Tudi Toyota ponuja konkurenta v malem SUC, C-HR, je na voljo tako v 1.8 kot 2.0 hibridni različici. Morda celo Lexus UX 250h, ki je isti rang vozila, kaj testnega oz. slabo leto starega bi se dobilo za 27k €.
Glede 1.8 hibrida, treba je vedeti da je to v osnovi atmosferski PFI motor, ki deluje v atkinsonovoem cilklu, kar pomeni da je še dodatno de-tune-an. Sam motor ima tako smešno malo navora in samo 72 kW. Elektrika naredi tak motor uporaben, to se pozna predvsem pri odzivnem speljevanju, ali pri kratkotrajni moči za prehitevanja. Ko pa pride dolg AC klanec se pa zdi, da je v nosu kavni mlinček
Koliko ti je tako brenčanje moteči faktor moraš ugotoviti sam.
2.0 hibridni sklop je veliko bolj suveren (direktni+indirektni vbrizg goriva), ampak sama karakteristika pogona je podobna. Pa naj te konji ne prestrašijo, za zavarovanje štejejo samo bencinski konji, torej 112 kW.
Pojdi na testno vožnjo, odpelješ malo mesta, pa potem greš na AC v Vrhniški klanec, pa se vrneš po regionalki, ali kaj podobnega.