Slide je napisal/-a:a res noben nč ne ve

Ne cisto nobeden
Volvo 850 je odlicen avto

Varnost je vrhunska, udobje prav tako ali se bolj, o prostornosti ne gre izgubljati besed. So pa edino novi deli malo drazji od konkurence (recimo BMW/Mercedes)

Za svojega bivsega Volva 960 sem dal za zmigavec 30.000 SIT, medtem ko ga za BMW sedmico dobim za 7.000 SIT

Je pa v oglasih ze veliko teh avtomobilov, ki se prodajajo po delih, pa tudi italijanski odpadi so z deli kar dobro zalozeni, tako da je po mojem ta skrb odvec

Prijatelj je imel dalj casa Volvo 850 2,5 in je bil zelo zadovoljen. Prodal ga je znancu in danes ima ta avto ze cez 300.000 km in dela kot svicarska ura

Jaz bi sicer na njegovem mestu raje poiskal kaksen turbo motor, ki je prava poslastica, je pa tudi malo zahtevnejsi za vzdrzevanje in bo zato atmosferski za zacetek verjetno cisto dovolj. Ce me spomin ne vara, je Volvo 850 2.5 tudi glede registracije zelo "prijazen do uporabnika"

, saj po kilowatih se ne pride v zgornji razred (nad 130). Za konec se kratek seznam, kaj naj prijatelj pred nakupom pregleda:
Delovanje sklopke -je mehka ali trda in kje prime
Delovanje klime -ce ne dela, bi to znal biti kar velik strosek
Motor -opravi naj test izpusnih plinov
Menjalnik -vcasih rado mece iz prestave (ceprav je to bolj znacilno za turbase, ki imajo enak menjalnik in se ta rad izkaze kot preslaboten za vecjo moc motorja)
Podvozje -avto je pametno dvigniti na dvigalo in si ogledati stanje podvozja (tako se tudi lepo vidi, ce je bil in koliko je bil karamboliran)
Hladilni sistem in ostale tekocine -biti morajo svetle barve (da ni kdo vlival kakega tesnilca)
Ventili -ropotanje ventilov (drocnikov) je znak za veliko stevilo kilometrov (popravilo je zelo drago)
Itd.
Ce se nic ne spozna in nima nikogar, ki bi sel z njim pogledat avto, se lahko obrne tudi name, vendar proti majhnemu placilu...
