Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
Suljo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1339
Pridružen: Pe sep 12, 2003 9:51 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a Suljo Po mar 15, 2004 10:27 am

cheno je napisal/-a:učeri sem sprobaval "hitro speljevanje" :) pa me je sosed vidu...kr ni mogu verjet da ima tak glas(glas boxerskega puhala :D ).
pod obremenitvijo ima pošten glas.

Kuko to da ma turbo če ma pa 2.0 mašino pa 115KM?? A ni to nekam mal za tak auto??
LP
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 15, 2004 11:51 am

1.8 ali pa 2.2 mašini sta navadni, 2.0 je pa turbo.
Cheno je napisal, da ima 1.8 GL 2WD, ne pa turbo. Najbrž se je zmotu pri kubaturi
1781 ccm ima. Če ima pa turbino pa 2.0 mašino ima pa od 175 do 205KM.

LP
Nebivedu
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Po mar 15, 2004 5:27 pm

cheno je napisal/-a:cobra: kar se tiče motorjev pri subarujih, vsi delujejo brez problemov(tudi 3 valjni motorji ki so v justy-ju). povej če te še kaj zanima?


se strinjam - moja mašinca bi mogla že najmanj 5x crknit (kaj sm ji delal :oops: , pa kakšne lastnike je imel prej) avto pa kar gre in gre in gre in gre....


















in gre...
:mrgreen:


res, vsaka čast SUBARUju :bow
, nimaš kej falit ;)
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno To mar 16, 2004 9:45 am

do leta 94 so izdelovali tudi 1800ccm in 2200ccm, po letu 94 so 1.8 in 2.2 ukinili in predstavili 2.5l mašino.

letnik 93 motorji
1800ccm - 105km
2000ccm - 115km
2200ccm - 130km
2.0turbo - cca 200km
"glas boxerskega puhala"
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno To mar 16, 2004 3:13 pm

dodatek:

od leta 89 do 91(vključno z) so obstajali samo 1.8 , 2.2, in 2.0T. od leta 92 imajo pa tudi 2.0l motorje(brez turbina)


obstajal je tudi 2.2 turbo z 160km(brez intercoolerja in švoh turbino)
"glas boxerskega puhala"
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 17, 2004 9:28 am

Na vsako od teh subarujevih mašin lahko montiraš turbino, z zelo malo predelave.
Samo druge dihtnge za glavo rabiš, pa turbino z oljnim hladilnikom, ter drugo vodno pumpo, ki ima še 2 priključka - hlajenje turbine.

Vse to za moj avto stane približno 60k sit. Turbina pa potem ne sme biti preveč odprta, ker ti bo skurilo mašino. Če pa hočeš da bi imel še turbino full odprto pa rabiš še 95k za 4 bate in obročke, ter kratek menjalnik(25k sit). To govorim za moj avto.
Za legacy-ja bi pa prišlo še ene 50k več.

Če boš karkoli popravljal na avtu pri mašini mi pa pošlji PM, ker imam enga ful hudga mehanika, pa tut sam znam marsikaj na teh mašinah narest.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
COBRA
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 574
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:32 pm

Napisal/-a COBRA Sr mar 17, 2004 9:39 am

nebivedu je napisal/-a:Na vsako od teh subarujevih mašin lahko montiraš turbino, z zelo malo predelave.


JustyGTR: No vidis, zj pa v tvojga justyja eno turbinco, pol pa....gaaaaaaaaasssss! :rofl :rofl :rofl :rofl :vrum
Slika
 
Uporabniški avatar
COBRA
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 574
Pridružen: Po feb 02, 2004 10:32 pm

Napisal/-a COBRA Sr mar 17, 2004 9:43 am

cheno je napisal/-a:cobra: kar se tiče motorjev pri subarujih, vsi delujejo brez problemov(tudi 3 valjni motorji ki so v justy-ju). povej če te še kaj zanima?

S subariji sm ze mal seznanjen (ga ma bratranc :wink: ) pa res nikol nc problemov...res svaka cast!
Slika
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Sr mar 17, 2004 12:07 pm

nebivedu: koliko boosta na konjih bi pridobil z turbino(brez menjave batov) seveda me zanima tudi navor???s kje si? jest bi ra videl tvojga subby-ja :D
"glas boxerskega puhala"
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Sr mar 17, 2004 3:50 pm

RR: kako je zdej z subarujem? a si ga kupu?
"glas boxerskega puhala"
 
Uporabniški avatar
B4 Turbo
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Ne jun 22, 2003 10:46 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Napisal/-a B4 Turbo Sr mar 17, 2004 5:25 pm

nebivedu je napisal/-a:Na vsako od teh subarujevih mašin lahko montiraš turbino, z zelo malo predelave.
Samo druge dihtnge za glavo rabiš, pa turbino z oljnim hladilnikom, ter drugo vodno pumpo, ki ima še 2 priključka - hlajenje turbine.

Vse to za moj avto stane približno 60k sit. Turbina pa potem ne sme biti preveč odprta, ker ti bo skurilo mašino. Če pa hočeš da bi imel še turbino full odprto pa rabiš še 95k za 4 bate in obročke, ter kratek menjalnik(25k sit). To govorim za moj avto.
Za legacy-ja bi pa prišlo še ene 50k več.


Nevem ku je pr Leonetu, ma za Legacy-ja bi pršlo precej precej več...naj ti omenim da samo senzor za nadzor prtiska v turbini pride okrog 100.000SIT (ti pa mi tle neki s 110 trobiš). Poleg tega pridejo še drugi senzorji, elektronika čist druga, drugo škatlo za zračn filter, druge cevi (naj it omenim da tista od turbine do intercoolerja k je dolga prbližno 20cm pride 26.000SIT), drugi hladilnik, itd itd. Mislim da če se lotiš predelavat 2.0 v 2.0T se ti malo meša :) pa ne zamerit :) Če dobiš rabljene kose lahko priješ bol poceni skozi, ma te je problem dobit za turbota, se bolj splača kar cel avto kupit pa je.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če mar 18, 2004 12:24 pm

B4 Turbo je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Na vsako od teh subarujevih mašin lahko montiraš turbino, z zelo malo predelave.
Samo druge dihtnge za glavo rabiš, pa turbino z oljnim hladilnikom, ter drugo vodno pumpo, ki ima še 2 priključka - hlajenje turbine.

Vse to za moj avto stane približno 60k sit. Turbina pa potem ne sme biti preveč odprta, ker ti bo skurilo mašino. Če pa hočeš da bi imel še turbino full odprto pa rabiš še 95k za 4 bate in obročke, ter kratek menjalnik(25k sit). To govorim za moj avto.
Za legacy-ja bi pa prišlo še ene 50k več.


Nevem ku je pr Leonetu, ma za Legacy-ja bi pršlo precej precej več...naj ti omenim da samo senzor za nadzor prtiska v turbini pride okrog 100.000SIT (ti pa mi tle neki s 110 trobiš). Poleg tega pridejo še drugi senzorji, elektronika čist druga, drugo škatlo za zračn filter, druge cevi (naj it omenim da tista od turbine do intercoolerja k je dolga prbližno 20cm pride 26.000SIT), drugi hladilnik, itd itd. Mislim da če se lotiš predelavat 2.0 v 2.0T se ti malo meša :) pa ne zamerit :) Če dobiš rabljene kose lahko priješ bol poceni skozi, ma te je problem dobit za turbota, se bolj splača kar cel avto kupit pa je.


Doma imam obe varianti avtomobila, enega z 1.8(EA82) in drugega z 1.8 turbo (EA82T) mašino. Vendar sem imel obe razstavljeni v prafaktorje in sem gledal razliko. Pri tem motorju je razlika samo v parih stvareh
- dodaten oljni hladilnik
- vodna pumpa ima 2 dodatna priključka
- oljna pumpa ima 2 dodatna priključka
- turbina in povezava do frgazerja
filter in vse ostalo ostane isto - tudi računalnik je isti od multipointa in od turbo variante. Turbo varianta sploh nima pop-off ventila. Turbina pri leonetu deluje non-stop, vendar če jo skoraj čisto zapreš daje samo do pol bara pritiska, kar je dovolj za boljše pospeške in da nebi uničila navadne mašine, zato sem tudi napisal stroške ki pridejo za predelavo mašin EA82 v turbo izvedbo z malim pritiskom.
Pri leonetu se dvigne moč iz 90 na 110KM, kar da samo 20KM zraven. Pri legacy-ju tudi nebi smel dvigniti za več kot toliko, če bi hotel da nebi škodovalo mašini.
Za tako malipritisk ne rabiš nobene druge spremembe na glavah motorja, ker če pogledaš to da za avtokros vozijo s subaru legacy 2.0 turbo, ki ima vse standardno, samo čip in pop-off venti sta zamenjana, pa ima kar 245+KM.
Lahko ti kadarkoli pokažem ta avto, ker zelo dobro poznam lastnika in se lahko na lastne oči prepričaš, da je vse originalno na mašini razen teh dveh stvari.

LP
Nebivedu

P.S. Turbina s cevjo do frgazerja za subaru leone stane rabljena 30k, oljna in vodna pumpa skupaj pa 25k - iz prve roke - včeraj je kolega začel predelovati svoj avto v turbaka in je šel v notranje gorice k mehaniku po dele - za turbino, cev, oljno in vodno pumpo, pa še dodatno mu je dal zraven bullbar, pa en žmigovc je plačal 55K.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
B4 Turbo
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Ne jun 22, 2003 10:46 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Napisal/-a B4 Turbo Če mar 18, 2004 5:40 pm

Si gvišn da ti pop-off da konje?:) Jst sm dal drugega, ampak samo zaradi zvoka, konje dvomim da ti da. Lahko edino spremeni odzivnost turbine. Da nisi zamenjal to z waste gate ventilom ki nadzoruje odpiranje by passa pr turbini, kateri omogoča da grejo izpušni plini mimo vetrnice in ne skozi njo.
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Ne mar 21, 2004 12:06 pm

imel bi eno prošnjo...ali mi kdo lohka zrihta menjalnik za legacy-ja??
kolk šoldov?
"glas boxerskega puhala"
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 95 gostov