Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Ford escort 1.6 16V

Napisal/-a Primoz_86 So nov 20, 2004 5:09 pm

Zanimam se za nakup tega avtomobila. Ima 120.000km, 90KM, letnik mislim, da je 1993, zelo lepo ohranjen, izgleda, da ni bil zaleten, cena 340.000SIT

Sedaj pa me zanima, kako je s tem modelom v praksi, nujno moram vedeti koliko pokuri, kakšne so okvare, ali rjavi in ali se splača za to ceno, koliko stanejo servisi in rezervni deli itd.

Kaj je mogoče še kakšen drugi avto, ki bi bil dober za svojo ceno, npr. tipoti so mi že od vedno všeč. Kakšnih korejcev mi raje ne naštevat, ker mi ni všeč oblika. Cena pa mora bit okol 300.000SIT
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So nov 20, 2004 6:33 pm

Če praviš,da je zelo lepo ohranjen,da ni bil zaleten itd..., ali je kje že rjavi,
če ne, je skoraj sigurno popravljen ,ali pa je bil zaleten,tako da se je to skrilo

Zakaj?Zato,ker je skoraj nemogoče dobit Forda z takim letnikom brez rje,ker so vskor vsi rjavel,recimo 90% Fordov nasploh, ne samo Escort ;)

glede mašine ima jo fordi zelo vzdržljive motorje in je kul avto drugače,sam rja jih pa vedno dobi :?

no naj še kdo kej napiše, v glavnem pa pazi na popravilo rje,ki je mogoče skrito to,ker skoraj ne verjamem da ne rjavi

LP Killah bee
Slika
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix So nov 20, 2004 6:42 pm

Nmi glih neroden avto, lahko se pa fajn napizdiš, tak kot pri vsakem rabljenem avtu. Tako da, enega majstra poleg za karoserijo, pa 4 za motor pa srečno.
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 So nov 20, 2004 6:45 pm

Sem si dokaj natančno ogledal in rjavi v obeh zadnjih blatnikih (malo), Spredaj havba izgleda original, saj je malo odrsana pa ne rjavi (verjetno zaradi pocinkanega pleha), pa še vijaki v prednjih blatnikih. Drugega ni. Avto je bil garažiran. Barva je povsot enaka, tudi luči izgledajo original, nobena ne izgleda nova
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee So nov 20, 2004 7:24 pm

no, če rjavi pol je zdrav :lol:

zdaj pa malo bolj podrobno pogledat avto,motor ,kako je z servisi, itd...

če se ti zdi vse OK, zakaj se nebi pol v bodoče vozu v Escortu ;) ,sej avto je čisto kul
Slika
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 So nov 20, 2004 7:37 pm

Je pa prvi lastnik in tudi servisno knjižico ima, ima pa tudi servo volan in centralno zaklepanje, in tehnični plača prodajalec

V ponedeljek grem še enkrat pogledat
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix So nov 20, 2004 7:40 pm

ok. ko bomo tak dalec. da bo se imel dober motor, ti bom napisal
ponudi mu 300 cukov in kupi :D
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Ne nov 21, 2004 1:07 pm

Samo še nekaj me zanima. Kaj karoserija od escorta je pocinkana ali ne? Ker ko se je en zaletel v očetovega puntota, in sta bila zamenjana blatnik in pokrov motorja, je bil avto čez pol leta zelo rjast na teh mestih. Sem gledal po havbi, a mislim, da je original, saj so luknjice in se vidi pleh, a rjavi ne. Pri puntotu, je bilo okoli luknjic vse napihnjeno in rumeno rjave barve je bil pleh, ko si pogledal v luknjico.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne nov 21, 2004 1:12 pm

Primoz_86 je napisal/-a:Samo še nekaj me zanima. Kaj karoserija od escorta je pocinkana ali ne? Ker ko se je en zaletel v očetovega puntota, in sta bila zamenjana blatnik in pokrov motorja, je bil avto čez pol leta zelo rjast na teh mestih. Sem gledal po havbi, a mislim, da je original, saj so luknjice in se vidi pleh, a rjavi ne. Pri puntotu, je bilo okoli luknjic vse napihnjeno in rumeno rjave barve je bil pleh, ko si pogledal v luknjico.


punto je pocinkan! če so bli pa nadomestni deli, pa ne vem... tle je tud fora cinkanja: če se ne zaletiš je auto večn, če se bo tm kjer je biu klepa, švasan, upognjen, podrajsan rjaveu

plast cinka se poškoduje in auto rjavi
podpis
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Ne nov 21, 2004 1:13 pm

mislim da ni pocinkana, no mogoče je pokrov motorja , za zadnje blatnike pa sigurno niso,ker pol nebi tako rjaveli fordi ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne nov 21, 2004 1:32 pm

ah blatniki so kritični, ker jih lahk kamenčki speskajo in pol rjavijo

drgač pa kolega od fotra forda escorta karavana, tm ene 250 000 km pa še 1. sklopko, sam rjavi pa res
podpis
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po nov 22, 2004 2:27 pm

Sem šel včeraj še enkrat pogledat ta avto in to zelo detailno. Pa se uležem pod avto, pa vidim, da je pod voznikovim sedežem nekoliko zarjavelo, sicer ni kritično, bi se dalo popravit. Potem sem pogledal še desno dno, pod vrati in sem opazil, da na enem mestu rjavi kar kritično - luknja skozi. Na levi strani so trije mehurji, a ni tako kritično. Prednji blatnik spodaj na levi strani je tudi malenkost zarjavel, prav tako desni, a to bi se verjetno dalo porihtat. Še en mehur je v notranjosti zadnjega blatnika. Nevem kako sem prvič gledal, da nisem pogledal dna :roll: . Potem pogledam še prednje luči in je vsaka različne firme. Drugače izpuh je nov, amortizerji in roke ne rjavijo pretirano, motor pa je šel danes fotr pogledat, ga moram vprašat zvečer. Gum ne rabi, ker so enakomerno zlizane.

Kaj bi se dalo dobit kakšnega escorta bolj ohranjenega, ali je ta OK glede na svojo starost? Koliko pa stane, da ti zašvasajo luknjo? Tisto, kjer ni toliko kritično, bi že sam pobrusil in pobarval (blatniki, leva stran, dno pod sedežem, notranja stran zadnjega blatnika). Avto pa mislim imet nekje 6 let, dokler ne dobim redne službe, oz za se furat na fax, pa ne bi rad, da se en dan usedem v prazno ali pa, da dobim amortizer skozi havbo.
 
Uporabniški avatar
Asterix
Uporabnik
 
Prispevkov: 1385
Pridružen: To nov 26, 2002 10:11 am

Napisal/-a Asterix Po nov 22, 2004 2:55 pm

No to verjetno pomeni, da je bil zaleten. Zdaj možno je, da je dobla desna stran (po rji in lučeh sodeč)

Jaz osebno se ne bi zabaval s tem, če bi bil na tvojem mestu, bi vzel nekaj takega (manjši, nižji stroški, nižja poraba,manj placa zasede ...)
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=172584
Kadim Lord, vozim Ford, v Avstriji mešam mord.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po nov 22, 2004 5:44 pm

borut007 je napisal/-a:Buh, tega avta jaz ne bi kupil. Escorta letnik 1993/1994 lahko dobiš sigurno veliko bolj ohranjenega.
Glede na rjo na dnu pod vrati, bi rekel da je bil tam poškodovan.

P.S. Avti z primorske imajo najmanj težav z rjo, ker tam ne solijo cest. (se splača starejše avte iti tudi tja gledat, če že nisi od tam).


tm je že v zraku sol
če maš pa srečo jebiu pa na tartinijevem trgu parkiran, ko ga je morje zaliu
podpis
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po nov 22, 2004 9:33 pm

ja to je res
sam k ni problem če ti auto zalije morska voda, ampak to da ga čez 14 dni šele opereš
podpis
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 To nov 23, 2004 2:40 pm

Ta avto je s primorske, prav tako kot jaz :) Bom probal poiskat kakšnega drugega. Majhih avtov pa nemaram, saj poraba ni dosti večja (C3 vaga 100kg več kot escort), stabilnost je bolj tako (s puntotom bi kmalu šel pod kamjon, ko sem šel skozi en ovink 70, nekaj dni prej pa sem šel z enim frendom z drugim avtom okol 80 brez problema), drug vzrok je še, ker sem malo višji (joj kakšna muka je bilo delat izpit z novim polotom, kjer te polička reže v noge in volan težko obračaš, ker ti drsa po nogah, Punto je glede tega super, v c3-ju pa je previsoko sedišče in čudni sedeži). Pa rad bi en avto, ki z njim ne bi imel dosti težav, in za svojo ceno kulturno izgleda. Puntoti 55 brez opreme letnik 94 s toliko kilometri se prodajajo po 500k, pa mislim, da so escorti glede trpežnosti in udobja boljši. Za 350k dobiš escorta L93 z vso opremo (zračna, el pomik šip, gretje ogledal, servo, centralno, klima). Konjev pa mora imet tudi dovolj da gre dobro v hrib, brez priganjanja, kakor je treba pri švoh motorjih, kar je posledica večja poraba kot pri močnejših motorjih. Pod vprašanjem je pri majhih avtih tudi varnost. Punto 1 ima 2 zvezdici, escort brez zračne pa ima 3.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov