava izbira turbo štiricilindraš...
maniaxxx je napisal/-a:For, če se finančno izzide pejt po 508, vse ostalo proti njemu zgleda totalni dolgčas in zastarelo. Seveda nikakor ne v neki dolgočasni barvi, pa brez panorame ker si precej visok.
Če ne, potem pa mazda, vsaj zehal ne boš ko jo boš pogledal, ker je res nekaj posebnega v sivilu VAG derivatov. Sicer je meni toyota corrola tudi vrhunska na zunaj, znotraj je slabša od mazde, je pa avtomatik cvt izvedbe, samo če še imaš isti umirjeni stil vožnje zna biti da ti bo še najmanj od vseh pila, zanesljivost je itak top, kaj veliko pa niti nima crknit, so pa servisi dragi, pa na vsakih 15kkm so, sej ti povejo ceno vzdrzevanja brez problema, vsaj to. Maš pa 5 let garancije brez omejitve km, kar tebi precej pomeni.
J.McLane je napisal/-a:Sicer dajem glas Corolli Executive 2.0 hibrid, z JBL, adaptivnim podvozjem, panoramo, HUD, pa še enemu majstru ga pelješ da doda malo zvočne izolacije, če je to problem. Infotainment sicer ni najboljši, je pa vseeno eno generacijo nad tistim v Camry. Pa maš komplet pod 35k € in še pil ti bo liter do dva manj od drugih.
limas je napisal/-a:Pričakovati je, da bi moral vsak avto izgubiti 50% vrednosti v 3-4 letih, pa temu ni tako.
Na a.net so skoraj vsi avti močno precenjeni. Vsaj ponujajo se za previsoke zneske.
xxl je napisal/-a:Meni se zdi, da so najdražji rabljeni avti, glede na ceno novega, avti C segmenta , stari 7-10 let. Tam od oka bi rekel, povprečno 7-10 000 evra, novi so pa bili od 18-25 000. Par let nazaj, so bili toliko stari, 4-6000. Najbolj se še zmeraj splača vzet 2-5 let starega, potem veliko počasneje izgublja ceno.
Po forumu brska: Bing [Bot] in 114 gostov