Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
macrom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 69
Pridružen: Po feb 17, 2003 5:13 pm

BMW 320D L.1999 PLUSI, MINUSI

Napisal/-a macrom So dec 04, 2004 3:01 pm

odlocam se za nakup omenjenega avtomobila.pa me zanima ce ima kdo izkusnje z avtomobilom.stroski servisov,poraba,udobje,kvarjivost masine,cene delov pa tko.napiste pluse in minuse.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Re: BMW 320D L.1999 PLUSI, MINUSI

Napisal/-a _Jerry_ So dec 04, 2004 3:20 pm

macrom je napisal/-a:odlocam se za nakup omenjenega avtomobila.pa me zanima ce ima kdo izkusnje z avtomobilom.stroski servisov,poraba,udobje,kvarjivost masine,cene delov pa tko.napiste pluse in minuse.


Povprasaj na BMW forumu (bmwslo.com) :hi
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Re: BMW 320D L.1999 PLUSI, MINUSI

Napisal/-a s_mande So dec 04, 2004 3:47 pm

macrom je napisal/-a:odlocam se za nakup omenjenega avtomobila.pa me zanima ce ima kdo izkusnje z avtomobilom.stroski servisov,poraba,udobje,kvarjivost masine,cene delov pa tko.napiste pluse in minuse.


Lep pozdarv!!!
Zelo lepo da se odlocas za nakup taksnega avtomobila,jaz osebno sem bil vedno za nemski avto(najbolj BMW).Jaz osebno ga nimam,zato tudi nimam nekaj veliko izkusenj,ga bom pa imel ko bom velik!!! :wiihuu
Dovolj heca-meni osebno je BMW 320d popolno vozilo,nudi dovolj varnosti,je tudi udoben,da bi bil pokvarljiv nevem in to sploh prvic cujem(saj to ni ALFA ROMEO)alfisti se opravicujem!!!Poraba je dokaj mala za taksen avto ki je zelo zivahen in poskocen 6-7 litrov mestne voznje(odvisno kako ga vozis)ne recem da se ga neda spraviti na manj!!!Glede cene delov pa znajo biti tudi zelo dragi,cisto odvisno kaj in kako(mojemu prijatelju se je na 530d 01.letnik pokvarila turbina,nic kaj drugega mu ni ostalo kot poklicati avtovleko in so ga odpelali na Integro v MB,skode je bilo za nekje okrog 600 ali 700.000SIT)! Hvala bogu da so mu uveljvili garancijo!Drugace nimajo nekih bolezni!!!Deli znajo biti zelo dragi je pa cisto odvisno od samega dela,servisi pravtako(sigurno je menjava olja,sfiltrov,grelnih svec drazja na Integri kot pa pri kaksnem privat serviserju)!
Najbolje res da se malo pozanimas na BMW-forumu mogoce ti bo kdo znal kaj vec povedati!!!!
Upam pa da se pravilno odlocis in ti zelim tudi vso srecno pri nakupu avtomobila in srecno pot seveda!!!
Lep dan zelim se naprej in srecno pot!!!s_mande
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 So dec 04, 2004 6:49 pm

Tutj jaz ti priporočam BMW forum. Drugač ga ma pa moj stric že par let(130 KM) pa mu skos dela brez problemov.

Sem pa bral nekje da so meli ti letniki neke probleme z elektroniko. Nočm te odvrnto od nakupa in upam da te nisem s tem prestrašu ker je drgač res ql avto.Bi ga tut jz kupu če bi mel keš. Samo povem kar sem slišal.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 04, 2004 6:54 pm

prvo opozorilo.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So dec 04, 2004 7:14 pm

Tu je že drugo.

Če se ne motim, so imeli modeli med letoma 1998 in 2000 problem z zadnjim vpetjem.
Zaplezali so se pri računanju in ga je odtrgalo iz karoserije. Največ problemov je bilo ravno pri dieslih. Na tovarniške stroške so jim to popravljali. Kakor sem nekje prebral je bil strošek (za fabrko) popravila 4500 DM.Z letnikom 2001 so ta problem odpravili.

Mislim, da je že bilo govora o tem na forumu.Tudi slike so že bile objavljene. Ne iz Nemčije, amapak tudi iz SLO.

Kolikor mi je znano, se Alfam to ni naredilo.Toliko o popolnosti BMW-jev.
Zadnjič spremenil Nasty, dne So dec 04, 2004 7:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 So dec 04, 2004 7:27 pm

To pa prvič slišm. Nevem možno. Drgač pa unu s štromom ni bla neki panika. Neki pr ubrizgu al neki tazga kar se je tut poceni in baje pri večini avtih odpravilo.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So dec 04, 2004 7:38 pm

Nasty je napisal/-a:Kolikor mi je znano, se Alfam to ni naredilo.Toliko o popolnosti.


Alfe imajo toliko serijskih napak, da jih sploh nihce vec ne steje. Je pa res, da se jim TO ni zgodilo. Toliko o popolnosti (Alf) :lol:

P.S.: BMW 320d ima poleg omenjene pomanjkljivosti morda se prevec obcutljiv LMM (to sem slisal na BMW forumu, osebnih izkusenj s tem modelom nimam), drugace je dober avto, kar ti bodo potrdili tudi tisti, ki ga imajo. Dandanes se pa itak vsem avtomobilskim znamkam dogaja, da jim crkavajo posamezni deli (globalizacija izdelovalcev rezervnih delov) ali pa da imajo avtomobili neodpravljene otroske bolezni, ker so zaradi prehitrega razvoja, ki ga zahteva mocna konkurenca na trgu, pogosto premalo preizkuseni, ko pridejo na trg. To se dogaja tako BMWju, kot tudi Mercedesu, Audiju, VWju, SAABu in Volvu, kot tudi vsem ostalim, celo Japoncem. Glede tega so se vedno najbolj zanesljivi Americani, ampak to zdaj nima smisla, ker govorimo o Dizlu... :mrgreen:
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So dec 04, 2004 8:07 pm

O popolnosti sem že popravil. Nisem dokončal stavka. Sorry.

To, da so se zaplezali pri računanju ni ravno otroška bolezen. Bolj šlamparija.

Bi od Alf kaj vprašal, ampak je tu debata o BMW, zato ne bom menjal teme.

Ne vem zakaj opravičuješ napake proizvajalcev s globalizacijo. Končna kotrola je vedno od tistega, ki prodaja končni izdelek.
Npr.: ko sestavijo Audija na Madžarskem ga pregledao Nemci, ne Madžari,...
To sem dal za primerjavo, da ne boš takoj ....

To o vpetju pa drži. So bile objavljene slike.Žalost.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So dec 04, 2004 10:07 pm

Nasty je napisal/-a:O popolnosti sem že popravil. Nisem dokončal stavka. Sorry.

To, da so se zaplezali pri računanju ni ravno otroška bolezen. Bolj šlamparija.

Bi od Alf kaj vprašal, ampak je tu debata o BMW, zato ne bom menjal teme.

Ne vem zakaj opravičuješ napake proizvajalcev s globalizacijo. Končna kotrola je vedno od tistega, ki prodaja končni izdelek.
Npr.: ko sestavijo Audija na Madžarskem ga pregledao Nemci, ne Madžari,...
To sem dal za primerjavo, da ne boš takoj ....

To o vpetju pa drži. So bile objavljene slike.Žalost.


No, saj imas prav. Vcasih so bili najbolj povrsni Italijani, danes jih pa dohitevajo tudi ze vsi drugi, Francozi so se obupno osramotili, prav tako Nemci... :( Je pa res, da so najslabse narejeni tisti avtomobili, ki jih delajo v tujini, zunaj maticne drzave. Kljub temu, da madzarske avtomobile kontrolirajo Nemci, to se vedno ni to :? Je pa kolikor vem BMW 320d narejen v Nemciji (seveda z nekaj tujimi komponentami), tako da to je + :D Sicer pa so vse napake ponavadi odpravljene v garancijskem roku in ko kupis recimo 3 leta star avto, je to ze popravljeno 8) Ce slucajno se ni, pa v tem primeru uveljavljas kulanco, ki nima omejenega roka trajanja...

Meni Dizel sicer ni vsec, ampak nad 320ko sem bil navdusen :D E46 je nasploh zelo dober avto (v primerjavi s konkurenco, ki sem jo tudi preizkusil), zato jo pohvalim... ;)
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Ne dec 05, 2004 6:43 pm

uporabnik Ivan320d ga ima že kakšno leto, kontaktiraj ga na PM..... ;)
drgač ga ima pa tut moj sestrojebec je naredu 60000 km v enem letu pa še mal, pa ni še nč blo razen rednih servisov.....
poraba ugodna, hitrost tut, .....
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po dec 06, 2004 9:55 am

Problem z zadnjim vpetjem je v tem, da ga zna odtrgat. Nekaterim se to sploh ne naredi, nekaterim pa. In naj bi bli glih dizli zarad navora bolj občutljivi. Glede LMM je tud res, ena od napak, odpravljena leta 2000/2001, ali po potrebi.

Nasplošno je avtoček zelo všečen in popularen, na AA majo uglavnem samo te testne. Priporočam.
Slika
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po dec 06, 2004 2:45 pm

Kokr sm ga jst pelu (na testu) mi je bilo 150 dizelskih konjev in predvsem navora zlo všeč.
Sam preden kupš najprej dobr posluši zvok motorja in predvsem turbine, k folk ne zna ravnat z njo in jo razfukavajo k degeni. Turbina ne sme biti preglasna in ne sme se slišat kokr da gre ves pritisk k ga ustvar v prazno - če gre verjem da se opaz razlika! Drgač pa če kupš - Prvih 50 kilometrov če je hladen motor ga ne tišat čez 2000 obratov in ne stišanga ne ugaši prej kot po 15 sekundah prostga teka!!!
Boš zadovoln ceu lajf... 8)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Pirček
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Pe dec 12, 2003 7:26 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Pirček Po dec 06, 2004 3:01 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:...Prvih 50 kilometrov če je hladen motor ga ne tišat čez 2000 obratov.....


hm, a si se mal zmotu?......... :roll: :roll:
Beam me up, Scottie!!
Slika
Slika
Zvestoba do roba!!
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po dec 06, 2004 3:26 pm

P406 je napisal/-a:
BMW Motorsport je napisal/-a:...Prvih 50 kilometrov če je hladen motor ga ne tišat čez 2000 obratov.....


hm, a si se mal zmotu?......... :roll: :roll:


Ne, nism se zmotu. Edin na tak način mu bo motor lepo pel tud po pol miljona km, sploh pa avto solidno povleče tut do teh vrtljajev, gre namreč za dizla in to pomen velik navor pr zlo nizkih vrtljajih, če tega slučajno še ne veš!! ;)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Pirček
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Pe dec 12, 2003 7:26 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Pirček Po dec 06, 2004 3:31 pm

ne bom se kregal s tabo, ker si oh in sploh "nov uporabnik" na tem forumu.....
v izogib prepiru ti priporočam iskanje po debatah na tem forumu o vožnji mrzlega dizla, itd....
moje mnenje je, da je cca. 5 km čist zadost, da se motor ogreje....


pa brez zamere...
Beam me up, Scottie!!
Slika
Slika
Zvestoba do roba!!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po dec 06, 2004 3:32 pm

Če ti slučajno še ne veš...to ni DIZL ampak TURBO dizl ;) , kar pomeni da je mal nad štandgasom(ravno tja do 1500-2000 v/min) skoraj mrtev...
To da ga moraš 50 KILOMETROV čist počas vozit je pa ojojoj bedarija...lepo te prosim no...to pomeni da ga recimo od Trbovelj do Ljubljane sploh ne smeš ornk zahodit...kaj bi ti takšen avto nucal pol sploh(to pomeni tudi nič prehitevanj---pa ne govorim o divjanju)...Avto se segreje po recimo 5 kilometrih vožnje, ne pa po 50 :roll: To je absolutno preveč...
Tisto o takojšnjem ugašanju je pa čista resnica kar si napisu, je pa res, da ga lahko nekoliko pred domom(primer) zlo počasi voziš in ne narediš take škode ali pa jo sploh ne narediš, če avto takoj ugasneš...je pa še vedno bolje malo počakat ;)

P.S Mene pa nič ne moti da si nov uporabnik...ker nekateri z 3000 posti ravno tko same bedarije klatijo in nič ne vejo...to kdaj si se pridružil in koliko postov imaš niti slučajno ni pokazatelj koliko veš...je pa dobro o stvareh o katerih nisi prepričan poiskati drugo mnenje preden kako kozlarijo ustreliš...to je pa res.

LP, Drsalko
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po dec 06, 2004 4:03 pm

Še enkrat in zadnjič bom reku: Po prvih 50 km take vožnje je motor segret na tapravo delovno temperaturo, sploh pa pozim in minus stopinjah, drgač je pa ene 20 km vožnje čist zadost za nadalne tišanje brez posledic, pa to govorim iz lastnih izkušenj k mam tud sam Turbo Diesel-a!! Take podatke sem pa itak zravn napisu če bi ga model slučajno hotel met recmo za ceu lajf pa da bi mu še zmer delu k nov.
Pa ql je če poveste svoje komentarje, ni blema, sam jst jih ne mečem tko čist u prazno, ker morte priznat da je neki resnice v tem. A se po novem strinjate z mano??
P.S.: Diesel mrtev do 2000 rpm??? Ja mogoče kšn Francoski j**c al pa podobno, ta 150 konjska zverina pa nikakor (Turboluknja je zlo mejhna - do 1300 rpm!) 8)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po dec 06, 2004 4:17 pm

50 km??? Pa kaj je pa teb?
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po dec 06, 2004 4:19 pm

Pug! je napisal/-a:50 km??? Pa kaj je pa teb?


:noro
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov