Lej tist k hoče športn avto bo kupu 1.8T in to je to

Dizl je namenjen za nižjo poraba, delat relacije, kar je pa daleč od tega čemu je namenjen tale navit TDI.
TDI ja treba priganjat če hočš bolj dinamično vozt, in ker dizli temu niso tok namenjeni bo hitrej kej prej šlo v pm. Mal povpraš po servisih, si ne zmišlujem.
Poraba bo po mesti in bolj dinamični vožnji pr TDI-ju takoj 10l (sm velik testov videl-ne naših ki so pol k vrdena) 1.8T bo pa pil 11-11,5
Zmogljivosti: TDI ima 8,9 do sto in 215 končne. 1.8T 7,5 do sto in 229 končne. Torej je razlika več kot očitna oz zelo velika.
Da ne omenjam da je TDI že telo navit in z čipanjem in obdelavo (izpuh itd..) se da nekak max 180ps spravt iz tega motorja, da ne razkiraš okvar. 1.8T ima potencial 230-235, spet odvisno od avta.
Glede navora itd: 6 gang v 1.8T ma lepo nastavljena razmerja, tako da un navor v prid TDI zelo hitro zgine...
Velik +ima TDI samo pri zavarovanju, ker ni nad 130KW!!!! Servisi in vse ostalo te pa pridejo dosti dražje...