Včeraj zvečer sem si vzel čas in spisal tole skup:
Suzuki Ignis, hja pa začnimo - že kot prvo povem, da so občutki zelo deljeni. Pri avtohiši Suzuki Odar (prodajalec Avtomotiv Rade - Stegne, LJ) so mi posodili avto za testno vožnjo. Avto z enim pritiskom odkleni voznikova vrata, z dvema pa vsa. Sedenje voznika in sopotnika je visoko, dober pregled v vse smeri razen nazaj, ker je okno nekoliko premajhno v spodnji del, npr. pri Vitari Grand se vidi neprimerno več, čeprav zakriva del rezervno kolo. Vrata se precej trdo zapirajo in zgledajo precej borno v primerjavi z ostalimi novimi malimi osebnimi avtomobili s katerim se Ignis spogleduje, sedeži izgledajo dobro le, ko ne sedimo na njih - se izkažejo mogoče za malce pretrde, vendar ni panike. Druga stvar - avto se prižge brez luči, tako da jih moramo ročno vsakič prižigat (slednje pravijo, da se da uredit na servisu). Osrednji del je velik prikazovalnik ure, zunanje temperature in trenutne porabe, na tem prikazovalniku so tudi podatki iz radia. Radio se nahaja tik pod prikazovalnikom, zgrešili ga ne boste - ker upravljalno konzola obsega celotni osrednji del - kako tam notri namestiti obicajni radio mi ostaja neznanka,... avto ze ima 4(ali celo 6?!) zvocnikov in cd predvajalnik, ampak vsak avdiofil ga bo seveda skupaj z zvočniki zamenjal za kaj bolj usesom prijaznega - predvsem pa v pritljaznik dal woofer - veliko prevec prostora zaseda v dnu pritljaznika kolo, vendar se da zraven dat se kaksno manjso stvar na vsako stran. Pritljaznik je sicer preko 500 litrski, tukaj gre zamera zadnjim sedezem, ki se jim lahko podre edino naslon (sicer 60:40)- za pol-terenec, malce neprimerno, bi se lahko že zložili v dno. Klima je v tem avto samo ročna, brez nastavljanj - pač gumbek A/C.
Prestavna ročka deluje precej trdo z malce predolgimi hodi. Čeprav se na uradnih straneh hvalijo, da je Ignis (model od začetka leta 2004) nanovo zvočno izoliran - si ne upam predstavljati kako je ropotal starejši model... kajti ob bolj sunkovitem speljevanju se dere kot da bi vozil tank ali kakšen star LPPjev avtobus... pri tem pa pridemo do pospeševanja, ki je za samo tono težak avto naravnost odlično. S približno 100 konji (med 1.3 in 1.5 ni velik razlik, razen navora) ta polterenec pospešuje kot dober družinski avtek - no saj to je s 377cm dolžine in 1000kg

Testirani Ignis je bil 4x4, zato sva ga zapeljala malce na brezpotja v hribe nad Medvode... zadevca je zelo všečna - kar gre in gre, obračalni krog ima zelo majhen, tako da tudi najbolj ostre ovinke lepo zavije.
ABS z EBDjem deluje zelo prepričljivo in avto v posredovanju pri potovalni hitrosti ustavi neverjetno hitro. Ženska roka je ob vožnji takoj pohvalila volan, ki malenkostno spominja na pugija 206 - tudi osrednja prikazovalna konzola... sedeži imajo za naslon vrteče gumbe namesto vzvoda, vendar je vrtenje lahko in tako hitro nastavljivo. Ignis na avtocesti dosega hitrost tam do 160-170 km/h, nekako enakovredno v rangu cliota s 75 konji in malce širšimi pnevmatikami.
Kako bi se Ignis obnesel z takimi prevmatikami, raje ne pomislim - serijsko imajo širine 175 z litimi platisci 14" (GS oprema), 1.5 2x4 pa 185/15.
Prednosti avta: pospeševanje, zaviranje, volan, dobra preglednost iz vozila in občutek pri vožnji, GS je skoraj popolna serijska oprema (4x4 ima dodatno še gretje sedežev).
Slabosti: menjalnik, notranjost, ki deluje malce staromodno, majhna sprednja vrata, ki se trdo zapirajo, majhna končna hitrost (160) za to težo vozila, čudno oblikovani rdeče-osvetljeni beli števci.
Priporoča nakup: težko vprasanje, za 2.7mio kot pride avto z motorjem 1.3(73kw/94km), kovinsko barvo (resnici na ljubo mi je temno siva edina barva, ki se vozilu res poda) in GL opremo (4 airbagi, klima, abs+ebd, avdio-oprema) res skoraj že vreden tega denarja - konkurence praktično ni, če pa posežemo po bolj čistokrvnem terencu, pa takoj pademo v višji razred (10-15l poraba, 4-6mio sit), rabljenega terenca pa je v Sloveniji precej težko dobiti v dobrem stanju. Je že kdo zasledil crashtest tega vozila (Ignis 2004-), ker imajo pri Suzukiju precej hvalospevnih stavkov glede varnosti? Če bi se avto lotil zrihtat in vložil še kakšne pol miljončka, bi postal lahko res lepotec, predvsem notranjost potrebuje veliko dela... najcenejša predelava motorja bi bil čip-tuning, ki bi pa za ceno 100,000 sit spravil avto na ca 98-105 konjev... in ob 3-letno garancijo
Povejte še vi, predvsem lastniki!