
Suljo je napisal/-a:Raj se ti zadne 4-5 minut pel počas, bo bl koristno za mašino kokr pa če stoji pržgan na mestuSicer je tut men to tak hud stroj, da mu skor ni para, sploh k slišš sikanje turbine se ti kr kocine naježjo
![]()
LP
G0lden je napisal/-a:punto powah![]()
FireSTORM je napisal/-a:G0lden je napisal/-a:punto powah![]()
we all love punto!![]()
punto gt (uporabnik ne avto) ti si pa nas! dobrodosel med punto freake!
sem ze v eni drugi temi predlagal bom pa se tu
drugo leto poletije 2005 bi se lahko zbrali punto freaki, vseeno kaksen punto sam da je punto, seveda drugi ki si bojo pasli oci so tud dobrodosli
lenivec je napisal/-a:FireSTORM je napisal/-a:zadnic sem vido enega punto gt mk.1 v mb
5min sem samo stal in ga opazoval, take zlato rumene barve je
kar zjokal bi se najraje ko sem ga videl
jaz tut vido enega takega zelenega v slov bistrici in MB pa bi se tut najrajši zjokal ker je bil grd!!!
to ni res taki avto pa tak ohranjen... barva se ni nič svetla, kr nekaj je bil vsran uglavnemvozla ga je ženska, najrajši bi šel do nje in reko če menja z mojim. joj bi se sveto tisti gt v parih dneh
fiat gt je napisal/-a:Glede Blow off ventila oziroma temu se rece pop-off ventil je tko ni dobro dat gor odprt sistem,sepravi kadar menjas brzino spusti zrak ven,to je avto ki ima multipoint injektion motronic zato je bolje da ima sicer ze kot original zaprt sistem ki cirkulira ,pac ni unga sounda med menjavami brzin....ampak je turbo lag oz. turbo luknja manjsa .......dobro je edino da kupis zaprt sistem torej ventil ampak iz aluminija ki zdrzi najmanj 2.0 bara medtem ko original je plasticen in se unici(odpre kot tulipan) lepo je slisat tisti spust zraka ampak to so meli avti ki so meli karburator r5 gt turbo lancia delta integrale evo1 :P
Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov