Avto je qul, dobra izolacija, miren tudi pri večji hitrosti. Če ti velikost ustreza, nimaš kaj. Golf je stopničko višje, je pa tudi cca 3k eur dražji. Seat ima notri malo več plastike, posebej je to vidno na zadnji polovici avta. Tudi obloge vrat so bl tko tko. Vozna dinamika, motor sta pa 1a.
Sem kupil dve leti nazaj, seat leona excelence, 2.0 tdi, 150, dsg in 123k km. 2017. Za 13.300eur. v pooblaščeni avtohiši. Še servis so naredil v tej ceni. Servis na 120k km.
Jst sm želel golfa, sam to kar je bilo meni všeč, mi ni zneslo. Samo tok je bilo gotovine, in nisem želel komplicirati, vseeno je to drugi avto v družini in dela cca 10k km letno. Takrat sem tudi na hitro ostal brez vozila-totalka, in je blo potrebno hitro sprejeti odločitev. Naletel ta leon, v prvi barvi. Cena, oprema...in sem hitro uzel...takrat so tudi cene začele divjati. Pomoje ga zdej prodam za več kot sem ga kupil.
Če čipiraš za kakšnih 30KM ni grozne razlike. Pri vsakdanji vožnji dodatno moč izkoristiš samo za nekaj sekund pri speljevanju in prehitevanju. In še to ni na 100%. Drugo je če dirkaš na pravih dirkališčih, kjer avto španaš ves čas. Če prav razumem, gre tukaj za bencinarja, brez te scaline.
Kar realna cena za trenutne razmere, par stotakov bi še lahko stisnili, pa da narediš velik servis, da si bolj miren. Če bi bil DSG, bi ga šel jaz iskat
Gledam tudi sam Leone, ta letnik 1.5 TSI 150 DSG, pa so v Nemčiji od 17.000 € naprej (moje preference dodatkov + do 125 tisoč km).