Najprej najlepša hvala za odgovor!
To je blo res točno tisto kar sem pričakoval kot odgovor
Torej,... drugič: Tisti Rover, ki sem ga imel jaz je bil...
konglomerat. Naj ti razložim. Ko sem naredil izpit je moj oče ugotovil, da ne moremo imeti v treh enega avta (passat) in se je odločil, da mi bo priskrbel en zanesliv,vendar poceni avto. Imel je odlično izkušnjo s Concertom in se je zato odločil za Roverja, ker je bil cenejši. Šel je pogledat enega v Kranj, se usedel vanj (ni ga niti vžgal) in podpisal pogodbo. Ta avto pa je imel motor sestavljen iz večih delov. Kabli so bli od enga francoza, senzor vrtljajev ni deloval oz. kot kdaj, fargazar je spuščal noter ob normalni vožnji 13l/100... Poleg tega je imel uničeno optiko (živalsko je vlekel v desno), vsaka šipa je bila drugačen letnik, čeprav je bil star model je imel masko... Ko smo vse poštimali (na uradnem servisu) pa je po enem mesecu še menjalnik odpovedal... Bilanca je bla okrog 500k minusa
Tretjič: Meni ni tako pomembno al je z Italije ali od kod drugod. Vsekakor sem imel v mislih sever, kjer so po ravnanju mnogo bolj podobni Nemcem (v splošnem seveda). Dobil sem tudi že nekaj zanimivih primerkov na Autoscout.it in so bili ti modeli tam tudi dobro prodajani in priljubljeni. Aja! Mi lahko predlagaš še kakšno drugo internet stran?
Četrtič: Kljub vsem peripetijam mi je ta avto tako zelo prirasel k srcu v tistem mesecu, ko je delal (motor, položaj za volanom
), da že cel čas razmišljal o tem, da bi poskusil še enkrat...
Glede cene je tako. Jaz računam mojo Cordobo Vario prodat za malo več kot milijon (1.100.000
). Rad bi porabil malo manj (cca. 800k), tako da bi ostalo še kaj za tuning
. Zelo bi ti bil hvaležen, če bi mi predlagal še kakšen drug model (konkretno). Sicer pa sem v Italiji dobil Roverje tudi od 2000€ naprej...
Še enkrat iskrena hvala za pomoč.
Lp, don Consiglio