Fantje, preden zinete se kaj v tem smislu, najprej razcistimo osnovne pojme
1. Illogic kupuje avto za predelavo, ker pa omenja turbino, sklepam, da ne bovori o plastiki, katero ima namen navesit na avto, ampak o predelavi motorja!
2. Ker je govora o povecani moci motorja, nadalje sklepam, da ga potrebuje za bolj sportno voznjo, drugace bi pac povedal, da mu je literska "kosilnica" brez turbine popolnoma dovolj
3. Fant razmislja v popolnoma pravo smer! Zakaj? Zato, ker ima motor s turbino boljsi izkoristek od enakega motorja brez turbine! Zakaj? Ker turbino poganja izkljucno kineticna energija izpusnih plinov, ki drugace ostaja neizkoriscena in gre v nic!
4. Turbo motorji so res na slabem glasu, da vec porabijo. Zakaj? Zato, ker, kot ste ze sami ugotovili, turbina pri vozniku pricara razpolozenje, ki ga kar sili, da vozi hitro! Zvizg turbine je kot droga... Tezko se je upreti, noga kar sama pritisne na pedal, pospesevanje izgleda neprimerno bolj lahkotno!
5. Zato bo miren voznik, ki je prej vozil avto brez turbine, pri turbinsko polnjenem motorju imel seveda malo vecjo porabo! Ampak hitrosti in pospeski bodo pa VELIKO vecji!
6. Turbina se se najbolj splaca tistim, ki vozimo zelo hitro! Priganjanje (pre)sibkega motorja nima ponavadi nobenega smisla in takrat je tudi poraba ogromna. Z malolitraznimi motorji se je pac najbolj smiselno voziti pocasi. Turbina ti, ce jo ne izkoristis, prav nic ne pomaga in takrat je samo odvecen kos zeleza, ki nima nobenega smisla. Ce pa ves, zakaj jo imas, in jo znas izkoristiti, se ti pa se kako bogato poplaca! Tako z uzitkom, kakor tudi z nizjo porabo (v visokih vrtljajih -se enkrat ponavljam!).
7. Delovanje turbine bi vam lahko ZELO natancno razlozil, pa se mi ne da pisat, ce me nihce ne poslusa. Ce kdo zeli, mu bom pa z veseljem ustregel...