dilemc je napisal/-a:Trenutno mam renoja pa mel sm ze hundija, pa sanso nekej casa vozit golfa IV, pa toyoto, sam nad nobenmu nism bil prov navdusen ... sploh reno me je zdej nazadne totalno razocaral
Kaj pa Mazda 6? Ali pa BMW 5? To so isti razred.
A mas kaksen omejitve glede porabe ali registracije?
Men osebno je bil Audi 100 (in nasledniki) full vsec. Potem sem pa enkrat zapeljal BMW in sem na Audija pozabil cez noc. Prvo kar opazis je BMW-jeva natacnost: pri volanu, menjalniku (!!!), sedezih, vsi gumbi so "pri roki". Potem je zvok, pa kabina je tisja, pa drza, pa zadnji pogon, pa prtljaznik (ne da je vecji ampak se mi zdi, da je prijaznejsi od audijevega) , pa merilec porabe (serijsko!),... take malenkosti - ce bos dost sedel v avtu te bo zacel vse motit. Mene je recimo pri Audiju motl to, da so pedala imela premala distance med seboj in sem v cevljih stiskal se sklopko. Zdej teh problemov nimam. Sej ce bi mi kdo podaril A8 se je pa ne bi branil
Da se razumeva: poanta ni kulk je BMW oh-in-sploh ampak da se je treba v cim vec avtov vsest, da bos videl razliko in vzel tisto kar ti najbolj lezi. Jaz sem ugotovil, da mi bmw bolj lezi kot audi. Oba avta pa sta zelo dober izbor.
Ce bi jaz danes kupoval nov avto bo kupil
Laguno dizla, karavan (click) - za osebno rabo. Za sluzbeno pa bi kupil novo
bemvejevo sedmico (click)
Zato sem ti rekel, da se ne omejuj. Raje sprobaj cim vec avtov, vsedi se, pelji se 30 min z njim in ti bo vse jasno
