Neke hude razlike v zanesljivosti ni. Se najde sem pa tja kakšen bitdi, ki mu je odletela turbina, ampak to se tudi pri 190hp najde. Nekaj težav pri bitdi je bilo tudi z vztrajnik, ki se je pokazalo kot močne vibracije pri vožnji pod 1500rpm (TPI št.: 2046539/2) no verjetno se najde tudi kakšen, ki mu je crknilo še kaj drugega.Ni pa to nek pogost pojav, tako kot recimo pri bitdi motorjih v T5 in T6, kjer so turbine in tesnila na glavi kar velik problem.
Je pa res, da če kaj resnega crkne je pri bitdi dražje popravilo. Sam nebi imel zadržkov pri nakupu bitdi v kolikor bi našel takega, ki je lepo vzdrževan in se mu je delalo servise na 15.000km ( uvoženi imajo povečini interval na 30.000km, kar pa mene ne prepriča). Pa pri BiTdi se tavelk servis (menjava jermenov...) dela pri 120.000km, pa baje je potrebno motor ven vzet, ostali 2.0 tdi pa pri 210.000km pa brez jemanja motorja ven iz motornega prostora.
Pred dobrim letom sem govoril z možakarjem, ki ima Tiguana s tem motorjem, pa je samo pohvalil. Je pabres da ni imel niti 100kkm.
Drugače pa tudi 190hp z remapom doseže nekih 220-230 konjev, kar ni slabo. Po drugi strani jih pa bitdi doseže 300
.
Lp,