alexwell je napisal/-a:in seveda vsi, ki smo kdaj imeli ta avto vemo, da temu ni tako.
No, to pa me zanima zakaj je temu tako. Ker ne slišim prvič, da se na veliko hvali hyundaijev atmosferski bencinar.
Kje so bile potem tezave?
alexwell je napisal/-a:in seveda vsi, ki smo kdaj imeli ta avto vemo, da temu ni tako.
Blinder je napisal/-a:Ta 1.6 85kW je bolj lene sorte, varčen tudi ni. Še vedno je bil verjetno najbolj prodajan motor v Astri takrat. Na 100.000 prevoženih km, zgubiš 1500 € v primerjavi s čim varčnim. 1.4T imaš v 88 in 103 kW različici, obe imata enako navora, verjetno je bolj malo razlike v zmogljivosti med njima. Verjetno imata tudi ceno dosti višjo kot 1.6 16V
mrtwelvetrees je napisal/-a:Jaz se bi Fordovega Ecobosta izogibal zaradi jermena v olju, bile so težave, pa tudi velik servis ni poceni.
1.6 16V so od renaulta so neproblematične mašine, a je poraba malo večja.
ali pa 1.5dci to so tudi neproblematične mašine ob redni menjavi olja.
Izogibal bi se skoraj vseh turbo bencinarjev ednino novejši 1.33 tce je ok, sam je že več denarja.
nasamorpheus je napisal/-a:Daleč najbolj zanesljiv avto tule je seveda poleg Toyote Hyundai I30 atmosferski bencinar. Kupi, vozi leta in leta, dokler ne zgnije..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov