B4 Turbo je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Na vsako od teh subarujevih mašin lahko montiraš turbino, z zelo malo predelave.
Samo druge dihtnge za glavo rabiš, pa turbino z oljnim hladilnikom, ter drugo vodno pumpo, ki ima še 2 priključka - hlajenje turbine.
Vse to za moj avto stane približno 60k sit. Turbina pa potem ne sme biti preveč odprta, ker ti bo skurilo mašino. Če pa hočeš da bi imel še turbino full odprto pa rabiš še 95k za 4 bate in obročke, ter kratek menjalnik(25k sit). To govorim za moj avto.
Za legacy-ja bi pa prišlo še ene 50k več.
Nevem ku je pr Leonetu, ma za Legacy-ja bi pršlo precej precej več...naj ti omenim da samo senzor za nadzor prtiska v turbini pride okrog 100.000SIT (ti pa mi tle neki s 110 trobiš). Poleg tega pridejo še drugi senzorji, elektronika čist druga, drugo škatlo za zračn filter, druge cevi (naj it omenim da tista od turbine do intercoolerja k je dolga prbližno 20cm pride 26.000SIT), drugi hladilnik, itd itd. Mislim da če se lotiš predelavat 2.0 v 2.0T se ti malo meša
pa ne zamerit
Če dobiš rabljene kose lahko priješ bol poceni skozi, ma te je problem dobit za turbota, se bolj splača kar cel avto kupit pa je.
Doma imam obe varianti avtomobila, enega z 1.8(EA82) in drugega z 1.8 turbo (EA82T) mašino. Vendar sem imel obe razstavljeni v prafaktorje in sem gledal razliko. Pri tem motorju je razlika samo v parih stvareh
- dodaten oljni hladilnik
- vodna pumpa ima 2 dodatna priključka
- oljna pumpa ima 2 dodatna priključka
- turbina in povezava do frgazerja
filter in vse ostalo ostane isto - tudi računalnik je isti od multipointa in od turbo variante. Turbo varianta sploh nima pop-off ventila. Turbina pri leonetu deluje non-stop, vendar če jo skoraj čisto zapreš daje samo do pol bara pritiska, kar je dovolj za boljše pospeške in da nebi uničila navadne mašine, zato sem tudi napisal stroške ki pridejo za predelavo mašin EA82 v turbo izvedbo z malim pritiskom.
Pri leonetu se dvigne moč iz 90 na 110KM, kar da samo 20KM zraven. Pri legacy-ju tudi nebi smel dvigniti za več kot toliko, če bi hotel da nebi škodovalo mašini.
Za tako malipritisk ne rabiš nobene druge spremembe na glavah motorja, ker če pogledaš to da za avtokros vozijo s subaru legacy 2.0 turbo, ki ima vse standardno, samo čip in pop-off venti sta zamenjana, pa ima kar 245+KM.
Lahko ti kadarkoli pokažem ta avto, ker zelo dobro poznam lastnika in se lahko na lastne oči prepričaš, da je vse originalno na mašini razen teh dveh stvari.
LP
Nebivedu
P.S. Turbina s cevjo do frgazerja za subaru leone stane rabljena 30k, oljna in vodna pumpa skupaj pa 25k - iz prve roke - včeraj je kolega začel predelovati svoj avto v turbaka in je šel v notranje gorice k mehaniku po dele - za turbino, cev, oljno in vodno pumpo, pa še dodatno mu je dal zraven bullbar, pa en žmigovc je plačal 55K.