mikeD je napisal/-a:ker vam je boljši, men osebno je bmw porazen, ker mašina sploh ni tako poskočna kot pri golfu, veliko se izgubi pri prenosu in zapovrh ima še majhen navor in samo 5 stopenjski menjalnik. golf ponuja večji navor, boljšo odzivnost, 6 st menjalnik, ter je lažji in zame bolj stabilen v ovikih, je tudi nekoliko širši.
poleg tega se pri bmwju ko ga vžigaš ali ugašaš mašina grdo zatrese, zadnji pogon in elektronika na njem pa premalo odzivna, ko ga zahodiš skozi ovink elektronika poseže vmes šele ko se kolesa kr pošteno zavrtijo v prazno.
don CONSIGLIO je napisal/-a:Res ne vem kakšen BMW si ti vozu in od kod tebi te ideje. Jaz imam drugačne izkušnje. Razen tega tega, da so ga na vseh testih kovali skoraj med zvezde. Definitivno je Golf zelo dober, ampak še zdaleč ne boljši od zgoraj omenjenega.
Poleg tega moraš upoštevati, da je BMW razred više ter posleično tudi dražji. Če ti pač ni všeč zadnji pogon se raje odmakni od teh mnenj in pač izbiraj med bolj običajnimi avtomobili, kot pa da tukaj z nami deliš težko sprejemljiva mnenja.
LP,
don CONSIGLIO
s_mande je napisal/-a:don CONSIGLIO je napisal/-a:Res ne vem kakšen BMW si ti vozu in od kod tebi te ideje. Jaz imam drugačne izkušnje. Razen tega tega, da so ga na vseh testih kovali skoraj med zvezde. Definitivno je Golf zelo dober, ampak še zdaleč ne boljši od zgoraj omenjenega.
Poleg tega moraš upoštevati, da je BMW razred više ter posleično tudi dražji. Če ti pač ni všeč zadnji pogon se raje odmakni od teh mnenj in pač izbiraj med bolj običajnimi avtomobili, kot pa da tukaj z nami deliš težko sprejemljiva mnenja.
LP,
don CONSIGLIO
KRATKO IN JEDRNATO!Lepo si to povedal.
Janez Blond je napisal/-a:Izbira med, oziroma primerjava med tema dvema voziloma je butasta...
Res je kot se je v ovodu zapisalo.....zaradi kilaže je golf bolj poskočen (pa to ni razlike 5 sekund), pa v ovinkih se manj nagiba ker nima dodatne 100 kilske riti kot BMW....
don CONSIGLIO je napisal/-a:Janez Blond je napisal/-a:Izbira med, oziroma primerjava med tema dvema voziloma je butasta...
Res je kot se je v ovodu zapisalo.....zaradi kilaže je golf bolj poskočen (pa to ni razlike 5 sekund), pa v ovinkih se manj nagiba ker nima dodatne 100 kilske riti kot BMW....
To, da je Golf bolj poskočen, niti približno ne drži!
Lahko si pogledamo samo nekaj podatkov za primerjavo:
- od 0-100 km/h: 10˝30 Golf, 9˝90 BMW
- konča hitrost: 195 km/h - Golf, 207(!) km/h - BMW
- prožnost od 80 - 120 km/h v najvišji prestavi: 11˝77 Golf, 10˝93 BMW
Kar se tiče navora, sicer drži, da ga ima Golf več (malenkostno), vendar se le ta izraža pri višjih vrtljajih:
Golf: najvišji navor 285 Nm pri 1900 rpm
BMW: najvišji navor 280 Nm pri 1750 rpm
Zdaj pa bi tudi jaz rad vprašal avtorja te teme isto, kar ga je že Eddis. V kolikor ne bo odgovora bom smatral, da je bil članek napisan s provokativnim namenom in bom temo, v izogib nesporazumom, tudi zaklenil.
LP,
don CONSIGLIO
Janez Blond je napisal/-a:Izbira med, oziroma primerjava med tema dvema voziloma je butasta...
Res je kot se je v ovodu zapisalo.....zaradi kilaže je golf bolj poskočen (pa to ni razlike 5 sekund), pa v ovinkih se manj nagiba ker nima dodatne 100 kilske riti kot BMW....
Vse ostalo je pa brezpredmetno....materiali, vzdrževanj, luksuz....
Tudi vprašanje kok je dejansko golf bl stabilen.....navaden dizel (to se prav kkšna comfortline oprema) je za ne drek....zanič zici, plastik fantastik volan, obupno podvozje.....tko da priporočam če gre za golfa IV, oprema generacija, higline, al pa GTI....vse ostalo je drek, kar se vozne dinamike tice.....
O bavarcu pa naj kdo drug pise...
don CONSIGLIO je napisal/-a:Janez Blond je napisal/-a:Izbira med, oziroma primerjava med tema dvema voziloma je butasta...
Res je kot se je v ovodu zapisalo.....zaradi kilaže je golf bolj poskočen (pa to ni razlike 5 sekund), pa v ovinkih se manj nagiba ker nima dodatne 100 kilske riti kot BMW....
To, da je Golf bolj poskočen, niti približno ne drži!
Lahko si pogledamo samo nekaj podatkov za primerjavo:
- od 0-100 km/h: 10˝30 Golf, 9˝90 BMW
- konča hitrost: 195 km/h - Golf, 207(!) km/h - BMW
- prožnost od 80 - 120 km/h v najvišji prestavi: 11˝77 Golf, 10˝93 BMW
Kar se tiče navora, sicer drži, da ga ima Golf več (malenkostno), vendar se le ta izraža pri višjih vrtljajih:
Golf: najvišji navor 285 Nm pri 1900 rpm
BMW: najvišji navor 280 Nm pri 1750 rpm
Zdaj pa bi tudi jaz rad vprašal avtorja te teme isto, kar ga je že Eddis. V kolikor ne bo odgovora bom smatral, da je bil članek napisan s provokativnim namenom in bom temo, v izogib nesporazumom, tudi zaklenil.
LP,
don CONSIGLIO
mikeD je napisal/-a:don CONSIGLIO je napisal/-a:Janez Blond je napisal/-a:Izbira med, oziroma primerjava med tema dvema voziloma je butasta...
Res je kot se je v ovodu zapisalo.....zaradi kilaže je golf bolj poskočen (pa to ni razlike 5 sekund), pa v ovinkih se manj nagiba ker nima dodatne 100 kilske riti kot BMW....
To, da je Golf bolj poskočen, niti približno ne drži!
Lahko si pogledamo samo nekaj podatkov za primerjavo:
- od 0-100 km/h: 10˝30 Golf, 9˝90 BMW
- konča hitrost: 195 km/h - Golf, 207(!) km/h - BMW
- prožnost od 80 - 120 km/h v najvišji prestavi: 11˝77 Golf, 10˝93 BMW
Kar se tiče navora, sicer drži, da ga ima Golf več (malenkostno), vendar se le ta izraža pri višjih vrtljajih:
Golf: najvišji navor 285 Nm pri 1900 rpm
BMW: najvišji navor 280 Nm pri 1750 rpm
Zdaj pa bi tudi jaz rad vprašal avtorja te teme isto, kar ga je že Eddis. V kolikor ne bo odgovora bom smatral, da je bil članek napisan s provokativnim namenom in bom temo, v izogib nesporazumom, tudi zaklenil.
LP,
don CONSIGLIO
rpvič imaš čudne podatke pa še bolj nepregledno so podani, golf ima 320Nm navora, dosegljiv je pa res pri 1900 obratih. vendar je dejstvo da so pd mašine bolj živahne, zato je sigurno mašina bolj prožna, butasto je primerjat prožnost obeh od 80-100 v 4/5 prestavi, ker imata različna menjalnika.
in ne brisat teme ker ne gre za provokativno vprašanje ker resno sprašujem za omenjena avta kaj kupiti, ker na eni strani mi ogromno pomeni bmwjeva oblika, in sem v štartu ciljal le na njega, potem pa so na testni vožnji moja pričakovanja bila v čistem konfliktu z dejanskim stanjem, res ne vem ali sem imel smolo in sem naletel na res slabe avte (cene so bile cca 3mio sit), ali pa dejansko bmw ni to kar ljudje pravijo.
IN GLEDE PRIMERJAVE AVTOV TO STE VI ZAČELI, SAM JIH PRIMEJAM SAMO PREKO SEBE, KAR JE POPOLNOMA NORMALNO ČE SE PAČ MED NJIMA ODLOČAM. IN JA SEM SI PAČ ZBRAL TA DVA AVTA KER STA MI GLEDE ZMOGLJIVOSTI IN STROŠKOV NEKAKO BLIZU.
APN je napisal/-a:Kaj govorite da BMW ni poskočen . Golf se skrije , sploh ni vreden svojega denarja . To me tako moti , ko eni govorijo ko ga verjetno sploh niso vozili . Ne da bi hvalu zej BMW-ja
, sam Golf je podn . Sam vozim Audi-ja . Pa ne me zaj frderbat no
don CONSIGLIO je napisal/-a:mikeD je napisal/-a:don CONSIGLIO je napisal/-a:Janez Blond je napisal/-a:Izbira med, oziroma primerjava med tema dvema voziloma je butasta...
Res je kot se je v ovodu zapisalo.....zaradi kilaže je golf bolj poskočen (pa to ni razlike 5 sekund), pa v ovinkih se manj nagiba ker nima dodatne 100 kilske riti kot BMW....
To, da je Golf bolj poskočen, niti približno ne drži!
Lahko si pogledamo samo nekaj podatkov za primerjavo:
- od 0-100 km/h: 10˝30 Golf, 9˝90 BMW
- konča hitrost: 195 km/h - Golf, 207(!) km/h - BMW
- prožnost od 80 - 120 km/h v najvišji prestavi: 11˝77 Golf, 10˝93 BMW
Kar se tiče navora, sicer drži, da ga ima Golf več (malenkostno), vendar se le ta izraža pri višjih vrtljajih:
Golf: najvišji navor 285 Nm pri 1900 rpm
BMW: najvišji navor 280 Nm pri 1750 rpm
Zdaj pa bi tudi jaz rad vprašal avtorja te teme isto, kar ga je že Eddis. V kolikor ne bo odgovora bom smatral, da je bil članek napisan s provokativnim namenom in bom temo, v izogib nesporazumom, tudi zaklenil.
LP,
don CONSIGLIO
rpvič imaš čudne podatke pa še bolj nepregledno so podani, golf ima 320Nm navora, dosegljiv je pa res pri 1900 obratih. vendar je dejstvo da so pd mašine bolj živahne, zato je sigurno mašina bolj prožna, butasto je primerjat prožnost obeh od 80-100 v 4/5 prestavi, ker imata različna menjalnika.
in ne brisat teme ker ne gre za provokativno vprašanje ker resno sprašujem za omenjena avta kaj kupiti, ker na eni strani mi ogromno pomeni bmwjeva oblika, in sem v štartu ciljal le na njega, potem pa so na testni vožnji moja pričakovanja bila v čistem konfliktu z dejanskim stanjem, res ne vem ali sem imel smolo in sem naletel na res slabe avte (cene so bile cca 3mio sit), ali pa dejansko bmw ni to kar ljudje pravijo.
IN GLEDE PRIMERJAVE AVTOV TO STE VI ZAČELI, SAM JIH PRIMEJAM SAMO PREKO SEBE, KAR JE POPOLNOMA NORMALNO ČE SE PAČ MED NJIMA ODLOČAM. IN JA SEM SI PAČ ZBRAL TA DVA AVTA KER STA MI GLEDE ZMOGLJIVOSTI IN STROŠKOV NEKAKO BLIZU.
Podatki so po mojih podatkih točni. Dobil sem v testu Golfa 1.9 TDI s 85 kW v italijanski reviji AUTO, ki je bil opravljen junija 2000. Dobil sem še na netu novega A4, v katerega še vgrajujejo ta motor. In se ujemajo z mojimi:
http://www.najdi.si/avtomobili/avtopoda ... nt+1.9+TDI
Če je mogoče bila še ena verzija tega motorja, potem se ti opravičujem, jaz sem pač to dobil... Bi se mi pa zdelo malo čudno, da bi imel toliko navora, saj ga ima toliko motor 2.5 TDI 110 kW. Sem primerjal oba testa (BMW 320 d in Golf 1.9 TDI 85 kW) in ugotovil, da je zelo malo meritev, v katerih bi bil ta Golf boljši od BMWja, je pa res, da je 21 KM švohejši, kar ni malo, kljub manjši teži. Pa ne misli, da sem neki zadrt BMW fan, saj imamo doma Toledota z motorjem 1.9 TDI 110 KM, nad katerim sem nadnavdušen in se popolnoma strinjam, da je tisti v Golfu še toliko boljši, vendar pa sem vozil BMWja in meni, da v skupni oceni vseeno le-ta boljši.
Zdej, ko si stvar pojasnil si seveda ne mislim, da bi temo zbrisal. Moraš pa priznati, da si konfliktno primerjavo začel sam. Dejal si "...BMW je porazen...", "...mašina sploh ni tako poskočna kot pri Golfu...". To je prvi post te teme in če to ni primerjava, ne vem... In če je nisi ti napisal...
LP,
don CONSIGLIO
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov