Napisal/-a ginek Pe nov 19, 2004 11:02 pm
Jaz sem bil lastnik Dedre Integrale za kakšne 2 leti. Stroški so kot vedno odvisni od ohranjenosti - kot pri vsakem avtu so zavore, sklopke, itd.
Ko sem jo dobil je bila od prvega lastnika z 85.000 km, prodal čez dve leti s 100.000 in to zelo s težkim srcem.
Pazi predvsem na pleh - rja zna biti problem spodaj na podu - ker nekatere niso bile prav zaščitene. Torej obvezno na dvigalo preden kupiš.
Glede motorja, edina kritična stvar je tesnilo na pokrovu izpušne odmične gredi, ki rado malo popusti, vendar je to poceni stvar in se tudi enostavno zamenja - efekti okvare so hujši (se kadi in smrdi) od resnosti napake.
Druga stvar je diverter ventil, ki je plastična stvar od Boscha in hitro crkne - na žalost še vedno enako stvar vgrajujejo v moderne motorje.
Jermen ni tolk problematičen, ker je motor 8v. Tud slučajno ne kupit navitega motorja - ponavadi odprejo turbino (wastegate nastavijo ali pa naredijo luknjico na cevi do wastegate-a), vendar nihče se ne meni za čip, tlak goriva itd...Torej obvezno je treba izmerit nadtlak polnjenja, ki ne sme biti večji od 0.8 bara ob polnem plinu v 3 prestavi, in pa 0.6 bara če odklopiš overboost ventil. Če je manjši je pa tudi seveda problem. Naviješ jo lahko do nekje 1.1 bara (okol 230KM) kar je še vedno precej zanesljivo za ta motor. Seveda rabiš čip, več kot to se niti pod razno ne da enostavno, razen če menjaš MAP senzor, injektorje...itd.
Skratka če je vse porihtano, bodo največji stroški za bencin, žre od 8.5l/100 naprej po želji in direktno povezano z desno nogo. Poraba je manša kot pri Dedri Integrale.
Aja, pa še ena stvar, ki jo malo ljudi sploh ve. Avto ima spredaj (kje pa drugje) LSD - zaporo diferenciala, eden redkih s prednjim pogonom in LSD. Nekateri imajo tudi nastavljivo trdoto podvozja iz kabine (sport/normal).