pejdi na honda forum...tukaj ne boš dobil nobenga pametnega odgovora
...pazit moraš na iste stvari kot pri vseh drugih avtih...torej da gre naravnost pri pospeševanju in zaviranju...motor mora bit suh ko poper...nobene kapljice olja ne sme bit nikjer ( ni to opel)....ne sme nič kadit ( stisni ga pri segretem motorju do omejevalca)....menjalnik mora pretikat povsem gladko...stisneš do rdečega in menjaš...če bo zaškrtalo so sinhroni
...pazi da ni kak ležaj hin...ko boš vozu ( ugasni radio) in poslušaj...če slišiš kako topo tuljenje je verjetno ležaj...lahko rahlo zategneš ročno in če takrat tuljenje neha...je ležaj 100%
preveri ABS...pohodi bremzo do konca...absmora takoj prijet
...ko prižgeš avto poslušaj...če slišiš kako brnenje zza 2 sekundipo tem ko spelješ, je verjetno ABS pumpa prikoncu
...preveri kompresor klime, ki mora takoj zalavfat,ko prižgeš klimo
...jst bi vzel motor 1.8 ( 136 km)...ali pa 2.0 ( mislim da 150 km)...oba motorja sta izredno dobra in trpežna...2.0 motor je neuničljiv
...pomembno je da je bil avto redno servisiran...torej dobro če ma potrjeno servisno in kake račune
za kaj več, pa pejdi na honda forum....ti bodo vedli še kaj več povedat
LPin srečno pri nakupu