Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Suzuki Ignis / Holden Cruze / Subaru Justy G3X

Napisal/-a ice Pe jan 28, 2005 3:25 pm

Ima kdo kakšne izkušnje s tem vozilom? Gre za nov model... po možnosti 1.5 permanent 4x4 oz. polna oprema 1.3 94KM....

Slika
Zadnjič spremenil ice, dne Če nov 17, 2005 1:38 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice So jan 29, 2005 10:11 pm

Danes sem si ga šel samo ogledat, v pondeljek pa grem do Kadivca oz. Odarja v Stegne na test drive... kot sem bral teste v tujini, je zadevca precej dobro narejena, 3 letna garancija oz. 100,000km, 1 tono težek avto pa poganja 100 konjev v 1.3 in 1.5 različici... malce dražje različice imajo še stalni 4x4 pogon, ki pa je vprašanje če je smotrna investicija... vam sporočim kako in kaj - lastnike vozil letnika 2004/2005 bi še vedno prosil za kakšen komentar, hvala!

:[] :pop:
Zadnjič spremenil ice, dne Če feb 03, 2005 9:05 am, skupaj popravljeno 1 krat.
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 So jan 29, 2005 10:37 pm

jst sm vozu sm grand vitara tanovo pa je suprski avto,ful dobr za pelat,za tega pa nawem,sj pomoje je tehnika podobna,kup raj rabeno grand vitaro pa bo isti keš,pa bo bolši avto,ta mi nekak premejhen deluje,nawem no,it's yor choise

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po jan 31, 2005 12:13 am

Dobit Grand Vitaro v dobrem stanju v taki majhni državici je verjetno mission impossible :) to da bi dobil rabljeno Mazdo 3 (po možnosti še TE 1.6 različico) v Sloveniji, je prav tako impossibile... da bi se ukvarjal z uvozom iz Nemčiji, kjer jih je kar nekaj za ceno okoli 3 mio sit, pa osebno nimam dovolj časa... kot sm reku, Ignis gre na test drive pa bomo vidl - ta model je dolg toliko kot clio - 3.8m ;)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po jan 31, 2005 1:41 pm

Kdo bi si mislil, da se je že tastar model (na sliki) dal tkole dobr zrihtat ;)
Slika
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Po jan 31, 2005 1:47 pm

waw zelo lepo zgleda ta črn, samo je 3 vraten ;) a o tisti GT verziji si razmišljal kej?
sicer nima 4x4 samo je pa sam strup.
Slika
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po jan 31, 2005 2:30 pm

M3: 1.5 GT s 108 konji? Preveč dnarja za tak mali avto (3.5mio+), je potem že kaj drugega v igri ;) v Švici prodajajo tudi ZR2 kompresor varianto s 150 konji =) ampak ne maram tamalega jajčka s podobo malo višjega Getza, mi gre bolj za uporabnost kot kakršnokoli cestno performanco.. torej obliko:
Slika

Borut007: Hyundai Getz in Mazda2 ter Ford Fusion so edini avtomobili, ki se jih spomnim v približno tej obliki... za ostale korejce/japončke ne vem...
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Tilen
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1145
Pridružen: Če avg 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Tilen Po jan 31, 2005 9:03 pm

ICE, a si prepričan, da ti je tale Suzuki všeč? Kolk pa kej tole ceno drži?
Slika
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po jan 31, 2005 9:13 pm

Kaj pa tale mitsubishi spacestar
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Po jan 31, 2005 9:15 pm

:sadd Pejt na testno vožnjo, pa boš vidu.
Men osebno ta avto nikkor ne potegne.
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr feb 02, 2005 1:34 pm

Včeraj zvečer sem si vzel čas in spisal tole skup:

Suzuki Ignis, hja pa začnimo - že kot prvo povem, da so občutki zelo deljeni. Pri avtohiši Suzuki Odar (prodajalec Avtomotiv Rade - Stegne, LJ) so mi posodili avto za testno vožnjo. Avto z enim pritiskom odkleni voznikova vrata, z dvema pa vsa. Sedenje voznika in sopotnika je visoko, dober pregled v vse smeri razen nazaj, ker je okno nekoliko premajhno v spodnji del, npr. pri Vitari Grand se vidi neprimerno več, čeprav zakriva del rezervno kolo. Vrata se precej trdo zapirajo in zgledajo precej borno v primerjavi z ostalimi novimi malimi osebnimi avtomobili s katerim se Ignis spogleduje, sedeži izgledajo dobro le, ko ne sedimo na njih - se izkažejo mogoče za malce pretrde, vendar ni panike. Druga stvar - avto se prižge brez luči, tako da jih moramo ročno vsakič prižigat (slednje pravijo, da se da uredit na servisu). Osrednji del je velik prikazovalnik ure, zunanje temperature in trenutne porabe, na tem prikazovalniku so tudi podatki iz radia. Radio se nahaja tik pod prikazovalnikom, zgrešili ga ne boste - ker upravljalno konzola obsega celotni osrednji del - kako tam notri namestiti obicajni radio mi ostaja neznanka,... avto ze ima 4(ali celo 6?!) zvocnikov in cd predvajalnik, ampak vsak avdiofil ga bo seveda skupaj z zvočniki zamenjal za kaj bolj usesom prijaznega - predvsem pa v pritljaznik dal woofer - veliko prevec prostora zaseda v dnu pritljaznika kolo, vendar se da zraven dat se kaksno manjso stvar na vsako stran. Pritljaznik je sicer preko 500 litrski, tukaj gre zamera zadnjim sedezem, ki se jim lahko podre edino naslon (sicer 60:40)- za pol-terenec, malce neprimerno, bi se lahko že zložili v dno. Klima je v tem avto samo ročna, brez nastavljanj - pač gumbek A/C.

Prestavna ročka deluje precej trdo z malce predolgimi hodi. Čeprav se na uradnih straneh hvalijo, da je Ignis (model od začetka leta 2004) nanovo zvočno izoliran - si ne upam predstavljati kako je ropotal starejši model... kajti ob bolj sunkovitem speljevanju se dere kot da bi vozil tank ali kakšen star LPPjev avtobus... pri tem pa pridemo do pospeševanja, ki je za samo tono težak avto naravnost odlično. S približno 100 konji (med 1.3 in 1.5 ni velik razlik, razen navora) ta polterenec pospešuje kot dober družinski avtek - no saj to je s 377cm dolžine in 1000kg :) Testirani Ignis je bil 4x4, zato sva ga zapeljala malce na brezpotja v hribe nad Medvode... zadevca je zelo všečna - kar gre in gre, obračalni krog ima zelo majhen, tako da tudi najbolj ostre ovinke lepo zavije.

ABS z EBDjem deluje zelo prepričljivo in avto v posredovanju pri potovalni hitrosti ustavi neverjetno hitro. Ženska roka je ob vožnji takoj pohvalila volan, ki malenkostno spominja na pugija 206 - tudi osrednja prikazovalna konzola... sedeži imajo za naslon vrteče gumbe namesto vzvoda, vendar je vrtenje lahko in tako hitro nastavljivo. Ignis na avtocesti dosega hitrost tam do 160-170 km/h, nekako enakovredno v rangu cliota s 75 konji in malce širšimi pnevmatikami.

Kako bi se Ignis obnesel z takimi prevmatikami, raje ne pomislim - serijsko imajo širine 175 z litimi platisci 14" (GS oprema), 1.5 2x4 pa 185/15.

Prednosti avta: pospeševanje, zaviranje, volan, dobra preglednost iz vozila in občutek pri vožnji, GS je skoraj popolna serijska oprema (4x4 ima dodatno še gretje sedežev).
Slabosti: menjalnik, notranjost, ki deluje malce staromodno, majhna sprednja vrata, ki se trdo zapirajo, majhna končna hitrost (160) za to težo vozila, čudno oblikovani rdeče-osvetljeni beli števci.

Priporoča nakup: težko vprasanje, za 2.7mio kot pride avto z motorjem 1.3(73kw/94km), kovinsko barvo (resnici na ljubo mi je temno siva edina barva, ki se vozilu res poda) in GL opremo (4 airbagi, klima, abs+ebd, avdio-oprema) res skoraj že vreden tega denarja - konkurence praktično ni, če pa posežemo po bolj čistokrvnem terencu, pa takoj pademo v višji razred (10-15l poraba, 4-6mio sit), rabljenega terenca pa je v Sloveniji precej težko dobiti v dobrem stanju. Je že kdo zasledil crashtest tega vozila (Ignis 2004-), ker imajo pri Suzukiju precej hvalospevnih stavkov glede varnosti? Če bi se avto lotil zrihtat in vložil še kakšne pol miljončka, bi postal lahko res lepotec, predvsem notranjost potrebuje veliko dela... najcenejša predelava motorja bi bil čip-tuning, ki bi pa za ceno 100,000 sit spravil avto na ca 98-105 konjev... in ob 3-letno garancijo ;)

Povejte še vi, predvsem lastniki!
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr feb 02, 2005 1:51 pm

ice je napisal/-a:.. najcenejša predelava motorja bi bil čip-tuning, ki bi pa za ceno 100,000 sit spravil avto na ca 98-105 konjev... in ob 3-letno garancijo ;)

Povejte še vi, predvsem lastniki!

zakva bi pa zgubu garancijo
kako bi pa oni ugotovil chip tuning
če se kej pokvar daš nazaj orig software
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr feb 02, 2005 2:38 pm

Avto boš pa na lastne stroške pripeljal v delavnico oz. domov? Sej ne gre za nastavek ki bi ga lahko on/off dajal, ampak nastavitve v računalniku...
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Sr feb 02, 2005 3:14 pm

Hja, s prve roke ti ne morem povedat za ignisa, vozila ga je pa sestra, ker ji je bil na zunaj všeč. no, po vožnji se je popolnoma premislila. Zamere so letele na podobno kot pri tebi, notranjsot, izdelava, hrup... Naj še povem, da je imela prej yarisa, sedaj pa c3 in sta se ji oba zdela precej boljša od ignisa, da ne govorimo cenejša...

LP mrcina
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr feb 02, 2005 4:58 pm

IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če apr 21, 2005 7:14 am

Včeraj sem našel še en video posnetek - avto ima tudi najbolj všečna barvo izmed vseh na voljo.

http://broadcaster.freespeed.de/broadca ... 67&r=1&f=1

Pa še ena fotka:
Slika
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Po jun 20, 2005 1:12 pm

Res ni nobenga lastnika na našem forumu? Sem govoril z dvema (mladi očka + starejši ribič) pa sta oba zelo zadovoljna, samo vprašanje kok zahtevna voznika sta :)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jun 20, 2005 1:28 pm

Ta avto je identičen novemu Subaru Justy-ju ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov