maarkec je napisal/-a:Pozdravljeni, kako kaze dizlom v prihodnosti, se dejansko splaca danes kupit avto v vrednosti 25.000 eurov dizla , ki bo naredil 15.000 km letno in ga mislim met v lasti vsaj 10 let
Hvala, lp
Če bo teh 15k letno narejenih na relacijah oz. daljših razdaljah, da se bo imel DPF filter možnost regenerirat, potem ne bi smelo bit problema. Itak je pa trenutno stanje tako, da ima te filtre tudi večina sodobnih bencinarjev (tudi npr. najnovejša verzija toyotinih hibridov, že zdavnaj prej pa tudi razni TSI-ji itd.). Poleg tega so zaradi dragih olj, ki jih zahteva ta zasnova, servisi cenovno tu z dizlom. Točno tako informacijo sem dobil zadnjič pri VW-ju glede cen servisov za 1.5 TSI v primerjavi z 2.0 TDI. Kako je drugje sicer ne vem, zna pa biti podobno.
Sam sem še nedolgo nazaj razmišljal o hibridih, predvsem o Toyoti kot potencialno naslednjem avtu, zadnje podražitve pa me vse bolj vlečejo k temu, da bo še en avto dizel, ker za moje potrebe enostavno ni boljše računice. In glede na trenutno stanje na trgu (razmerje med izbiro, zmogljivostjo in ceno), je to bolj ali manj samo 2.0 tdi.