No, xantia med letniki 1998-2000 je vsekakor že modificirana s 'faceliftom'.
Nekaj je treba tukaj razčistit. Brat ima dva Citroëna, BX 16 TRS (1989) in XM 2.0 injection (1990) z activo (avto je bil namenjen nemškemu trgu). BX ima v lasti sedaj ca. 7 let, XM pa okrog tri leta. Xantia ima v tem primeru enak motor in enako podvozje kot XM, zato bom povedal, kar o teh vozilih vem. Elektronika bi v tem določenem modelu (2.0) znala biti problem, pred kakega pol leta je prišlo do kratkega stika v napeljavi, in če bi bil malo manj pazljiv, bi mu lahko zgorel motor. Od strokovnjaka za ta motor je pozneje izvedel, da so imeli podobne težave vsi motorji 2.0, vgrajeni v xantio, Xm, evasion, oziroma v Peugeot 605. Tukaj je vsekakor treba pazit.
Da bi se pa kvarila hidravlika?? Tu bom pa povedal naslednje. Na BX se je pred dobrim letom zaradi dotrajanosti pojavila razpoka na eni od 'lajtung', in olje je nekoliko odtekalo. Za ca. 5000 SIT je brat nabavil kompletno instalacijo za vso podvozje, in lokalni mehanik se je z zamenjavo mučil (in to dobesedno, njegovih kletvic ne bi ponavljal
) eno samo popoldne in večer. Vendar - to se je zgodilo, ko je avto bil star 12 let, in ko je imel prevoženih nad 175 tisoč km!! (me zanima, kateremu drugemu avtu podvozje drži tako dolgo brez težav
) Ampak, ne smeš pa pozabit na hidravlične krogle ob vsakem kolesu (oz. po eni dodatni na osi, če ima activo), ki morajo biti pregledane vsaj enkrat na leto pri strokovnjaku, ki se za to spozna (eden od teh je v Šentilju - žal mi je njegov priimek trenutno ušel iz glave).
O oblikah bi se pa vsekakor dalo razpravljat.
Nekomu, ki ima v podpisu (in tudi v nicku
) nekaj, kar prihaja iz hiše Renault, nekako Citroën ne bo preveč povšeči - sploh, če gre za vozilo direktne konkurence.
Toda, po drugi strani: naj si bo xantia prazna ali polna, od zunaj nikdar ne bo moč videti, koliko kg se skriva v njej (zasluga hidravlike). Razen tega ima zadaj zelo globoko in povsem ravno dno, kar gre v prid večji prostornosti. No, res pa je tudi, da lagune grandtour nisem nikdar niti videl od blizu, kaj šele, da bi se v njej peljal.
Upam, da sem s tem kaj pomagal.