Hvala za odgovor.
Zanimivo, pričakoval bi da sta Tiguan in Passat poravnana po kvaliteti materialov in izdelave...
Za diske torej pričakuješ, da se bo zadeva ponovila? Potem tudi novejši letniki Passatov (2020 si zapisal) še nimajo odpravljene težave?
Tiguan ima tudi težave z zadnjimi diski? Koliko kilometrov ima Tiguan? Ima DSG, če ja, so kakšne težave?
mevden je napisal/-a:Če gledaš oba, z enako opremo, mislim da ne more biti preveč razlike v kvaliteti notranjosti. Vsekakor trend narekuje, da se vedno več kupcev odloča za SUV. Verjetno ga boš tudi lažje prodal kasneje. Porabo zna imeti tiguan malo višjo,vozna dinamika bo pa v prid passatu. Vsekakor dsg, vendar lahko pričakuješ na okol 200.000km, da bo verjetno potrebno menjat mehatroniko. To velja za dsg 7. Cca 1000 eur te to stane.
Na cca 90.000 km ribne vodna pumpa na tdi 150, pomoje je enako na 190 konjskem. In pa slabost passata so zadnji zavorni diski, hitro začnejo ružiti...jaz sem jih menjal na 60.000km (garancija), pol je bilo do 140.000km mir. (Avto se je nato prodal).
Nekateri pravijo da tudi začne piti olje nad 150.000km, nam se je prižigala lučka za manjko olja na cca 17.000km, malo dolili in je bil mir do 30.000km ko je bil predpisan redni servis.
To so nekako značilne pomanjkljivosti....lahko pa seveda tudi kaj druzga crkne, kar ni tako pogosto....
Glej ohranjenost, dokumentacijo, zgodovino, stanje karoserije. Klasika pač
Hvala za izčrpen odgovor.
Glede DSG se strinjam, da pritiče takšnemu avtu. Privatno sem si do zdaj lastil vedno avte z ročnim menjalnikom. Nad službenimi DSG7 nimam večjih pripomb. Je pa res, da se ne ukvarjam z njihovim vzdrževanjem...
Ok, 200 000 km mehatronika. To je cena (1000 €) na pooblaščenem servisu, z delom? Kaj pa sklopki? Kaj še lahko pričakujem do cca 300 000 km od DSG7?
Problem zavornih diskov je slaba prvovgradnja ali slaba zasnova zavor? Se to potem rado ponavlja? Enako vprašanje za vodno pumpo? So morda te napake ob manjši prenovi v letu 2020 odpravljene (2.0 motor z 200 KM, novejše luči, facelift kabine)?