super98 je napisal/-a:Pri feliciji pazi na pleh. Začnejo rjavet pod zadnjo letvico, z notranje strani prtljažnih vrat, na stiko pleha pri zadnjem blatniku. Motor je kot že sam najbrž veš VW 1.9D (polo, golf III). Problemi z mašino: bosch pumpa, svečke, sklopka, premehki nosilci... Poraba okrog 7l (če je vse OK z boschico). Drgač motor je trpežn (pr nas v firmi zdržal 60.000 km brez servisa). Poraba olja je minimalna, motor je pa full enostavn za vzdrževanje in popravila. Predvidena menjava jermena je na 90.000km, priporočam menjavo kakih 10.000km prej. Deli so zelo poceni in se jih dobi povsod.
Astra 1.7 TD. Isto pazi ne pleh (obrobe zadnjih blatnikov). Sta 2 različice tega motorja (68 in 82 KM), obe sta japonske in sicer ISUZUjeve. Teh avtov je blo pr nas zelo mal, zato jih je večina iz uvoza in tuki so kilometri. Problem je ravno v tem ker so motorji isuzujevi in je zelo malo neoriginalnih rezervnih delov, originali so pa živalsko dragi. Največ problemov imajo z luftmesserji (cena originala 70.000 sit - ponaredka ni).
V vožnji sta felicia 1.9D in 68km astra zelo podobne (prevozil sm kr nekaj kilometrov z obema), 82 ps je pa baje bolj živahna...
Kakovost izdelave in kakovost nasploh je pri feliciji dosti boljša kot pri astri (kjer so odpovedovale tudi vitalne stvari npr. servovolan), astra je pa boljši avto za vozit (sedeži, volan, podvozje...
Jst osbno bi izbral felicijo: dobiš novejši letnik avta, manj km...sej veš kakšni so vozniki škod
ej nehi že enkrat pust men kej za povedt pismo

:P
hehe drugač pa kolega prodaja škodo felicio! 1.6lxi 70k prevoženih za zeloooo pocen pa letnik 98! brez rje! aja pa cena 750k
jah kokr suprdevedesetosam kaže pazi na letvico na prtljažnih vratih drugač pa so škode felicei dizli zelo pocen pa trpežni!
vsaj po sosedovi govorici!ma karavana pa ga natovor k tanka pa se fura đabe!
info na 040/563-730 tomaž
lp venom