matejxx je napisal/-a:nered
Za mene je popolnoma neumno, da si katerikoli avto kupuješ na lizing. Če nimaš denarja si pač to ne greš kupovati.
avto fan1308 je napisal/-a:matejxx je napisal/-a:nered
Za mene je popolnoma neumno, da si katerikoli avto kupuješ na lizing. Če nimaš denarja si pač to ne greš kupovati.
Za mene ja pa popolnoma neumno kupovati avto na gotovino. Nov avto za 30k€ je sama izguba vrednosti. Pametno je oplemeniti denar in tega z nakupom avta ne narediš. Pameten bi to vložil v nekaj drugega in si z dobičkom tistega plačuje leasing...
umilave1 je napisal/-a:Če bi vsi živeli samo za stvari, ki jih potrebujemo in čisto nič za stvari, ki se jih želimo, potem bi bila naša življenja precej bolj pusta, dolgočasna, samoumevna, samo neka rutina po mojem mnenju. Nobenega občutka sreče zadovoljstva ob kakem doseženem željenem cilju,...
Danes praktično vsak, ki je na minimalni plači s par dodatki npr. 2 izmeni pa 10 let d. dobe, pa da ima šiht 10km stran, že vleče po 1000€ neto na mesec. In seveda se je izboljšala sposobnost za razne lizinge, ker za šparanje je treba bit malo bolj discipliniran. Sepravi takoj gasa po avto. Toda ko se tehta med novim in rabljenim avtom pa razum dostikrat odpove. Problem je, ker se ljudje zagledajo v ca 5 let relativno ugodne (rabljene) uvožene avte C ali D segmenta, seveda. Vidijo relativno sumljivo, ampak vabljivo nizko ceno, ki je sicer na zgornji meji njihovega budgeta, ful opreme, velikost, kao urejena zgodovina, leasing samo 150€ na mesec za 5 let in gasa. Juhu, pa imam A4 2.0TDI karavan, samo 100.000km(vemo kakšnih), ma kaki nov Clio/Megane, to je za obupane samce. To se ne bo kvarilo, je Nemec, je bolj fensi, pri 1 otroku pač rabiš velikega karavana (čista folklora). Posledica je ta, da daš za naknadna popravila še 1-2 letni strošek leasinga, ugotoviš zvrtene km in še fake zgodovina servisov. Pa 18 col gume so seveda dražje, zavarovanje na polno MPC. Hja, pri novem manjšem avtu ali res preverjenim rabljenim teh skrbi povečini ne bi bilo.
Pa ne da sem fouš. Hvalabogu, da se lahko vsak privošči, kar si želi. Problem je, ker dosti ljudi žal nasede na mamljivo poceni ponudbo, v ozadju pa poznejši nesluteni skriti stroški. Pri rabljenih avtih poceni kosila ni, razen kak Clio od dedka z 30.000km v 10 letih. Ko pa koga po več zaporednih slabih izkušnjah z rabljenimi avti po 12k€ vprašaš, a nebi raje 1x probu novega, razred manjšega, še vedno precej opreme, garancija, kak bonus vinjeta, gume/servis....Te pa pogleda, kot da si mu psa užalil in reče, da je kupit nov avto smrtni greh, največja potrata denarja.....A za popravila rabljenih pa ne?!
Sedaj bodo pa ti vabljivi avti najbrž tudi dražji.
Kristjan123 je napisal/-a:nered je napisal/-a:Mislim sej kar Firediver pravi je popolnoma res, se pa tudi s teboj strinjam Tatto. Ampak je pa to velik razlog cemu cene tako rastejo. To pa ni ekskluzivno samo avto trgu. Ampak tudi drugod, prodajalci so opazili, da so ljudje pripravljeni placati bistveno vec za veliko manj.
Meni se vse razen tehnike racunalniki,tv... zdi drazje in tezje dosegljivo zaposlenemu z povprecno placo kot pred 15 leti. Pustmo vecje moznosti zakreditiranja za n let. Govorimo o tem koliko plac moras dat za doloceno stvar stanovanje, avto, hisa. Zmeraj vec.... Prakticno "srednjega sloja" cez n let ne bo vec. Vecina bo zivela "iz rok v usta" pescica pa bo bogatih.
limas je napisal/-a:Povprečna bruto plača ne pomeni nič, tudi poprečna neto je umetna statistična variabla.
Gleda se mediana neto plače. Ta je dobrih 1000 eur. 20 mesečnih plač za avto C segmenta.
Novi avti so dražji in na sploh težje dosegljiv srednjemu razredu, ki počasi izginja.
Glede vrednosti rabljenih,ali ima kdo kakšno staro eurotax knjigo za primerjavo. Avto mora v 3-5 letih izgubiti 50% vrednosti. Temu zadnje čase ni tako, saj so 8-letniki še preko 50% vrednosti. Če pa je še kakšna škoda ali folcvagen, je še več nesorazmerja.
limas je napisal/-a:Dolgo časa je veljalo, da avto izgubo pol vrednosti v obdobju 3-5 let. Zdaj še po 8. letih držijo preko 50%. Nekatere znamke imajo neupravičeno prenapihnjene cene, druge so podcenjene. Nekdo je omenil čredni način razmišljanja, kar je tudi res. Opažam, da je škoda octavia dražja od lagune. Ni logike ali drugače povedano, še so možnosti za nakup dobrega rabljenega avta po ugodni ceni.
limas je napisal/-a:Povprečna bruto plača ne pomeni nič, tudi poprečna neto je umetna statistična variabla.
Gleda se mediana neto plače. Ta je dobrih 1000 eur. 20 mesečnih plač za avto C segmenta.
Novi avti so dražji in na sploh težje dosegljiv srednjemu razredu, ki počasi izginja.
Glede vrednosti rabljenih,ali ima kdo kakšno staro eurotax knjigo za primerjavo. Avto mora v 3-5 letih izgubiti 50% vrednosti. Temu zadnje čase ni tako, saj so 8-letniki še preko 50% vrednosti. Če pa je še kakšna škoda ali folcvagen, je še več nesorazmerja.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 117 gostov