lenivec je napisal/-a:GOX je napisal/-a:Po mojem prevoženi niso ovira
zaj pa samo še reče en da je bmw pri teh kilometrih praktično še nov pa se grem kr vstrelit
OK. Predlagam, da si ze koncno enkrat prerezes zile, se zastrupis, zastihas, ustrelis in hkrati skocis iz 20. nadstropja. Nato se lahko zaradi mene tudi zakopljes ali pa razrezes na koscke, jih pomeces v WC in potegnes vodo :P Potem bo za nekaj casa mir... upam!
Ja, fantje, zal vas moram razocarat

BMW je stroj, sploh pa E39, ki mu glede vzdrzljivosti med avtomobili malokateri lahko konkurira. Iskreno mi je zal, ampak tako je
Torej, za kaj vec nas obisci na forumu bmwslo.com, na hitro pa takole: 250.000 km ni za ta avto se nic. Pri teh kilometrih se niti ulaufan ni dobro in moras se pazit, da ga ne tiscis cez 3000 obratov...

Na lastne oci sem videl ze petice, ki so jih ravno pripeljali iz Nemcije in so imele po 600-700.000 km na stevcih

No, cez pol ure so kilometri "cudezno" padli na 130.000

Pri nas pac ze skoraj naraven pojav, bi lahko rekli

Avto je torej samo za
No, pa gremo se na slabe lastnosti, da ne boste rekli, da nisem objektiven

Bom kar takole napisal: resnih pomanjkljivosti ta model sploh NIMA! Vse okvare so zelo natancno PREDVIDLJIVE in se jim skrben lastnik s pomocjo izkusenega mehanika z lahkoto izogne. Tisti, ki se jim kaj pokvari, se pa ne zavedajo, koliko km ima njihov BMW v resnici. Toliko, kot je na stevcu, prav gotovo ne
No, gremo na konkretne primere: Pri BMWju je najbolj obcutljiv hladilni sistem. Glava motorja je iz aluminijeve zlitine in je na razna pregrevanja zelo obcutljiva. Vendar do pregretja pride le zaradi enega izmed petih vzrokov. 1) Okvara vodne crpalke. Zivljenjska doba na E39: cca. 140.000 km. Pa se to zato, ker je rotor iz plastike. Zamenjas z aftermarket crpalko, pa je mir za naslednjih 200k. 2) Termostat se zaskoci. Termostat moras zamenjat na vsake par let, sicer se lahko zgodi marsikaj. V primerjavi z moznimi posledicami je strosek tistega jurja ali dveh za termostat zanemarljiv. 3) Cevi za hladilno tekocino tudi preperijo in jih je treba po cca. 7 letih zamenjat. To naredi le malokdo. 4) Poci hladilnik. Bolje receno, popusti tesnilka med satovjem in ekspanzijsko posodo. Popravit se sicer da, a spet ne za dolgo. Se ne splaca, saj nov ni drag (dobi se tudi ponaredek). Hladilniki zdrzijo v povprecju 10 let, izkuseno oko po barvi ekspanzijske posode lahko doloci starost... 5) In koncno, visko sklopka popusti. Oslabela visko sklopka povzroci premajhen dotok zraka na hladilnik in avto (ponavadi poleti v kaki koloni) zakuha. Preveris jo enostavno, z roko. Zdrzi cca. 200.000 km. Toliko o motorju. Lahko bi omenil se drocnike ventilov, pa nima smisla, ker so se pri 700.000 km normalne uporabe kot novi. Gremo naprej. Menjalnik: rocni je prakticno za vecno. Avtomatik/steptronic: ce se redno menja olje&filter bi moral delat min. 400.000 km. Zanimivo je morda se to, da potisna plosca pri sklopki zdrzi tudi po vec 100.000 km; menja se samo lamela. V primerjavi s konkurenco, 2 do 3x vec. Izpusni sistem: dvomim, da kje obstaja kaka E39, ki ne bi imela vec originalnega izpuha in katalizatorja. Pri 400.000 km+ KATi delajo kot novi. Preizkuseno veckrat, na lastni kozi... Podvozje: amortizerji do 200-300.000 km, roke in koncniki malo manj (pa vseeno 4-5x dalj kot VW-jevi

) Je pa avto obcutljiv na hude obremenitve podvozja zaradi tega, ker je celotno podvozje iz aluminijeve zlitine. 18 col feltne kar pozabi... Ostale sibke tocke: mogoce velja izpostaviti edino mehanizme za dviganje in spuscanje stekel, ki jih pobere nenavadno hitro, to je se pred 200.000 km. Pa se to le pri prvi seriji. Mogoce sem se kaj pozagil, ampak ostalo je prakticno za vecno...
P.S.: Ce rabite nekoga, da bo avto pred nakupom detajlno pregledal (poleg napisanega se milijon drugih tock, za katere pa mi zadosca le bezen pogled ali dotik), veste, na koga se morate obrnit... BMW zame nima skrivnosti
