Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

VW HROŠČ LETNIK 70??????

Napisal/-a imilet1 Če nov 11, 2004 11:11 pm

LP
Zadnje čase se zanimam za nakup kakega oldtajmerčka in sicer mi je najbolj padel v oči švabo vw hrošč z 1,2 L benz motorjem. Ker je registracija zelo poceni bi si ga nabavil za ene 100 ksit pa gas....
Zanima me če kej veste kok kej kurijo te stroji, kaki so motorji???
A se splača ali ne???Uglavnm bi se po centru vozil..
LP
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če nov 11, 2004 11:50 pm

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :vrum :vrum :vrum
 
C0B0
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne apr 04, 2004 11:59 am
Kraj: LJ

Napisal/-a C0B0 Pe nov 12, 2004 12:06 am

Zre kukr vem to ene 10 litrov ce ne se vec ( ni glih varcen ). Kolega k sm se maloprejle z njim pogovarju ga ma od 1. lasntika ( oče ) torej je ze 32 let pr hiši tko da ce zelis poslji pm za info. KEr trenutno ne vem maila njegovega. Ti bo znal najbolje povedat.
SlikaHonda Civic 1.4i - Who needs VTI when you have Da BiNgO
 
Van
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Ne sep 05, 2004 2:42 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Van Pe nov 12, 2004 9:39 am

To je bil moj prvi avto in za tiste čase prav soliden avto. Mi je kljub starosti kar prirasel k srcu, vendar ga je potem prehitel čas. Z njegovim vzdrževanjem
res ni bilo nobenih problemov, še največ sem dejansko zapravil za bencin.
Poraba je bila tam okoli 9-10 l ( model 1200 ), medtem ko je 1300 imel kar nekaj
pomanjkljivosti glede same mašine.
Še danes je prav zanimiv oltimer, sploh kakšen cabrio.
Omejitve so stare kot človek.
 
Uporabniški avatar
HORSE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1899
Pridružen: Sr sep 25, 2002 6:24 pm
Kraj: Promised Land

Napisal/-a HORSE Pe nov 12, 2004 9:55 am

Sem imel Hrošča '73 1300 in sem imel čez poletje porabo ned 7 in 8L/100km, je pa res, da sem ga penzionistično okoli vozil...
Z njim sem v enem letu prevozil slabh 50.000km in mi je v vseh teh kilometrih šla le neka membranca na pumpi za bencin (strošek jurja), ostale brez kakršnegakoli problema...
Slika
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Pe nov 12, 2004 2:51 pm

a pol mislte da se splača menjat za oldtajmerja?
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar Pe nov 12, 2004 3:10 pm

Kup si 1300, ker kuri 8, 1200 pa res kuri prevec. Je pa res, da je to zelo odvisno koliko je razštelan fergazer...
 
Rhuantavan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Če jul 15, 2004 12:11 pm
Kraj: Renče, NG

Napisal/-a Rhuantavan Ne nov 21, 2004 8:55 pm

Kot srečen lastnik 1300 ti ga lahko le svetujem, če si kolikor toliko mehanik v sebi. Hrošči so sicer dokaj varčni za svoj čas (8-9l / 100km pri meni) in dokaj trpežni, jih pa moreš vzdrževat redno in temeljito. Bistvo je, da menjuješ olje na ~6000km, ker motor nima oljnega filtra in maš vse lepo podmazano. Seveda se za mali avtek dobi prav vsak rezervni del, npr. pri http://www.hoffmann-speedster.com/.

Pa srečno! 8)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne nov 21, 2004 9:14 pm

Jah boxer motor, zracno hlajeni, fergazer hm... ne disi glih po varcni porabi :lol:
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Ne nov 21, 2004 9:26 pm

Pozdravček!

Hrošč ni slaba izbira za oldtimer. Seveda pa moraš upoštevati, da je poraba precej velika v primerjavi z današnjimi avtomobili. Za 100k sit boš težko našel dober avtomobil. Vsekakor pa preveri kako je ohranjen motor, saj ima lahko glavno gred precej slabo (takrat ponavadi spušča olje pri glavni jermenici). Preveri tudi zavore, ki so pri hrošču lahko problem, če niso redno vzdrževane. Sicer pa kakšnih večjih težav nebi smel imeti. pozoren bodi še na pragove, saj po njih poteka kanal za dovod toplega zraka v motor, če pa so prerjaveli pozimi ne bo gretja.

Nasplošno pa je to odličen avtomobil za ljubitelje stare tehnike. Načeloma je vzdrževanje poceni in preprosto...

Lp tristan01
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne nov 21, 2004 10:04 pm

Ojla.

Nekaj nasvetov pri kupovanju hrosca: Najbolj pomembno: kupi Nemca! TASovi hrosci (ponavadi imajo v oznaki crko "J", kar pomeni, da so bili izdelani v Jugoslovanski tovarni v Sarajevu) so bistveno slabse kvalitete kot originalni nemski, poleg tega so cisto "oskubljeni" oz. brez dodatne opreme. Na kaj moras biti pozoren pri nakupu: 1.Voznikov sedez ne sme biti prevec poseden (znamenje veliko prevozenih km). 2.Preizkusi gretje (ce so pragi gnili, gretje ne dela ali dela bolj slabo, kot je ze nekdo pred mano omenil). 3.Volan ne sme imeti zracnosti. 4.Kolesni lezaji prav tako (primes kolo z rokama in ga mocno porukas). 5.Glavna gred pri motorju sme imeti le kakega pol mm pomika (kontrola enako kot volan oz. kolesni lezaji). 6.Motor mora pri prostem teku lepo delat in ne sme ugasnit (pogosta napaka). 7.Motor mora biti suh (dobro si ga oglej -OD SPODAJ, ker olje tece DOL). Zavore ne smejo "vlect" na stran (ce avto ni bil servisiran ali dalj casa ni bil vozen, bos moral menjat cilindre). 8.Preveri zracnost pantov od vrat (znamenje veliko km). 9.Rja (avto OBVEZNO dvigni na dvigalo, ker bos LE TAKO lahko ocenil stanje karoserije). Na tleh preveri le dno pod predprazniki in pa spredaj pod rezervnim kolesom. Avtomobila z "na hitro poflikano" karoserijo ne kupuj! 10.Lastnika vprasaj, ce je zamenjal ventile na motorju! Kljub temu, da za Hrosca velja, da je "vecen", ima ta vecnost vcasih omejen rok trajanja... 11.Sklopka ne sme drseti in pri speljevanju ne sme cukati, ampak mora spustiti mehko in enakomerno. Ljudje varcujejo in zamenjajo lamelo sele, ko se kovice zazrejo v potisno plosco -->menjati je treba vedno oboje hkrati! 12. Na avtu naj bodo ORIGINALNI deli! Predelave so znamenje slabega okusa in nespostovanja konstruktorja! Porsche (avtor Hrosca) je za to naredil drug avto, ki ga verjetno vsi poznate... 13. Avto kupi cimbolje ohranjen, tudi ce je drazji! Moj prijatelj je hotel imeti Hrosca kot je prisel iz trgovine in do danes je za obnovo zmetal ze cez 3.000.000 SIT... Lepega dobis pri kaksnem atu ali mami ze za 200-300.000 SIT 14.Prakticno EDINI kvaliteten servis za Hrosce ima Rudi Bodlaj pri Kamniku. Dobis ga na st. 041/785-722. On naj ti avto dobro pregleda, preden ga kupis! Za strosek enega piva bos izvedel o tistem avtu MARSIKAJ zanimivega...

Uzivaj v voznji s Hroscem in LP ;)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Ne nov 21, 2004 10:13 pm

HVALA!
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Ne nov 21, 2004 11:23 pm

Mel smo hrošča 1303 LS (1.6L 50km se mi zdi pa je bilo se orenk laži notr pelat (kar se pospeševanja in vsega tiče (še z orenk preširokimi gumami) proti 1200tkam. Koker vem je poraba tudi nekje enaka med 1200tko pa 1600 motorjem (pri enaki brzini je pač treba 1200tko orenk bolj preganjat), tako da malo razmisli o menjavi mašine (ki itaq traja tisto uro časa :lol: ) za 1600tko.
Slika
 
ledi
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Če sep 04, 2008 2:02 pm

Napisal/-a ledi Če mar 11, 2010 8:03 am

Si bom sposodil to temo da ne bom odpiral nove! Imam hrošča 1600 in me zanima katero motorno olje je najboljše da dam not. Nekaj sem slišal da je za zračno hlajene motorje najboljše motorno olje za dizle, ali je to res? :)
 
Uporabniški avatar
exide
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: So avg 02, 2008 10:47 pm
Kraj: Radovljica

Napisal/-a exide Če mar 11, 2010 1:30 pm

Jaz imam 1.2 hrošča pa dajem notri kar 10w40 bencim pa 100tko + tisti dodatek :) S 100tko mi avto veliko bolje lavfa kot z 98 ali 95 :)
 
Mazda2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 735
Pridružen: To sep 02, 2014 5:11 pm

Re: VW HROŠČ LETNIK 70??????

Napisal/-a Mazda2 To nov 03, 2015 7:31 pm

Pozdravljeni, obujam tole temo. Danes je oči kupil VW Hrošča 1200 J, letnika ne vem, je pomoje med 1970 in 1976 in me zanima katero olje se to toči v motor. Poleg viskoznosti me zanimajo še specifikacije, ACEA in API.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4381
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: VW HROŠČ LETNIK 70??????

Napisal/-a xxl To nov 03, 2015 7:57 pm

To gre tudi na olivno olje :lol:
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: VW HROŠČ LETNIK 70??????

Napisal/-a primozek68 To nov 03, 2015 9:13 pm

Mazda2 je napisal/-a:Pozdravljeni, obujam tole temo. Danes je oči kupil VW Hrošča 1200 J, letnika ne vem, je pomoje med 1970 in 1976 in me zanima katero olje se to toči v motor. Poleg viskoznosti me zanimajo še specifikacije, ACEA in API.


V ta motor lahko tudi samo žaganje streseš, pa bo mazalo. ACEA in API?? Lepo te prosim....
Sex turns gay people into Mexicans.
 
Mazda2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 735
Pridružen: To sep 02, 2014 5:11 pm

Re: VW HROŠČ LETNIK 70??????

Napisal/-a Mazda2 To nov 03, 2015 9:16 pm

OK, vidim da so to novejše specifikacije, prej je bilo CCMC ali kaj že.
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: VW HROŠČ LETNIK 70??????

Napisal/-a čare To nov 03, 2015 9:42 pm

V hrošča pa res lahko vliješ čisto vse kar imaš na dosegu roke.Kupi nekaj 10 W 40 in nikakor ne kompliciraj,ker hrošč ni zakompliciran.Komplicirat začnejo ponavadi lastniki.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov