Zivjo!
Moj foter se je odlocil zamenjat avto in zdaj je preizkusno vozil Focusa 1.6 115 konjskega, ki ima neko novo Ti-VCT tehnologijo - tehnologija prilagodljivih casov odpiranja sesalnih in izpusnih plinov. In izkusnje so bile zelo pozitivne edino cudno mu je bilo da je avto menda do cca 2200 vrtljajev skoraj mrtev, potem pa zacne hudo pospesevati in ta neenakomernost mu ni vsec. Te trditve je potrdil tudi prodajalec, zarad tega se zdaj fotr sprasuje ce ne bi bilo bolje vzeti 2.0 145km, ki bi lepo vlekel skozi vse obrate.
Ima kdo izkusnje/informacije glede tega novega 1.6 115km? Je ta "problem" enak pri vseh Focusih s tem motorjem, al je bil mogoce avto grdo zvozen prvih nekaj sto kilometrov (foter ga je dobil z 1000 km na stevcu).
Aja, pa se to: zdej vozi Escorta 1.8 105km...
P.S. Bil bi tudi zlo hvalezen ce bi kdo kje nasel graf navora in moci (dyno) za te dva motorja (jaz sem sem matral kar nekaj casa pa nisem nasel).
tnx ze vnaprej...