pa če sem prav videl je avtomatik...pa poglej če so stopalke zelo obrabljene ( na potovalnem računalniku se zlahka km nazaj sučejo) , ker se mi kilometri zdijo majo sumljivi.
Drugač pa
Dani je napisal/-a:Sam men pa je cena malo cudna za tok opreme
Res je malo nizka. Kilometrov je tudi zelo malo. Sicer pa pise, da je prvi lastnik tako da ni problem. Vzames servisno knjizico in gres na servis, kjer je bil avto servisiran. Tam ti morajo pokazati vse delovne naloge, ki so bili odprti ob servisiranju avtomobila.
V bistvu ni tak izi števc za kilometre štimat. Ko so nam menjal armaturo, je najprej mogu on serviser vse nastavt, pol je mogu fotr dat seriska št. ki jo ma sam on, pol pa še originalni oplov cd, in šele pol je začelo delovat. Drugače če poznaš koga iz servisa ti to takoj nardi.
No potem pa ce bo padel nakup res preverite servise, ker cena je vec kot ugodna, da ni kaj narobe. Je pa tudi res da se avto s takim motorjem tezko proda ( moje misljenje ), mogoce od tukaj taka cena. Zlatkota sem gledal ze marca ali je bilo aprila, ampak takrat sem ze imel zabranega drugje. Splet okoliscin je nanesel, da se je jeseni spet iskal en passat. No in tale lastnik se vedno ni prodal Zlatkota, tezko se prodajo te ladje, potem se pa najde kje kaksen i****, ko so mu titaniki vsec.
Po slikah je res lep. Sploh xenon resnicno UBIJAJO
Cena za tak avto res ni huda, prej bi rekel da smešno nizka. Preveri kako je s stanjem km, v slo je kar nekaj takšnih ki ti za manj kot 100EUR priredijo kilometre po želji. Glede na to da je tak motor VR5 redkost preveri kakšni so stroški za vzdrževanje. Pa preveri da je motor v dobrem stanju, lahko da rabijo ti motorji vsak drugii servis "malo generalko", kot npr 1.8T predelan pri ABT. Mogoče je pa menjalnik v slabem stanju, stroški popravila pa so astronomski, vsaj 500k če je potrebna zamenjava.
Preveri tudi lastništvo vozila, možno je da je bil prodan preko leasinga in bodo nastopile težave pri urejanju prepisa.