Nasveti in triki - kako kupiti dober avto, napišite pohvale in kritike prodajalcev
 
G&F TUNING
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Po apr 19, 2004 10:25 pm
Kraj: Tuning dol

Renault 5 GT Turbo

Napisal/-a G&F TUNING Sr mar 23, 2005 8:16 pm

Mam u načrtu,da bi kupu GTT-ja,pa me zanima kaj moram gledati pri nakupu!! 8)
Pa še to:
-kolko pokur na 100km (tiščanje/umirjena vožnja)približno
-a ma original 15 col feltne
-a se dost kvar (kaj??)
-kolko pride zavarovanje zanj
-a so dragi rezervni deli zanj(nasplošno)
mislm da je to to.
Hvala za odgovore! :D
Fan is not a straight line!!!
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Sr mar 23, 2005 10:27 pm

- pije od 6 do 30l
- original ima 13# alu feltne (original dimenzija gum je 195/55-13)
- kakšnih posebnih hib mašina nima, ampak moraš vedet, da takšne avtomobile kupuje v veliki večina mladina, ki ponavadi bol splabo skrbijo zanj in ga ne šparajo
- cena zavarovanja si lahko na AMZSjevi strani pogledaš (http://www.amzs.si/default.asp?podrocje=5)
- rezervni deli niso dragi, ker se da dobiti veliko neoriginalnih delov, poleg tega se pa dost stvari dobi tudi na odpadih
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Renault 5 GT Turbo

Napisal/-a nebivedu Če mar 24, 2005 7:13 am

G&F TUNING je napisal/-a:Mam u načrtu,da bi kupu GTT-ja,pa me zanima kaj moram gledati pri nakupu!! 8)
Pa še to:
-kolko pokur na 100km (tiščanje/umirjena vožnja)približno
-a ma original 15 col feltne
-a se dost kvar (kaj??)
-kolko pride zavarovanje zanj
-a so dragi rezervni deli zanj(nasplošno)
mislm da je to to.
Hvala za odgovore! :D



- Pri nakupu pazi, da je pleh čimmanj gnil, ti avtomobili so že stari in zato tudi gnijejo. Pri takih pospeških in zanič karoseriji(mislim na tiste gnile) se kaj hitro zgodi, da ti avto razpade.
- Pokuri od 6 pa do teže noge. Men je popila cel tank u 200km, kar pomeni da je pila okoli 25 litrov(tank ima 40 + 10)
- feltne so 13" in original gume niso 195 ampak so letne 185/55/13 in zimske 175/60/13. Gredo pa gor brez problema tudi 205/45/13.
- pokvarljivost je tukaj nekako tako - odvisno kok skrbiš za avto. Meni osebno je v 420.000 kilometrih prevoženih šel enkrat kiler, enkrat menjalnik, pa dihtnge na glavi sem preventivno menjal, drugače pa redni servisi. Zelo hitro gredo tudi prednje ploščice(bremze) in zadnji diski(ker so enojni zadaj).
- zavarovanje ti je že v prejšnjem postu napisal.
- rezervni deli so pa skoraj vsi od navadne trivratne petke, razen odbijačev , pa mašina je malo drugačna, samo ob pravilni uporabi mašine boš mel zelo malo problemov.

PRAVILNA UPORABA;
- enkrat na teden preveriš vodo in olje, to po potrebi(če en dan bolj goniš) narediš tudi večkrat. če boš en dan orenk gonu, drugo jutro preveri olje - nujno.
- avto vžgeš in prvih 8 kilometrov voziš do vklopa turbine - do 2500 obratov.
- ko je mašina ogreta na delovno temperaturo ga lahko šele pohodiš in nič prej
- preden se pripelješ na cilj zmanjšaš hitrost in obrate pod 2500 obratov da se turbina začne hladiti in tako voziš do cilja.
- ko prideš na cilj pustiš avto še vsaj 1 minuto prižgan in ga šele nato ugasneš, da olje odteče ven iz turbine(da se en zapeče vanjo) na kakih dolgih turah, ko boš gonil, se lepo vidi, če odpreš havbo, kako turbina žari.

- pa še en dodatek - prehitevaj s tem avtom vedno tko da prvo zapelješ ven iz kolone, šele potem šaltaj v nižjo prestavo (največ nesreč je bilo ravno zaradi tega, ker je vsak šaltal v nižjo prestavo za enim avtom in se mu je potem od pospeška zabil v rit).

Če pa te še kej zanima, pa vpraši. Petko imam v malem prstu.
Old subarus never die, they just get faster!
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Če mar 24, 2005 7:54 am

Jst jo vozim zdej kr nekej časa že. Mislu sm da bo več problemov pa ta avto sploh ni tolk slab kot eni pravjo! Seveda pravjo tist kar so slišal, ne svojih izkušenj! Res pa je tudi da jest svojega šparam in ga pritisnem ko je recimo prevoženih 30km, takrat je tudi olje že segreto! Kakšne malenkosti je blo treba narest sam to so res malenkosti lepotni popravki v notranjosti zarad rice stylinga prejšnega lastnika, poraba pri mojem je min:8l max(LJ:KR)10l seveda avtocesta power :lol: LP
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če mar 24, 2005 10:52 am

vR5GTT je napisal/-a:Jst jo vozim zdej kr nekej časa že. Mislu sm da bo več problemov pa ta avto sploh ni tolk slab kot eni pravjo! Seveda pravjo tist kar so slišal, ne svojih izkušenj! Res pa je tudi da jest svojega šparam in ga pritisnem ko je recimo prevoženih 30km, takrat je tudi olje že segreto! Kakšne malenkosti je blo treba narest sam to so res malenkosti lepotni popravki v notranjosti zarad rice stylinga prejšnega lastnika, poraba pri mojem je min:8l max(LJ:KR)10l seveda avtocesta power :lol: LP


No tole ti bl težko verjamem, da bi bila poraba samo 10 litrov, ker sem jst rabu iz trsta do novega mesta to je približno 180kilometrov, pa mi je ostal 8 litrov v tanku(tankal sem v trstu čist povhen tank). Mel sem pa 40 litrov tank, pa še dodatnega 10 litrov.
Če sem res orenk pohodu avto je pil koker mu je pasalo - do 25 litrov brez problemov.

Razen če imaš zaprtga webra(frgazer), sam pol ti avto ne gre več od 190km/h.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Če mar 24, 2005 11:03 am

Nič ej tole si se dobr odloču. Mislm pa da tu ni nič za govort, ka so ti že vse povedal.
Drgač pa moje izkušnje pa tkole:
poraba. od 7 in +. Jst osebno mam povprečno porabo tm okrpg 15 l. Je pa res da je ne
šparam.
kar se tiče motorja je dobr dokler pravilno ravnaš z njo. Ampak sej tud to ti je nebivedu vse povedu. :P
Drgač pa itak da najlepši in najboljši avto na svetu. Poleti gremo na morje skupi, ..

Se ti pa ne splača dat več kot 350.000
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Če mar 24, 2005 11:08 am

No tole ti bl težko verjamem, da bi bila poraba samo 10 litrov, ker sem jst rabu iz trsta do novega mesta to je približno 180kilometrov, pa mi je ostal 8 litrov v tanku(tankal sem v trstu čist povhen tank). Mel sem pa 40 litrov tank, pa še dodatnega 10 litrov.
Če sem res orenk pohodu avto je pil koker mu je pasalo - do 25 litrov brez problemov.

Razen če imaš zaprtga webra(frgazer), sam pol ti avto ne gre več od 190km/h.[/quote]

Končna je 200km/h več ne rabm! V Kranju sem tankal 2000sit to je 9,51l dal števček na nulo in Lj nazaj Kranj ter pol še nekaj mestne vožnje pa 2km na šiht počasne vožne 97 km če smo natančni!!!
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Če mar 24, 2005 11:19 am

Sej o porabi govort je čisto brezveze. Lahk ti vozš pod 3000 obrati skoz, sam pol pa lahk kupš rajš fiveko pa je. Ker itak se ve da tazga avta tko ne morš furat, ka pol je bolj da ga nimaš. Če maš velik dnara pol si lahk privoščiš vsak dan dolge fure. Jat sm zapravu 120 k sit na mesc sam za benz.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Če mar 24, 2005 11:24 am

Turbobitch je napisal/-a:Sej o porabi govort je čisto brezveze. Lahk ti vozš pod 3000 obrati skoz, sam pol pa lahk kupš rajš fiveko pa je. Ker itak se ve da tazga avta tko ne morš furat, ka pol je bolj da ga nimaš. Če maš velik dnara pol si lahk privoščiš vsak dan dolge fure. Jat sm zapravu 120 k sit na mesc sam za benz.


Vedno se pa en najde ki ma prevelk ego in seveda tazga avta se ne da lepo do 3000 vozt ane, ker pač je le R5Gt turbo! in to je treba pokazat kajne TURBOBITCH!! :ne
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Če mar 24, 2005 11:30 am

Ma boli me falus zate. Jst tko vozm ker pač uživam se furat z tem avtom. Fora tega avta je turbo lukna in jst sm od nje odvisn. Jst druzga avta še dolg ne bom mel ker ga ni nobenga tok hudga ka je turbo petka. Če se ti počas vozš in delaš gužvo na cesti pa mene čist nič ne briga. Če maš ti avto sam za u službo pa verjetn sploh nimaš dnara za benz pol počas voz, jst vem da ne bom. Egota maš pa ti preveč če se furaš 200 po avtocesti.
Zadnjič spremenil Turbobitch, dne Če mar 24, 2005 11:32 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Če mar 24, 2005 11:32 am

Turbobitch je napisal/-a:Ma boli me falus zate. Jst tko vozm ker pač uživam se furat z tem avtom. Fora tega avta je turbo lukna in jst sm od nje odvisn. Jst druzga avta še dolg ne bom mel ker ga ni nobenga tok hudga ka je turbo petka. Če se ti počas vozš in delaš gužvo na cesti pa mene čist nič ne briga. Če maš ti avto sam za u službo pa verjetn sploh nimaš dnara za benz pol počas voz, jst vem da ne bom.


... 200 je bla samo enkrat! Pa ne zarad tega ker bi mogu s kom dirkat, tebe pomoje na vsakmu vogalu vleče da bi ego pokazal!
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Če mar 24, 2005 11:35 am

Ajde fanta dost mata :D

itaq pa ima vsak osel svoje veselje,en se noče premaknit, drug bo pa teku k pr norcih :D

tko da tuki ni tema o vama :D ;)

Killah ma vas rad
Slika
 
vR5GTT
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po nov 10, 2003 9:13 pm

Napisal/-a vR5GTT Če mar 24, 2005 11:37 am

Killah ti maš pa zadnje cajte vse rad :lol:
R5 GTT
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Če mar 24, 2005 11:38 am

Sej sva mu sam povedala dve plati turbo petke. Zato tastar kup avto ka je huuuuud in lep in vse naj naj.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Če mar 24, 2005 11:39 am

vR5GTT je napisal/-a:Killah ti maš pa zadnje cajte vse rad :lol:


bemu kje so podpisi :roll: :D

trba neki napisat :P
Slika
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Če mar 24, 2005 11:43 am

vR5GTT je napisal/-a:
Turbobitch je napisal/-a:Ma boli me falus zate. Jst tko vozm ker pač uživam se furat z tem avtom. Fora tega avta je turbo lukna in jst sm od nje odvisn. Jst druzga avta še dolg ne bom mel ker ga ni nobenga tok hudga ka je turbo petka. Če se ti počas vozš in delaš gužvo na cesti pa mene čist nič ne briga. Če maš ti avto sam za u službo pa verjetn sploh nimaš dnara za benz pol počas voz, jst vem da ne bom.


... 200 je bla samo enkrat! Pa ne zarad tega ker bi mogu s kom dirkat, tebe pomoje na vsakmu vogalu vleče da bi ego pokazal!


Seveda me vleče. Ma sori če si ti preveč "človeški" da bi ego pokazu. Joj pa sej je vseen. Ti si en navadn slovenski b****.
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Če mar 24, 2005 11:47 am

Turbobitch je napisal/-a:
Seveda me vleče. Ma sori če si ti preveč "človeški" da bi ego pokazu. Joj pa sej je vseen. Ti si en navadn slovenski b****.


En nasvet ,pejt pod mrzlo vodo,da se malo ohladiš,ne s takimi tuki ;)

jebovasego :P

ni tema o vama dvema,dost bo za enkrat :roll:
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če mar 24, 2005 1:05 pm

vR5GTT je napisal/-a:
Turbobitch je napisal/-a:Ma boli me falus zate. Jst tko vozm ker pač uživam se furat z tem avtom. Fora tega avta je turbo lukna in jst sm od nje odvisn. Jst druzga avta še dolg ne bom mel ker ga ni nobenga tok hudga ka je turbo petka. Če se ti počas vozš in delaš gužvo na cesti pa mene čist nič ne briga. Če maš ti avto sam za u službo pa verjetn sploh nimaš dnara za benz pol počas voz, jst vem da ne bom.


... 200 je bla samo enkrat! Pa ne zarad tega ker bi mogu s kom dirkat, tebe pomoje na vsakmu vogalu vleče da bi ego pokazal!


No pri petki turbo ne gre za EGO, ampak s tem avtom jst recimo skor ne znam počasi vozit. Sem mel pa eno predelavco narejeno na motorju in avto j z lahkoto dosegel hitrost 230km/h. Pri taki hitrosti je 25 litrov malo in s tako hitrostjo sem vozil iz trsta do novega mesta -vožnja je trajala 45 minut. Vključno z postankom na cestninah.
Če si imel porabo 10 litrov si vozil skoraj konstantno 150km/h in parkrat potegnil na 200. Če bi vozil konstantno 200km/h od kranja do ljubljane bi bila poraba znatno višja. Kr verjemi - sem vozil turbaka 4 leta in naredil 420.000 kilometrov z njim - pa se ta turbak še danes vozi po naših cestah.
Old subarus never die, they just get faster!
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Če mar 24, 2005 4:46 pm

No se moje izkusnje...avto je res hud....sam tezko je najt res enga ki ga je ucuval in ce je temu tako,pol je pa drag...

js sicer sem imel precej predelano,tko da original nevem kako gre,kajti kupil sem jo od tipa iz tolmina ki je vozil rally...imel je dve-eno za gorske dirke ,drugo pa za teste ,no in to sem js kupil...ni pa sla cez 170-180km/h ker je imela pac menjalnik od N grupe za gorske dirke..pospeski pa .....se ve ze pri originalu kako,kaj sele na kratkem menjalniku,v glavnem nekih problemov nisem imel,razocarale so me samo bremze ki so ostale original........in kot je ze nebivedu povedal-zadaj enojni diski....ni glih nevem kaj,
in motilo me je tut to ker je bila komplet druga sklopka full trd pedal .....(to ti je pa rally)
drgac pa problemov ni nevem kaki....predvsem imej v glavi pogoste kontrole na masini

P.S. pred leti sem fehtal tipa da mi proda njegovo petko(vpedenana v 0) tut dvomim da jo ima se kdo v slo. je pa to R5 gt turbo letnik 85 centralni motor 160 konjev -pa zadaj full siroke blatnike,verjetno ze veste za kero gre....mislim da jo bi sedaj prodal -da se je mal navelical.... divjanja :roll:
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Schkorc Pe mar 25, 2005 5:55 am

@G&F TUNING: Kot so že povedal ostali, avto je dober, sicer tu ne gre za pretiravat v smislu najboljši /najlepši, ampak men je pac nekak posebej prirasel k srcu. Kot omenjeno je ful problem dobit dobro GTt, ker v večini primerov je bilo že vse parkrat fejst razbito (tiste manjše poškodbe ne igrajo neke velike vloge), se vozjo po cestih tud takšne v katerih se je že kdo smrtno ponesrecil, tak da je problem že v sami školki, poleg tega je pa tud vecina motorjev ze slabih.
Tako da, ce hoces met avto ljubiteljsko, torej dobrega mas nekak dve moznosti: 1. kupit res dober avto pa bit pripravljen dat zanj vsaj od 500k SIT do kakega mio SIT (ampak za tako ceno mora bit avto res tip top) vprašanje ce ti sploh isces/rabis tak primerek, to je res bolj kot ne za ljubitelje, 2. možnost pa je da kupis poceni avto v slabsem stanju (vseen mora bit dost stvari na avtu še dobrih, ker drugace ga nimaš za kaj rabit), pa se lotiš obnove. Stroškovno te bo znalo stati malce vec kot ce bi dal kak mio za dobro GTt, ampak potem veš kaj imaš. 3. možnost se mi zdi idealna zate, ker mislim, da se ti ne boš tak spušal v detajle, torej kupiš cimbolje ohranjeno za ceno cca. 350-450k SIT pa se voziš.

Pozorn bodi na rjo (sam brez nje mislim da ne bo šlo), preglej motor, turbino ce pusca olje, ce ga veliko ga bo kmalu še vec/torej se bo poslovila, mogoce je pameten nakup od letnika 86 dalje (nov model), men osebno je pomembno to da je cimvec delov v prvotnem stanju, to je pa nekak to.

Ce kupujes tak avto ponavd ne bos gledu kolko je poraba, kolko pride registracija, kolko stanejo rezervni deli (to delajo ljudje, ki kupujejo 1.0 motorje, dizle,...). No pa vseeno mloncar ti je ze odgovoru, poraba od 8-10l (lahk tud vec odvisn od vožnje, pa odvisn na kolk gledaš porabo na cel tank al manj), zavarovanje osnovno od oka 150k SIT, deli za moje pojme ugodni. Uporabo ti je pa nebivedu opisal, razen tistga dodatka, ki je cuden, oziroma brezpredmeten (nekak mi je še zmeraj uspel (tok tok) da ko sem prehiteval, da nisem nikomur priletel v rit, poleg tega tud ni treba nekega posebnega oziroma stalnega dol prestavljanja, ce pa ze pa tud ni takega ogromnega pospeska)

@ostali: Od kje pobirate porabe po 30l? S takim motorjem je blo pol oziroma je nekaj fejst narobe. Tud za 16Vje nekater pravjo da pijejo po nevem kolk, pr men je pa vseen poraba gledana na cel tank od 8-10.5l, pa jih kar nekaj ve kakšen stil vožnje mam (nepocasen). Tak da mal motorje pregledat.

Tist glede zavor (sploh zadnjih) da so slabe ne vem s cem vi to primerjate, mogoc z avti letnika 2005, ki majo po defaultu cca. 300mm spredne diske, men se zdi da so za tiste case ble u nulo, tud zdaj se mi ne zdijo slabe, prej nasprotno, no ne vem ampak osebno so mi lih bremze na GTt ful všec, no zdej pa na zadnje diske, enojni diski, ja kaki bi pa naj bli zadaj? Dvojni/prisilno hlajeni, za kaj že? Mislim kake majo pa ostali avti zadaj poleg takih kot jih ma GTt, no saj jst nisem vidu na "normalnih" avtih (dobr izlkjucujem sportnike ala ferrari, lamborgini,...) kaj drugega kot enojne diske zadaj (sicer nekje z bobni, ki so mišljene za rocno)

Aja, pa gume serijske na ALU platišcih so 195/55/13 in ne 50 (še orginalna Michelin rezerva)

@turbobitch: 5ka oz. GTt je lep in dober avto (meni še posebno), ampak NI najlepši in NI najboljši avto, to je mogoce za tebe, pa za mene, pa še kakšnega (nekaj nas je še), drugac pa vsakmu svoje in ne mors silit ostale v to da je 5ka naj oh in spljoh.A si sploh vozu še kak drug avto poleg GTt, mogoc kakega 16Vja,...? Aja pa najlepšega/najboljšega avta ni oz. ga ne moreš določit. Pa pust vR5GTT, da se vozi tak kot se, vsakmu svoje, sej ti lahk vseen hitr voziš (sej ti ni nikjer reku, da se ne smeš vozit tak kot se), tak kot se bom jst tud hiter vozu, on pa mogoc nima avta zarad performancev, ampak mu je mogoc avto sam vizualno všec (poznam nekoga ki mu je GTt zelo pri srcu, in jo tud ma, vozi se mal pocasnej, je pa drugac invalid, tak da ne more lih bit nek uren voznik, sam vseen ma pa turbašico, ker mu je všec).
Aja pa v tisti anketi pod splošno ne dopušcaš prave možnosti torej RENAULT 5 GTturbo.

@nebivedu: In kaj pravzaprav si naredu, da je šla tvoja GTt 230? Pa nisi mel nobenih problemov pri 45 minutni vožnji s polnim gasom kar se tice pregrevanja? V kerem koncu pa je zdej tvoja bivsa GTt?
Zadnjič spremenil Schkorc, dne Pe mar 25, 2005 10:49 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Kupovanje avtomobilov

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov