Panzeraustirol je napisal/-a:Pozdravljeni
Pripravljam se za nakup prvega avtomobila, nekako sem se odločil za Alfa Romeo GT 1.9 Jtdm. Vem da ni najbolj zanesljiv avto in da motor ni najboljši, vendar sem naštudiral vse cake na katere je treba paziti. Zanima me: ali je to vseeno slaba izbira, ali je v Sloveniji glede na dostopnost Alfa delov in podpore smiselno imeti Alfo GT?
alexwell je napisal/-a:a boš delal toliko km na mesec, da rabiš dizla za prvi avto?
xxl je napisal/-a:Dizel res ne rabi, ampak, če hoče GT, druge izbire skoraj ni. Pojdi na alfa-klub forum spraševat. Ne vem, kje si slišal, da motor ni najboljši, verjetno od "poznavalcev", ampak, moraš vedeti, da bo vsaka z velikim številom prevoženih in veliko lastnikov, posledično je ohranjenost vprašljiva. Za dober primerek boš pa plačal, če ga najdeš.
meganer je napisal/-a:Dober JTD je zlata vreden ...... če ti je to avto za gušt ... samo vzemi. Raje daj par 100 več samo da bo lep.
Kristjan123 je napisal/-a:
Vem da ni najbolj zanesljiv avto in da motor ni najboljši, vendar sem naštudiral vse cake na katere je treba paziti
Ti nisi N od naštudiral
Realno od nekoga ki je recimo včasih bil alfist
Kupuješ model avta ki je star med 12-16 let če je ok vzdrževan ima načeloma buletproof motor, občutljivo podvozje. Ostalo je itak potrošni material katerega stanje je odvisno od tega kako se je servisiralo in z avtom delalo.
Sem na hitro vrgel oko na avtonet Verjetnost da boš dobil dober primerek sploh če iščeš po sistemu "Po ceni cenejši naprej" je enaka nivoju tvojega znanja o tem modelu.
esem je napisal/-a:In će že iščeš take eksote, poišči raje Brero
xxl je napisal/-a:Res je, pa bencinka (razen 1.8TB), je GM polomija.
Mislil sem na naš https://forum.alfa-klub.com/
bostjannn je napisal/-a:7 let sem si lastil tak avto, torej sivo gt-jko jtdm 2005 letnika. Še Danes mi je žal, da sem jo prodal. Avto, ki mi je v vsaki vožnji prinesel nasmeh na obraz. Super avto, motor bulletproof, nikoli problemov z motorjem, niti olja ni pil. Tudi elektronika bp, prav tako ni rjavel. Sedeži so mi bili noro dobri, kot fotelj, edina slabost morda površna izdelava, črički. Mehanično problemov z avtom nisem imel, razen stvari, katere se pač izrabijo , kot recimo zavore, roke, izrednih stvari kaj veliko ni bilo, egr, ki ga omenjas, sem dal blindirat in je blo mir z njim. Je pa res, da so deli za alfe precej dragi.
TrijoAdijo je napisal/-a:Kar se kač tiče je tko...če je bila redno servisirana na pooblaščencu tipa AT v Lj, pol bejž od nje. Slabih kač ni, slabi so njihovi mehaniki. Js sm v mojo 159 zmetu za okrogla 2 jurja delov (z jebenimi popusti, popravljali pa smo sami)...za kar se imam za večino zahvalit pooblaščencu in njihovem veleumnem znanju.
Pa res neb raje pogledu za Brero 2.4? Men osebno je lepša, pa še motor ma ubijalski, če je prav čipan.
Drgač pa pr 1.9 jtdm maš probeme z egr, swirl loputami,ampak to je z lahkoto rešljivo (lopute ven, pa egr in lopute programsko izklopiš, zravn še čipaš pri Tribesu). Če je plastični kolektor,pol namest da se ukvarjaš z loputami kr zamenjaš kolektor z unim od 156-ke, ki v originalu nima loputk, ima pa alu kolektor. To pa zato, ker so italijani pogruntal sistem povrata hladilne tekočine preko sesalnega kolektorja in če je kolektor plastičen ima povrat tudi plastičen, ki pa scajtom preperi, poči pa maš antifriza več na motorju in okolici kot v motorju. Tiste klinčeve fajfe plastične ne moreš zamenjat ker je ni za dobit, alu kolektor pa ima fajfo iz mesinga. In namest da 5x podiraš 3/4 motorja, vržeš gor kolektor od 156, pa maš mir. Pa če boš mel srečo, boš za 156 alu kolektor dal manj kot košta swirl flaps blank plugs za alu kolektor (pri plastičnem kolektorju čepov ne rabiš).
xxl je napisal/-a:Tole še mene mika, da bi šel pogledat https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... istinctive . Za dušo.
srcnik je napisal/-a:Jaz jo imam za poletni avto. Ja roke grejo rade zgornje, sam sem dal not trw, pa je mir zaenkrat. Motor je jtd bp, lega je vrhunska.
Hibe:
- Na naših avtocestah je za moj okus pretrd (glede na to, da si mlad, ti to ne bo problem)
- Pri visokih hitrostih se močno sliši veter (stekla brez okvirjev + zdaj že stare gumice)
- Včasih se steklo po zapiranju vrat ne zapre do konca (moraš biti vsakič pozoren)
- Števci so lepi a grozno nepregledni (rabiš dosti časa da se ti oko sfokusira)
- svetilnost luči je taka bolj srednja žalost (pa za dolge luči imajo premočno lučko v atmaturki )
- Poklop sedeža je vrag vzel na eni strani
- Pragi znajo bit vdrti zaradi napačnega dvigovanja v preteklosti
Kljub vsem zgornjim "problemom" sem sam zadovoljen z avtom, ker sem dobil to, kar sem pričakoval, odličen volanski mehanizem v navezi z dobro lego čez ovinke, pri čemer me na mestu držijo odlični alcantara sedeži...
Z ostalim se naučiš živet
PS: Če boš pa samo na AC večinoma, bi ti pa mogoče res bolj kak drug bolj udoben model prišel v poštev (npr. 159)
TrijoAdijo je napisal/-a:Kar se kač tiče je tko...če je bila redno servisirana na pooblaščencu tipa AT v Lj, pol bejž od nje. Slabih kač ni, slabi so njihovi mehaniki. Js sm v mojo 159 zmetu za okrogla 2 jurja delov (z jebenimi popusti, popravljali pa smo sami)...za kar se imam za večino zahvalit pooblaščencu in njihovem veleumnem znanju.
Pa res neb raje pogledu za Brero 2.4? Men osebno je lepša, pa še motor ma ubijalski, če je prav čipan.
Drgač pa pr 1.9 jtdm maš probeme z egr, swirl loputami,ampak to je z lahkoto rešljivo (lopute ven, pa egr in lopute programsko izklopiš, zravn še čipaš pri Tribesu). Če je plastični kolektor,pol namest da se ukvarjaš z loputami kr zamenjaš kolektor z unim od 156-ke, ki v originalu nima loputk, ima pa alu kolektor. To pa zato, ker so italijani pogruntal sistem povrata hladilne tekočine preko sesalnega kolektorja in če je kolektor plastičen ima povrat tudi plastičen, ki pa scajtom preperi, poči pa maš antifriza več na motorju in okolici kot v motorju. Tiste klinčeve fajfe plastične ne moreš zamenjat ker je ni za dobit, alu kolektor pa ima fajfo iz mesinga. In namest da 5x podiraš 3/4 motorja, vržeš gor kolektor od 156, pa maš mir. Pa če boš mel srečo, boš za 156 alu kolektor dal manj kot košta swirl flaps blank plugs za alu kolektor (pri plastičnem kolektorju čepov ne rabiš).
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 112 gostov