Napisal/-a SkIDiver Če mar 24, 2005 7:33 pm
Kot omenjeno.
Mercedes Benz C razred 180 Esprit oprema.
Na prvi pogled avto lep od zunaj, ravno tako znotraj.
Stanje:
166 tisoč km
gladek volan, gor je bila prej tudi prevleka, ki pa je bila sneta dol (je v avtomobilu). Sedeži so nedeformirani. Naslon na voznikovih vratih je hrapav-ni zglajen. Ročica za odpiranje vrat je ravno tako kompaktna in ne odstopa iz svojega ležišča. Notranjost je ohranjena. V oči je stopilo edino zdrsan ledveni naslon na levi strani voznikovega sedeža. Domnevam, da zaradi lezenja v avto in iz njega.
Motor deluje gladko. Od pritisku na stopalko za plin se gladko zavrti brez oklevanja in ravno tako umiri, ko stopalko spustiš. Vžiga gladko in brez težav. Vibracij v notranjost skoraj da ni čutiti v prostem teku. Ob pritiskanju na stopalko za plin ni čutiti ničesar v notranjost. Motor ni bil pran in na njem nisem zasledil oljnih madežev ali spuščanja kake druge tekočine.
Vozne lastnosti so dobre, lega na cesti brezhibna in avto gre v linijo (ne zateka levo ali desno). Motor pokaže svojih 90kW moči in potegne brez oklevanja ter se zavrti do 6500 (do rdečega polja) brez težav. Ima nove M+S gume (domnevam da so vožene eno sezono-so enakomerno obrabljene, ečeno na oko).
Barva je brezhibna. Malenkost popokan lak spredaj desno na odbijaču (domnevam, da je bil nekam naslonjen) ter počen lak na okvirju vrat na voznikovi strani (videti je kot poskus vdora v avto).
Hibe:
ob pritisku na zadnji levi konec poka feder ali pa kaj drugega od podvozja ter počen lak na odbijaču in okvirju voznikovih vrat ter poškodovana obleka sedeža na levi ledveni opori voznikovega sedeža.
Avto ni bil razbit in tudi barvan ne. Koši so vsi celi in ni videti, da bi bili vijaki blatnikov odviti. Tudi pokrov motorja je malenkost popikan od kamenčkov in je poštopano z čopičem kar zgovorno pove, da pokrov motorja ni bil barvan. Vrata se zapirajo lepo in vsa 4 enako. Ravno tako se lepo zapre pokrov motorja in prtljažnika. Reže so vsepovsod enake debeline.
Moti me samo kilometrina (166 tisoč km) ter stanje volana in prestavne ročice. Domnevam, da je bil v avto vgrajen original avtoradio za kar sem tudi našel dokumente v predalu in listek z kodo in serijsko številko avtoradia. Ali je bil le ta vzet vn ali pa ukraden iz vozila, če je bilo vanjga vdrto(notri je blaupunkt avtoradio iz proste prodaje).
Vse ostalo na vozilu štima in je videti brezhiben. Avto bo šel še na avtodvigalo in pa avtooptiko pred nakupom.
Zanimajo me izkušnje lastnikov teh avtomobilov, hibe in na kaj je potrebno biti pazljiv!?
Avto ima 166k km
1.8 90kW
servo volan, daljinsko centralno zaklepanje, ročna klima, električno podiranje zadnjih naslonov za glavo, ABS, 2x Airbag, alu platišča, voznikov sedež ročno nastavljiv po višini, el. pomik vzvratnih ogledal (ogrevana), po višini nastavljive luči spredaj.
Cena avtomobila je 1.530.000 SIT. Avto se prodaja preko komisijske prodaje. Garancije ni. Garancijo dajejo samo na uvožena vozila iz tujine ta pa je bil pripeljan v prodajo s strani lastnika z katerim pa še skušam navezati kontakt.
Kakšno je vaše mnenje, nasvet kako še preizkusiti lego vozila in najti prikrite hibe podvozja ter kako preizkusiti brezhibnost motorja (ne poznam mercedesovega bencinarja)?
Hvala