hmm, js mam bravo 1.6 16v, pa sm ful zadovoljen. 80k KM pa se nc narobe (na zacetku je sam menjalnik neki zezu, sam so v garanciji popravl), pol pa nc - sam redni servisi in je avto kt nov. drgac pa 1.6 16V se ne kvari neki (najbolj vzdržljiv motor)... clio je pa najbolj pokvarljiv slo avto (po anketi, ceprov to ni merilo), bi pa vzel 1.4 80KM - tastarga.
tesnila so problem sam pri tastarih puntotih.
odvisno od tega kak je avto vzdrzevan. ko bos kupoval raj dej ml vec gnara pa da je to to.
kakovost izdelave noter je zlo podobna, navzven ma bravo velik boljso - pocinkana karoserija - se nc zarjavelo po 7 letih. clio pa ful rad rjavi se posebi okol blatnikov.
sedi se bolj športno v bravotu, clio je pa ceu mehkejši. lega je pri bravotu neprimerno boljša - zadi ma posamične obese in ze brez nizanja ful drzi cesto.
zvok motorja je tud pri fiatu lepsi - se posebi nad 4k rpm. clio 1.4 ma porabo okol 6.5 - 7.5, bravo 1.6 16V pa 7.5-8.5
clio gre 170 - 180, bravo pa 195-200
1.6 16V zgazi cliota na dragu, ceprou je se ena oseba not in poln tank, gre pa 1.4 motor od cliota presenetljivo dobr.
bravota bi js raje primerju s meganom, pa še takrat bi vzel bravota, kr mam lepsi občutek med vožnjo. megane je bolj za družino (razn coupe mi ne zgleda lih družinsko pa nism ga še vozu). clio je pa razred nižje - s puntotom.
probi vozt oba pa boš vedu o čem govorim. js sm odloču med p206, cliotom, meganom, bravotom...
Sm poskušu bit nepristranski
LP