Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
trakus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Ne jul 15, 2012 8:53 pm
Kraj: Ptuj

Re: Kateri bencinski motor odsvetujete?

Napisal/-a trakus Ne jan 31, 2021 12:53 am

Kar se prvotnega vprašanja tiče so vsi TSI-ji EA211 in EA211 Evo z jermenom ok. V osnovi so to letniki 2013 in naprej (razen nizkocenovniki Škoda Rapid/Seat Toledo, kjer se je še leto ali 2 kasneje dobilo motor z verigo)tako da z 2015 si zagotovo na varni strani. Zasledi se, da kateri spije kaj olja, ampak v kolikor je bil vožen normalno in olje menjano na 15k km ne bi smelo biti panike. Jermen je kao lifetime in interval menjave ni predpisan, priporoča se le pregled stanja ob rednem servisu (v literaturi se zasledijo priporočene menjave od 5let/120k km pa do 10let/240k km). Mi ga na nobenem TSI-ju še nismo menjali po 8 letih.

Od ostalih znamk lahko priporočam Renaultov 1.33TCe 160, ki sem ga vozil v Meganu in Mercedesu A200 - ta bo verjetno tudi zamenjal dosedanjo Octavio TSI. Motor je lepo prožen in po občutku vleče malenkost bolje kot 1.5 TSI 150.
Znanec ima PSA-jev 1.2 PureTech 130 s 190k prevoženimi km in tudi brez kakršnihkoli težav.
Hondin 1.5 182 ima težave z gorivom v olju, ima žlahtnik ravno tega Civica in je super za vozit, podvozje odlično, kar se pa tiče vzdržjivosti bomo pa še videli. :)

Kar se pa tiče 2.0 TDI-jev na Audijih B8 in PSA HDi-jev je pa resnica verjetno nekje vmes. Ve se kakšna klientela povečini kupuje te A4-ke 2.0 TDI, ko pridejo na dostopno ceno dobrih 10 tisočakov. Važno je da so gor fejk Audi Turbine platišča in da se sveti, zgodovina nepoznana, kilometri in korektno servisiranje vprašljivo.
A4 B8 je verjetno najbolj uvožen avto, vsaj na ravni Passata B7 in B6. V mojih koncih in to kar poznam - podravska in savinjska, si ta avto videl vsepovsod in ni čudno, da je tudi nekaj slabih zgodb. Bencinskih A4k je bilo pa za vzorec in itak so vsi uvoženčki dizli, vozijo se pa po večini na kratke relacije. Če voziš krajše relacije in si racionalen človek - recimo kupec 3 leta starega francoza ne boš vzel C5-ke z dizlom v nosu za vozakanja po lokalkah, pogledaš recimo za 308 1.2 130 turbobenciranjev. Po drugi strani bo pa za isti denar neracionalna klientela vzela še 3 leta starejšo A4ko, Passata, ali pa bmw 3ko, obvezno DIZLA, ker je bencinarjev v ponudbi itak za vzorec in bo pri recimo opravljenih 300k (če so realni) tisti, ki je delal krajše relacije enostavno v slabšem stanju, kot recimo C5-ka, ki je oddelala večino km na avtocesti.

Osebno si ne predstavljam in ne poznam, da bi kdorkoli, ki dela 20-30km po na dan vzel Citroena C5, ki je avto narejen za avtocesto. Po drugi strani osebno poznam cca. 10-15 ljudi, ki drmajo 2.0 TDI-je za vožnje 3 do max 10km v eno stran. Pa seveda spet mišljenje te klientele od kafane do kafane in kratke relacije pa vsakič obvezno pri hladnem avtu po gasu, da se na semaforju ja pokaže ko je jači pa so problemi tu. Že samo to kako je bila vožena povprečna A4 B8 v primerjavi z C5ko je verjetno ogromna razlika. Pa saj isto je s Passati in BMW serije 3..
V kolikor se pa 2.0 TDI vozi na daljše relacije in vsaj malo z občutkom pa verjami, da ni nič kaj manj zanesljiv od HDi-ja. Šla bo vodna pumpa pri 150k in tam pri enih 300k lahko pričakuješ, da bo šla visokotlačna, drugače so pa ok. Službeni 190 konjski Passati so sicer pili olje in je bila kanta dejansko v prtljažniku, so pa bili od prvega dne zlorabljeni s strani praktično vsakega voznika in tiščani že od prvega kilometra.

Tast recimo vedno kupi uvoženega Passata 2.0 TDI 3-4 leta z 100-120k km. Naredi velik servis in ga vozi do 200k. Njegova povprečna vožnja je dolga manj kot 5km, od tega ima že takoj iz garaže 40m hladnega avta rikverc v res konkreten breg, potem pa spet en res konkreten breg, kjer recimo atmosferca držiš vsaj na 3,5k rpm, da sploh drži hitrost in nekaj ravninske vožnje do službe. Avta ne vidi temperature olja 60 stopinj do konca vožnje razen če stoji na največji vročini sredi poletja 8ur in se potem pelje domov. Pozimi temperature do konca vožnje sploh ne pokaže. :lol: Vozi ga pa na tako nizkih obratih, da se velikokrat cel avto trese. 2.0 TDI v 4. prestavi pri 45km/h je eno samo veliko mučenje. Njegovih 50k prevoženih kilometrov je slabše za avto kot 200k prevoženih kilometrov z mojim stilom vožnje. Edino kar ga rešuje, da z avtom nima problemov je to, da ima vikend na morju in da dela 700km vsaj enkrat mesečno, da se avto prediha. Sam se vedno hecam, da bi moral vzeti Passata TDI, ker če zdrži to maltretiranje in ponavadi brez enega izrednega stroška bo pa tudi mene držalo za 5 let brez problema. :lol:

Še mazda - atmosferski Skyactiv 2.0 je odličen motor, prijetno vozen tudi na nizkih obratih, malenkost robat ob zagonu (vsaj Mazda 3 2014) in tudi precej varčen. Ima pa 120 konjska verzija daljša prestavna razmerja kot 165 in je bolj primerna za AC (do 4k rpm je graf navora in moči itak identičen). 2.2 dizel v Mazdi 6 (letniki 2013 pa do FL) so pa j***a v kolikor ni bil servisiran na krajši interval pa še par preventivnih ukrepov (pojdi na Mazda forum). Odtrgane verige oljne črpalke, gorivo v olju zaradi nezaključenih regeneracij DPF-a, ketna itd. Ampak motor pa kar se vožnje tiče vrhunski, vleče res lepo. :D

P.S.: Pa preden me kdo obtoži, da sem VAG fan naj mu že vnaprej povem, da nisem (Mercedes od prvega trenutka, ko sem kot otrok videl 300-SL gullwing) -v svoji vozniški karieri sem si lastil samo enega - Octavio. Korekten avto za ok ceno, kjer je veliko placa, ergonomija štima in se pelje solidnih 6/10 brez bilokakih emocij. Doma smo imeli običajno Japonce ali Korejce (vedno problem free).
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3789
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Kateri bencinski motor odsvetujete?

Napisal/-a Blinder Ne jan 31, 2021 11:23 am

Zasledi se, da kateri spije kaj olja, ampak v kolikor je bil vožen normalno in olje menjano na 15k km ne bi smelo biti panike


To si rekel kar tako po kmeckem obcutku, ali imas kaksen boljsi vir za to informacijo?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Tonti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Pe jan 29, 2010 3:12 pm

Re: Kateri bencinski motor odsvetujete?

Napisal/-a Tonti Ne jan 31, 2021 11:34 am

Trakus, najlepša ti hvala! :clapclap
 
trakus
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Ne jul 15, 2012 8:53 pm
Kraj: Ptuj

Re: Kateri bencinski motor odsvetujete?

Napisal/-a trakus Ne jan 31, 2021 12:26 pm

Blinder je napisal/-a:
Zasledi se, da kateri spije kaj olja, ampak v kolikor je bil vožen normalno in olje menjano na 15k km ne bi smelo biti panike


To si rekel kar tako po kmeckem obcutku, ali imas kaksen boljsi vir za to informacijo?

Kredibilnega vira dejansko ne morem imeti, saj ne boš nikjer našel vodene statistike za 30+ enakih TSI motorjev in podatke o tem koliko olja spijejo vsak interval.
Mnenje je ustvarjeno med drugim na prebiranju nemškega foruma motor-talk.de in angleškega briskoda. Predvsem so podatki na tujih forumih bolj kredibilni, saj je tam ogromno vozil v operativnem leasingu in uporabniki niso dejanski lastniki (manjša navezanost na pleh kot pri nas v SLO). V tem primeru, ko zaradi višjega standarda ne daš 2 ali 3 letne plače za vozilo in ti avto ne predstavlja svetinje si precej bolj objektiven in se brez problema razpišeš o tem, če ti avto papca olje (pri nas verjamem, da marsikdo težko deli slabe izkušnje z vozilom).
Prav tako imamo 2 TSI-ja doma (en se je prodal 2 tedna nazaj) in olje se je dolilo samo enkrat na enem proti koncu intervala (13.500km), avto je pa takrat naredil v enem mesecu slabih 3000km vožnje 160km/h+ s tremi osebami in prtljago (1.2 TSI pač za to ni narejen).. Pa še to se olje dolije na največ 3/4 šipke (ponavadi ravno na sredini) in ni nikoli na max po opravljenem servisu. Poznam še dva 1.0 TSI-ja en z dobrih 100 in drugi z cca 40k prevoženimi, 3x 1.4 TSI 140 (med nekje 60 in 130k) in 2x 1.5 150 (verjetno sedja oba okrog 70k-90k). Olja ne pije noben, da bi na interval 15k rabil dotočiti.
Kako vem, da ne pijejo? Dejansko sem ljudi, ki imajo te motorje vprašal ali jim pije olje ali ne - poklicna deformacija, ker delam v avtoindustriji (sicer električna vozila in ne konvecionalni pogonski sklopi). Sodelavci, sorodniki in prijatelji predvidevam, da se mi ne bi lagali, sploh ker me kdo od teh občasno tudi vpraša za kak nasvet glede vozil.
Tudi 2 mehanika, ki ju poznam (en šraufa samo VAG, ker dela na pooblaščencu, ostali pa vse znamke) ne pravita, da bi TSI-ji z jermenom po 2013 žrli kaj olja. Ga vsak avto nekaj malega spije, ne boš pa dolival iz velikega kanistra na sredini intervala.
Primeri pitja olja so bili pa omenjeni predvsem pri vozilih s servisnim intervalom 30k/km in avtih, ki niso bili last fizičnih oseb (npr. službena vozila - svojo lastnino po defaultu večina vozi lepše).
So pa bili TSI motorji od 2008 do 2013 v splošnem katastrofa, sploh če primerjaš recimo s takratnimi Fiat-ovimi turbobencinci, ki so bili super izdelek.
Zgoraj sem pa napisal vzorec za 9 vozil, tako da seveda obstaja možnost, da TSI-ji pijejo olje in ravno teh 9 zaradi faktorjev uporabe in načina vožnje ne pije olja, ostali pa. Je pa to res mala verjetnost, da bi ravno jaz vedel za vse TSI-je, ki olja ne pijejo. Pa grem stavit, da hitro najdeš kakega, ki bo pil olje. Tudi jaz recimo za 2.0 TDI s 43k prevoženimi vem, da golta olje. Tiguan dizel in ročni menjlanik pač ni avto za striktno mestno vožnjo, kjer se po navadi zaradi dolgih prestavnih razmerij komaj pride do 3. prestave (če sploh), avtocesto pa vidi avto enkrat na 2-3 mesece. Sploh pa je problem, ker oseba prej ni vozila drugo kot atmosferski 1.6 bencinar in je brez občutka za tehniko (hladen dizel pri vključevanju na cesto na 3-3.5k rpm :huh: ). Sam vem, da 2.0 TDI v tem primeru pije olje, ampak vem tudi pod kakšnimi pogoji ga pije in ga zato nekomu, ki bi isti avto uporabljal za nekaj čisto drugega le-tega ne bi odsvetoval. Če bi pa ta isti avto goltal olje pri 50k km avtocestne vožnje letno in bi vedel, da ni hladen tiščan in zlorabljan, v tem primeru bi se pa seveda pojavil velik dvom glede tega vozila in bi šel hitro iskat informacijo ali je to osamljen primer pri taki vožnji ali je dejansko kaj narobe s samo zasnovo/konstrukcijo in bo motor pil olje tudi pri uporabi, ki je za dizla normalna.
Saj je pred letom dni na forumu tudi nekdo spraševal za Alfo Romeo Stelvia in mestno vožnjo pa je ta oseba sedaj pri 2 leti starem imela fuč akumulator. Ne pomeni, da je avto/komponente slabe, problem je le v tem, da se velikokrat nakup nečesa opravi zaradi estetike/izgleda/x faktorja in se ne kupi to kar bi bila optimalna izbira (v primeru tega forumaša verjetno kak RAV4/C-HR hibrid, če je že bila nuja po SUV-u in kratkih vožnja2-3km).

Pa nimam nič VAG-om, sem ga sedaj tudi prodal in ga v naslednjih 10ih letih zagotovo ne bom kupil.. Pa ne zato, ker bi bil nezadovoljen, ampak ker bi rad poizkusil še kaj drugega. :D
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 830
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: Kateri bencinski motor odsvetujete?

Napisal/-a Kristjan123 Ne jan 31, 2021 1:14 pm

Dost objektivno napisano glede na podatke ki so nam navadnim smrtnikom dostopni. Je pa tako cim mi nekdo izjavi "ta in ta znamka je zakon" je dobesedno kot bi mi rekel " nimam pojma in ne me poslusat". Dejstvo je da imas znotraj ene znamke buletproof modele in modele ki so blago receno problematicni.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5034
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Re: Kateri bencinski motor odsvetujete?

Napisal/-a sašo5 Ne jan 31, 2021 2:33 pm

to isto kar je napisal, ti jaz tupim za vsako, ko me izzoveš, le na krajsi način in malo bolj direkten, ce si pa ti "kratke pameti" in ne zastopiš, ti pa nisem jaz kriv, meni se pa ne da pisat cele bukve, stavek dva tri in to je to, kdo zastopi zastopi, kdo ne ne....
 
Kristjan123
Uporabnik
 
Prispevkov: 830
Pridružen: So jul 01, 2017 8:31 am

Re: Kateri bencinski motor odsvetujete?

Napisal/-a Kristjan123 Ne jan 31, 2021 4:14 pm

Ne ne... tvoj pogled je dosti bolj omejen. Ni tezava v dolzini zapisa bolj pomankjanje argumentov in fanaticna privrzenost eni znamki. Nasveti tvoje sorte so realno neuporabni in nepodprti. Od izjav najboljsi motor u klasi pa dalje ... nekaj ustrelis in se potem poslusas izvlect. Jaz pac ne pozabim kiksov sploh ce jih je vec...
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 1992Diavolo1992 in 97 gostov