Fullback je napisal/-a:..poraba se mu giblje med 8-9 litrov..
A.F. je napisal/-a:
Kaj pa kar se tiče zmogljivosti v primerjavi z 1.6 75 km, a je ful razlike, ker 1.6 ima pa mal več navora pri nižjih vrtljajih..
A.F. je napisal/-a:Ta sportline tudi kr uredu izgleda.
Sej po eni strani se mi 1.6 skor bolj dopade ravno zaradi bolje razporejenega navora, ker ga pol ni treba skoz priganjat u visoke obrate...Škoda se mi zdi, ker niso delali polota z 1.6 100km motorjem kakšen je v seat ibizi ali polu classic. Pomoje tisto bi bla idealna kombinacija...
Kolk je pa kaj končna (po števcu) tega 1.6 z 75 km? Tko na papirju se mi zdi, da je 173 al neki takga...
Zanima me še lega na cesti. A je to bolj mehek avto in se nagiba, al ne?
In pa še pločevina, a imajo ti poloti pocinkano karoserijo?(pomoje imajo, sam nism zihr, zato prašam...)
Hvala za odgovore
super98 je napisal/-a:še vedno pa ostane malce nervozen zaradi kratke medosne...kot da bi poskakoval![]()
A.F. je napisal/-a:super98 je napisal/-a:še vedno pa ostane malce nervozen zaradi kratke medosne...kot da bi poskakoval![]()
Ja to mi je dokaj znano. Zdej imam Swifta, znižanga in je res kot bi poskakoval...
Še neki glede Polota 1.6. Na kaj je treba biti pri nakupu najbolj pozoren, oz. ali ima kakšne značilne napake, ki se pogosto pojavljajo?
A.F. je napisal/-a:super98 je napisal/-a:še vedno pa ostane malce nervozen zaradi kratke medosne...kot da bi poskakoval![]()
Ja to mi je dokaj znano. Zdej imam Swifta, znižanga in je res kot bi poskakoval...
Še neki glede Polota 1.6. Na kaj je treba biti pri nakupu najbolj pozoren, oz. ali ima kakšne značilne napake, ki se pogosto pojavljajo?
super98 je napisal/-a:A.F. je napisal/-a:super98 je napisal/-a:še vedno pa ostane malce nervozen zaradi kratke medosne...kot da bi poskakoval![]()
Ja to mi je dokaj znano. Zdej imam Swifta, znižanga in je res kot bi poskakoval...
Še neki glede Polota 1.6. Na kaj je treba biti pri nakupu najbolj pozoren, oz. ali ima kakšne značilne napake, ki se pogosto pojavljajo?
Možne napake:
-od olja iz oddušnika zamaščena loputa za gas (spucat ob vsakem servisu), avto zaradi tega ugaša pod štand gasom, oziroma nihajo obrati
-termostat oziroma ohišja termostata (zlomi se ohišje in termostat ostane zaprt, avto zakuha...ko kupiš novo ohišje je ta napaka odpravlena in je ohišje močnejše)
-bodi pozoren na vodno pumpo (zna dobit luft oziroma spuščat, svetujem vgradnjo neoriginalne pumpe ker je boljša)
-pokanje oziroma hrzanje v volanu (očistit ter namazat drsne kontakte za hupo, za odpravo pokanja pa pregledat oziroma zategnit križ na volanskem drogu)
Te napake so značilne za vse polote 6N z motorji 1.0, 1.4 ter 1.6
super98 je napisal/-a:Jst sm meu polota 1.6. Avto ima full navora, v primerjavi z 16Vjem pa ga zmanka pri višjih hitrostih. Pospeški so zelo podobni, 1.6 polota se da pa veliko lažje hitr pelat kot 16Vja, ki ga moraš če hočeš da avto da vse od sebe imeti v visokih obratih. 1.6 motor pa vleče praktično od 1000 obratov dalje, navora je vedno dost, prehitevanja so pa mala malca tut brez šaltanja navzdol, ne mara pa visokih obratov.
jamez je napisal/-a:Tale avto (1.4 16v, 100KM) sem vozil tri leta in ga lahko samo pohvalim. Nobenih težav, poraba ob kar dinamični vožnji malce pod 8 litrov.
Aja, ne vem, če lahko to tule omenim: ravnokar prodajam tale avto.
Več info tule: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=341779
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov