Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2356
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a DePalmo Sr feb 03, 2021 1:04 pm

Ker s Kio nisem pretirano zadovoljen, s punco razmišljava da bi menjala za prvotno željo, Peugeot 308. Izbire na avto.netu je nekaj, ampak ker so to že tok novejši avti, motorjev ne poznam in nevem kako so zanesljivi. Želja je sicer dizel, ampak sem se začel tudi spogledovati z bencinarji in ker jih ne poznam, bi bil zelo vesel če bi kdo lahko podal mnenje o teh motorjih, lahko pa tudi na splošno o teh avtih, če imajo kakšne znane težave oz. hibe.

Torej, zanimajo me sledeči:
1.2 e-THP 96kW
1.6 THP 92kW
1.6 BlueHDi 88kW, švohnej ne
2.0 BlueHDi 110KW/133kW

THP se spomnim iz časov 207 da so bili prava polomija in da si bolje odnesel če si se jih izognil. HDi poznam še stare in so bili zanesljivi, sem imel famoznega 1.6 HDi 80kW pa nobenih težav, kako je sedaj s temi BlueHDi?

Pri dizlih vem da je včasih bilo potrebno dolivat tisto tekočino za FAP/DPF (Eloys al kak se ji je reklo), ampak ne vem če so sedaj tisto nadomestili z AdBlue ali čem drugim.

Drugo kar sem gledal po avto.netu v najinem budgetu in željeni opremi me ne prepriča, tako da me zanima samo omenjeni avto.
 
Uporabniški avatar
limas
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2192
Pridružen: Ne avg 18, 2013 8:01 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a limas Sr feb 03, 2021 1:16 pm

Nakup prilagajaš kriteriju zanesljivosti motorjev ali načinu uporabe (mestna/relacijska)?
Poznejše verzije 1.2 PureTech naj bi bile zanesljive. Glede porabe pa tudi ni tako velike razlike.

https://youtu.be/NHZrApVekXE
 
Carmack
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Sr jul 06, 2011 8:31 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a Carmack Sr feb 03, 2021 2:55 pm

Imam 308 SW Active 1.2 130 l.2017. Zaenkrat nobenega problema, bi pa definitivno vzel avtomatika, če bi še enkrat izbiral. Sklopka je zelo mehka in se je ne morem navadit, volan je pa super, tudi če ga popljuva vsak, ki ima 5 minut časa.
Prav tako ni nekih težav z displejem oz. sedaj infotainmentom - prilagajanje nastavitev ni problematično, je pa res, da nisem nek zahteven uporabnik.
Gre pa kot sneta skira, vleče od 1500 naprej, zavrti se komot do 6000...je pa res da sem prej vozil kanto 307 2.0 HDi 90....

Povprečna poraba je 7.3, je pa res da vozim večinoma v službo in nazaj (4+4 km), v letu lastništva cca 8000 km. Se pa poraba spusti krepko pod 6l na relaciji.

Če te kaj zanima vprašaj.

Edit: Še to me moti pri teh motorjih, za po mestu super, za po klancu gor super, za po klancu dol...ne več tako super. Zaviranje z motorjem je pri teh mlinčkih (predvidevam da pri vseh) neobstoječe. Pri 2.0 dizlu sem s polno prikolico v drugi prestavi prišel s hriba skorajda brez uporabe zavor, tukaj še ko sem sam v avtu v drugi le pospešuje. Ampak ja, očitno ne moreš imeti vsega...

lp,
 
coco66
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: Sr okt 09, 2013 2:14 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a coco66 Sr feb 03, 2021 3:23 pm

Pa zvok 3 cilindrov vas ne moti?
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2356
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a DePalmo Sr feb 03, 2021 3:45 pm

Meni se gre bolj za zanesljivost. Tako da nakup bo opredeljen predvsem po zanesljivosti, način uporabe pa ... če bo dizel vem kaj imam in se ga bo "sprehajalo", tako kot trenutnega.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3789
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a Blinder Sr feb 03, 2021 3:49 pm

Carmack je napisal/-a:Zaviranje z motorjem je pri teh mlinčkih (predvidevam da pri vseh) neobstoječe.


Zaželjeno je, da je zaviranje z motorjem čimmanjše, ker je tako poraba goriva manjša.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
hnoda
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Sr maj 27, 2009 12:21 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a hnoda Sr feb 03, 2021 4:02 pm

Kolegica je imela blueHdi v Citroenu C4 in je imela nekaj težav s senzorjem za AdBlue. Kao je napačno zaznal, da je prazen tank za AdBlue in ni dovolil vžiga motorja. Sem pred kratkim gledal 1.6 hd, ker sem se zanimal za nakup C4, pa po forumih niso ravno svetovali BlueHdi. Na motorje se sicer ne spoznam, lahko da bo kak mehanik rekel, da je to oh in sploh motor, ampak jaz jih po teh informacijah nisem več gledal.
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a RUNAČ Sr feb 03, 2021 5:04 pm

Kar se tiče 1.2 Puretech je treba paziti na avtomobile tam do nekje sredine letnika 2017, ker so imeli težave z poddimenzioniranim zobati jermenom (ali nekaj podobnega). Informacije glede tega verjetno najdeš tudi na tem forumu.

Glede motorja 1.6 BlueHdi lahko podam nekaj informacij, ker imamo enega doma. Zaenkrat pri 80k lahko potrkamo na les. V sklopu vpoklicev pri dernih servisih so bili menjani jermenica odmične gredi ter zobati jermen, čep za Adblue, nek kabelski snop za Adblue in še ena malenkost, katere se pa ne spomnim iz glave. Če boš jemal dizla raje vzemi verzijo 120 KM, ker ima 6 prestav. 100 KM vezija ima zame pretirano preeedolge prestave, ker po regionalki sploh ne moreš voziti normalno s 5. prestavo, razen če nimaš občutka za tehniko, ker po mojem mnenju pri cca. 80 km/h pod 1500 obrati mučiš motor (to mi pravijo zvoki, ki jih takrat zaznavajo moja useša :) ).

P.S.: Kakšno Kio trenutno voziš: model, letnik, motor?
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
Carmack
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Sr jul 06, 2011 8:31 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a Carmack Sr feb 03, 2021 6:04 pm

coco66 je napisal/-a:Pa zvok 3 cilindrov vas ne moti?


Ma niti ne. Ko sem presedlal iz prejšnjega traktorja je ta prav prijetno tih v prostem teku, med delovanjem pa nič posebnega. Ni pa to 6 cilinderc ne..


Blinder je napisal/-a:
Carmack je napisal/-a:Zaviranje z motorjem je pri teh mlinčkih (predvidevam da pri vseh) neobstoječe.


Zaželjeno je, da je zaviranje z motorjem čimmanjše, ker je tako poraba goriva manjša.


To že razumem, se mi pa malo smilijo zavore...
 
Uporabniški avatar
DePalmo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2356
Pridružen: Ne sep 25, 2011 1:42 pm
Kraj: okolica Grosuplja

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a DePalmo Sr feb 03, 2021 6:13 pm

Sem ravno pogledal video ki ga je @limas prilepil, nato pa si vzel čas in se malo izobraževal. V videu naj bi bili Peugeot mehaniki, zato je tako pohvaljeno vse (piše med komentarji), slabih stvari pa ni omenjenih.

Prvotno navdušenje je nekako izpuhtelo ker so očitno tile 1.2 PureTech motorji občutljivi na pravo olje, drugače zna konkretno načeti (in pozneje tudi strgat) zobati jermen, navadni pa napoka. Sicer nevem kaj ima navadni jermen tukaj veze, je pa bil omenjan. S tem da priporočajo menjavo zobatega na 100.000 (Peugeot priporoča na 180.000), navadnega pa menjava celo na 40.000. Plus, da je zobat jermen v olju ... zato so občutljivi na olje in če samo enkrat naliješ napačnega, si zajebal motor in ti menjava ne uide. Motorja namreč.

Če ta motor voziš prenežno ali preveč agresivno, se bo nabral ogljik okoli ventilov in v Angliji plačujejo med 1200 in 1500 funtov za čiščenje ogljika. Omenjeno je tudi da se rade odlomijo svečke in ti seveda zjebe kompresijo, ter seveda cel motor.

Če pa se zgoraj ne zgodi, je pa motor super z veliko navora in še večjim užitkom za vožnjo. Ampak ker me že Kia zajebava (sicer ni še kritično, ampak ker je avto nov, sem toliko manj popustljiv) in ne grem še enkrat skozi to, 1.2 PureTech odpade. Sploh pa ker google vrne nazaj kar veliko težav za ta motor ... več kot bi želel. 1.6 THP naj bi bil sedaj že tretje generacija in poštiman, nisem pa še v detajle raziskoval če je temu tako. In na pretekle izkušnje drugih uporabnikov, se ga bom raje ognil.

BlueHDi ima lahko, poleg @RUNAČ-evega komentarja, težave s senzorjem AdBlueja in če se to zgodi, motorja NE moreš zalaufat. Te dejansko pusti na cesti kjer si, pa se j***. Naprej nisem raziskoval.

Torej Peugeot nima več dobrega in zanesljivega motorja. Jej ... sicer avto je res lep, ampak očitno odpade. Škoda. Sploh nevem kaj bi še drugega gledal ... tako da bo verjetno kar Kia ostala, ko pa crkne pa ... kdo ve.

@RUNAČ: Kia je Ceed LX Champion, letnik 11/2017, 1.6 CRDi, 68.000 prevoženih, črna zunaj in znotraj. Težave do sedaj: klima spustila (garancija), grelne svečke šle (upam da je to to, sedaj ni več mraza tako da še nevem - ni garancije), zlomljen nosilec mehanizma sprednjih brisalcev (plačal servis po nekaj pregovarjanja, ugotovil sem pa po menjavi prednjega stekla, čisto slučajno), raznorazni črički kateri se zdijo uradnem servisu normalni, barva občutljiva na vse in gre avto na poliranje letos ker izgleda da je star 10 let in ne 3, gretje ima svojo pamet in ali te zebe ali ti je vroče nikoli pa prav. In ko se vozim čez kakšne neravnine, poka sprednja šipa in samo čakam da rata pajčevina. Je pa že bila menjana in sedaj dejansko poka manj kot prva. Aja, pa za 136 konjev je len kot fuks ... Sicer gre, sam se mi zdi da ni to to.
 
titanius
Uporabnik
 
Prispevkov: 876
Pridružen: Ne jan 17, 2016 9:16 pm
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a RUNAČ Sr feb 03, 2021 6:48 pm

DePalmo je napisal/-a:Sem ravno pogledal video ki ga je @limas prilepil, nato pa si vzel čas in se malo izobraževal. V videu naj bi bili Peugeot mehaniki, zato je tako pohvaljeno vse (piše med komentarji), slabih stvari pa ni omenjenih.

Prvotno navdušenje je nekako izpuhtelo ker so očitno tile 1.2 PureTech motorji občutljivi na pravo olje, drugače zna konkretno načeti (in pozneje tudi strgat) zobati jermen, navadni pa napoka. Sicer nevem kaj ima navadni jermen tukaj veze, je pa bil omenjan. S tem da priporočajo menjavo zobatega na 100.000 (Peugeot priporoča na 180.000), navadnega pa menjava celo na 40.000. Plus, da je zobat jermen v olju ... zato so občutljivi na olje in če samo enkrat naliješ napačnega, si zajebal motor in ti menjava ne uide. Motorja namreč.

Če ta motor voziš prenežno ali preveč agresivno, se bo nabral ogljik okoli ventilov in v Angliji plačujejo med 1200 in 1500 funtov za čiščenje ogljika. Omenjeno je tudi da se rade odlomijo svečke in ti seveda zjebe kompresijo, ter seveda cel motor.

Če pa se zgoraj ne zgodi, je pa motor super z veliko navora in še večjim užitkom za vožnjo. Ampak ker me že Kia zajebava (sicer ni še kritično, ampak ker je avto nov, sem toliko manj popustljiv) in ne grem še enkrat skozi to, 1.2 PureTech odpade. Sploh pa ker google vrne nazaj kar veliko težav za ta motor ... več kot bi želel. 1.6 THP naj bi bil sedaj že tretje generacija in poštiman, nisem pa še v detajle raziskoval če je temu tako. In na pretekle izkušnje drugih uporabnikov, se ga bom raje ognil.

BlueHDi ima lahko, poleg @RUNAČ-evega komentarja, težave s senzorjem AdBlueja in če se to zgodi, motorja NE moreš zalaufat. Te dejansko pusti na cesti kjer si, pa se j***. Naprej nisem raziskoval.

Torej Peugeot nima več dobrega in zanesljivega motorja. Jej ... sicer avto je res lep, ampak očitno odpade. Škoda. Sploh nevem kaj bi še drugega gledal ... tako da bo verjetno kar Kia ostala, ko pa crkne pa ... kdo ve.

@RUNAČ: Kia je Ceed LX Champion, letnik 11/2017, 1.6 CRDi, 68.000 prevoženih, črna zunaj in znotraj. Težave do sedaj: klima spustila (garancija), grelne svečke šle (upam da je to to, sedaj ni več mraza tako da še nevem - ni garancije), zlomljen nosilec mehanizma sprednjih brisalcev (plačal servis po nekaj pregovarjanja, ugotovil sem pa po menjavi prednjega stekla, čisto slučajno), raznorazni črički kateri se zdijo uradnem servisu normalni, barva občutljiva na vse in gre avto na poliranje letos ker izgleda da je star 10 let in ne 3, gretje ima svojo pamet in ali te zebe ali ti je vroče nikoli pa prav. In ko se vozim čez kakšne neravnine, poka sprednja šipa in samo čakam da rata pajčevina. Je pa že bila menjana in sedaj dejansko poka manj kot prva. Aja, pa za 136 konjev je len kot fuks ... Sicer gre, sam se mi zdi da ni to to.


Kar se tiče nabiranja ogljika pri ventilih (carbon buildup) prideš do podobnih težav lahko pri vseh bencinarjih z neposrednim vbrizgom, ki pa jih je danes 95% če kupuješ nov avto. Edini za katere vem, da imajo še multipoint injection med novimi avti so Renaultov 1.0, Mitsubishijev 2.0 in Toyotin 1.6 (pa tudi nove corolle imajo 1.5 motor - predvidevam, da enak trivaljnik kot v novem yarisu). Po drugi strani po besedah serviserja, ki se spozna na svoje delo in je to čiščenje tudi že večkrat izvajal, zadeva ni nek bau-bau (verjetno zavisi tudi od motorja).

Kar se olja tiče, mislim da zahteva 1.2 Puretech isto specifikacijo kot 1.6 BlueHDi - PSA B71 2312 (0w-30). Hudič je samo v tem, da fully syntetic dobiš samo od Motula, kjer pa je liter v Eutotonu 16 eur (imam napisano na listku iz 2018). Sam sem prej kupoval Liqui Moly Top tec 4310 (polsintetika), dokler se je avto vozil še na pooblaščenca (4x). Meni je drugače nepooblaščeni serviser, ki se kar spozna na PSA motorje za v BlueHDi predlagal SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W30, pa čeprav ni čisto po specifikaciji. Je pa drugače fully syntetic, pa še liter je cca. 10 eur v avto trgovini.

Sam sem enkrat nekaj prebiral na temo 1.2 Puretech motorja, pa po popravkih iz 2017 nisem zaslednil več kakšnih kapitalnih napak. Ampak vseeno malo sem pogledoval zadnje čase za aktualno corso s tem motorjem kot potencialni avto za mati, pa niti ne vem kaj naj si mislim, ker bi imela med tednom veliko kratkih voženj, enkrat na teden ali 14 dni pa bi naredila 100 km. Na koncu ji bom našel malo starejšega atmosferca, pa bo še najbolj "ziher" izbira.
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4170
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a xxl Sr feb 03, 2021 6:56 pm

In zdaj bo ta čudovit 1.2 motor dobila še Alfa, malo za hec, malo za res.
No, dobro je vedet kaj kupuješ, je pa po drugi strani jeba, ker vsak ima svoje muhe in si na koncu raziskovanja prestrašen. ;)
Zadnjič spremenil xxl, dne Sr feb 03, 2021 6:59 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4343
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a Firediver Sr feb 03, 2021 6:59 pm

Bo Alfa sploh imela kam vgradit ta motor? :?:
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a metor Sr feb 03, 2021 7:00 pm

Imam P308 1.2 thp letnik 2014 prevoženih cca. 50k. Edino primerno olje za ta motor je Total Ineo first 0w-30, sam menjavam olje na pol leta torej na manj, kot 5k to je pač moj način ne pravim, da je to nujno potrebno, na 10k je ok. Uglavnem, če ne veste motor ima zobati jermen v olju, kot, da bi bila ketna isto imajo tudi nekateri ecoobost motorji in še kateri drugi, zato je olje tako pomembno.
Problem pri jermenu posebej do letnika 2017 je, da začne črna plast odstopat in začne mašit oljno črpalko, oljne kanale, vakumsko črpalko itd. Z novejšimi jermeni naj bi bil problem rešen, še vedno bi jaz menjal jermen na največ 80k ali 5let. Jaz sem ga menjal sam 500km nazaj ampak žal prepozno, plasti jermena so bile že načete in kaj kmalu je začelo metalo napako na motorju, po pregledu s testerjem ravno napaka zradi tlaka olja. Sito oljne črpalke je bilo že delno zamašeno in delci so ohromili tudi vakumsko črpalko, tako da je bilo treba vse razdreti in očistiti, menjal sem tudi senzor tlaka in še nekaj malenkosti. Avto je sicer tudi prej laufal vredu vendar, če bi čakal še več časa lahko povzroči večjo škodo na motorju in je potrebna menjava. Iz prve roke vam povem, da so na pooblaščenih servisih Peugeot in Citroen menjali, kar precej motorjev zaradi popolne zamašitve oljnih črpalk in izgube mazanja vitalnih delov.
Ob menjavi priporočam Continetalov CT1228, ki je posebej na novo razvit za te motorje in ima izboljšane karakteristike zaradi delovanja v olju. Jaz sem dal Dayco, ker takrat nov Continetalov še ni bil na voljo. Sama menjava niti ni tako zahtevna, ker je relativno lahko dostopen seveda je pa kar precej podiranja, ker je v olju.
problemov na ta račun je nešteto:
https://www.peugeotforums.com/threads/t ... em.333046/

torej če imate ta avto ali kateri drugi iz PSA skupine s tem motorjem, posebej do letnika 2017 nujno preverit jermen oz. ga kar preventivno zamenjat, ker skozi oljni čep se slabo vidi, v kakšnem stanju je jermen. Bil je narejen tudi vpoklic 530 tisoč vozil, do letnika 2017, kjer vam s posebnim orodjem preverijo stanje ampak ne se zanašat na to, meni so rekli, da je še vredu nakoncu je že razpadal in mašil črpalko. lahko se pojavi tudi nedelovanje servo zavor ker delci ohromijo vakumsko črpalko.

Tako malo sem se razpisal ampak sem se res poglobil v zadeve sploh, ker avte sraufam sam.
https://www.youtube.com/watch?v=HgAq_66 ... anbenyosef
https://www.youtube.com/watch?v=T5KcPJd ... anderFuria
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1793
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a emozul Sr feb 03, 2021 8:08 pm

Potem lahko zaključimo, da je verjetno najboljša izbira 2.0 hdi, ali se motim?
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4170
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a xxl Sr feb 03, 2021 8:14 pm

Čeprav nimam veze s tem, bi se ti vseeno zahvalil, da to deliš z nami, kot recimo uporabnik For. Marsikomu lahko pomaga, PSA pa samo tole; how dare you? ;)
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
metor
Novinec
 
Prispevkov: 389
Pridružen: Ne maj 11, 2014 3:23 pm
Kraj: GO

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a metor Sr feb 03, 2021 9:29 pm

Rade volje napisem take stvari, da lastniki in kupci vejo na kaj bit pozorn :) .
To je pac glaven problem tega motorja, nabiranje saj na izpusnih ventilih ni nekej novega pri turbo motorjih in je v veliki meri odvisno od nacina voznje, raje obrate malo visje in ne upostevat indikatorja prestav.
Drugace je prijeten in odziven motor, turbina tudi nebi smela povzrocati tezav. Kot je pa ze eden napisal raje avtomatik eat8 je uglajen in trpezen. Razen tega drugih vecjih tezav z avtom ni razen rednega vzdrzevanja, menjane 3. zavorne luci(pregorela led dioda), menjava preme pod garancijo.

Drugace pa ja najbrz bo 2.0 hdi tukaj se najbolj zanesljiva izbira, no pa tudi1.5 bluehdi, je tud dobra izbira.
Don't worry, be happy ;)
 
Uporabniški avatar
For
Uporabnik
 
Prispevkov: 1460
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a For Sr feb 03, 2021 11:34 pm

Tole z jermenom sem jaz imel (če se prav spomnim) pri nekih 115.000 km, blok motorja je pa počil pri 144.000 km.

To je pa tudi vse kar je vredno omembe. Drugače je bil v redu motor.

Zato zdaj po 33-ih letih prvič vozim dizla :mrgreen:
 
RUNAČ
Novinec
 
Prispevkov: 229
Pridružen: Če jul 09, 2020 4:18 pm

Re: Nakup Peugeot 308 - informacije o motorjih

Napisal/-a RUNAČ Če feb 04, 2021 9:17 am

metor je napisal/-a:Edino primerno olje za ta motor je Total Ineo first 0w-30...


Pri nas se dobita po pravi specifikaciji poleg tega še Liqui Moly in Motul, vendar sta kar dražja od Totala (o tem sem pisal v enem od odgovorov zgoraj).

Ali kdo ve če ima tudi 1.6 BlueHDi zobati jermen v olju.
"Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš."

Karl Heinrich Waggerl
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 98 gostov