Roko na srce, z dizli nimam izkušenj, tko da glede turbine nimam pojma in bom o dizlo raje tiho, kot da te šopam z napačnimi informacijami.
Naš olja sicer spije ampak res minimalno, to pa že od novega in na servisu so rekl, da to v bistvu skor vsi. Je pa to recimo MOGOČE 1l na servisni interval (15k km).
Miholl: Ja to je pa res, pumpa za benz je šla u maloro pri nekaj čez 100k km. Pumpo za benz se okoli voznikovih vrat najbolj sliši. Če kaj piska tam okoli, to pomeni 60k za pumbo za benz v roku 25k km(če je original del).Če boš poslušal ne moreš falit, ker se jo res FUL sliši. Naš ima zdej 180k km, pa se je še nič ne sliši.
Na tehničnem leti čez z odliko, katalizator je prvi, auspuh tudi. Zamenjali smo amortizerje pri recimo 150k km, cena je bila 25 jurjev za plinske Monroe amortizerje( original volvovi navadni so bili ista cena). Sklopka pa je tudi prva in ne kaže nikakršnih znakov slabosti)
Drugač pa kot sem že rekel, poraba je res zelo majhna, tudi pri večjih hitrostih če ga le voziš konstantno. Recimo foter je enkrat šel iz LJ v MB in nazaj in ga držal med 150 in 160 skos, pa je imel porabo 7,4 (Nad 150 pa zato, ker so bile gume jajčaste in je treslo če je šel počasneje). Identična poraba je bila ko smo šli na Korčulo 4 ljudje in avto polno nabasan (Ni bilo AC, sama magistralna cesta, klima pa prišgana non stop)
Ted: Če ti je avto všeč na zunaj, predlagam da malo pogledaš cene in sploh možnost nakupa neoriginalnih rezervnih delov in navališ.
Aja: Ko smo ga mi kupil, je bila čakalna doba 3-4 mesece, ker so Nemci tolk navalili nanje, da se jih ni dal dobit. Zdej zakaj so raje kupi V40 kot Passat, Audi, BMW,...
Ta je naš 2. Volvo pri hiši (prej smo imel 460) in če bi bil V50 tolko dober kolikor je drag bi imel verjetno že 3. naročenega. Verjemi, da če bi bili z avtom razočarani 100% ne bi hotel kupit spet iste firme.
Ti kar še vprašaj če te ša kaj zanima, sej za to pa je forum.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.