firefly je napisal/-a:Že nekaj časa spremljam forum in vidim, da ste nekateri pravi mojstri. Iskreno upam, da si bo kdo vzel čas zame. Gledam en ohranjen, malo vožen avtomobil. Podatki so sledeči: citroen xsara, bencinar 1.6, letnik.99, 50oookm, poznan prvi lastnik, nekaramboliran. Kilometri realni, vsi papirji, servisi in servisna potrejna, računi.
In na avtu opazim 3 napake, pa ne vem ali naj ga vzamem, kakšne okvare lahko pričakujem, oz. koliko stanejo popravila, vkolikor bodo potrebna:
1. pri delujočem motorju sem odvil pokrov hladilnika in se v tekočini vidijo mehurčki, čisto drobne pikice kot radenska. Če motor na mestu malo poženem v vrtljaje, se občasno tudi kak večji mehurček prismuka na gladino. En mehanik mi je povedal, da je morda potrebno mašino le odzračit, ker je malo vožena. Mašina drugače ni nikjer mastna (pa ni oprana). Kaj bi to sicer lahko bilo in strošek povezan s tem?
2. Skopka: avto na mestu, motor vklopljen, v leru. Ko skolpko stisnem ali spustim se med hodom pedala zasliši tihi klenk. Avto ima sicer enak zvok ko stojim na sklopki ali jo spustim v leru. Ko dam v prvo in brez gasa popuščam sklopko je komaj zaznaven klenk, ko začne sklopka grabit in se avto premikat. Če spelješ normalno z malo gasa tega nikakor ne slišiš ali občutiš. Pri speljevanju spustim sklopko komaj za slabe pol hoda in se avto že premika. Kje bi naj sklopka pijela: ko je pedal tretino od "podna" ali tretjino od zg. nestisnjene lege?
3. Na bokih avtomobila je lak več kje malo odrgnjen (prijazni sosedje v mestu). A se to splača popravljat, ali pomaga poliranje, oz. a bo začelo čez čas rjavet in se slabšat?
Hvala,
Lp
David
firefly je napisal/-a:Že nekaj časa spremljam forum in vidim, da ste nekateri pravi mojstri. Iskreno upam, da si bo kdo vzel čas zame. Gledam en ohranjen, malo vožen avtomobil. Podatki so sledeči: citroen xsara, bencinar 1.6, letnik.99, 50oookm, poznan prvi lastnik, nekaramboliran. Kilometri realni, vsi papirji, servisi in servisna potrejna, računi.
In na avtu opazim 3 napake, pa ne vem ali naj ga vzamem, kakšne okvare lahko pričakujem, oz. koliko stanejo popravila, vkolikor bodo potrebna:
1. pri delujočem motorju sem odvil pokrov hladilnika in se v tekočini vidijo mehurčki, čisto drobne pikice kot radenska. Če motor na mestu malo poženem v vrtljaje, se občasno tudi kak večji mehurček prismuka na gladino. En mehanik mi je povedal, da je morda potrebno mašino le odzračit, ker je malo vožena. Mašina drugače ni nikjer mastna (pa ni oprana). Kaj bi to sicer lahko bilo in strošek povezan s tem?
2. Skopka: avto na mestu, motor vklopljen, v leru. Ko skolpko stisnem ali spustim se med hodom pedala zasliši tihi klenk. Avto ima sicer enak zvok ko stojim na sklopki ali jo spustim v leru. Ko dam v prvo in brez gasa popuščam sklopko je komaj zaznaven klenk, ko začne sklopka grabit in se avto premikat. Če spelješ normalno z malo gasa tega nikakor ne slišiš ali občutiš. Pri speljevanju spustim sklopko komaj za slabe pol hoda in se avto že premika. Kje bi naj sklopka pijela: ko je pedal tretino od "podna" ali tretjino od zg. nestisnjene lege?
3. Na bokih avtomobila je lak več kje malo odrgnjen (prijazni sosedje v mestu). A se to splača popravljat, ali pomaga poliranje, oz. a bo začelo čez čas rjavet in se slabšat?
Hvala,
Lp
David
firefly je napisal/-a:Že nekaj časa spremljam forum in vidim, da ste nekateri pravi mojstri. Iskreno upam, da si bo kdo vzel čas zame. Gledam en ohranjen, malo vožen avtomobil. Podatki so sledeči: citroen xsara, bencinar 1.6, letnik.99, 50oookm, poznan prvi lastnik, nekaramboliran. Kilometri realni, vsi papirji, servisi in servisna potrejna, računi.
In na avtu opazim 3 napake, pa ne vem ali naj ga vzamem, kakšne okvare lahko pričakujem, oz. koliko stanejo popravila, vkolikor bodo potrebna:
1. pri delujočem motorju sem odvil pokrov hladilnika in se v tekočini vidijo mehurčki, čisto drobne pikice kot radenska. Če motor na mestu malo poženem v vrtljaje, se občasno tudi kak večji mehurček prismuka na gladino. En mehanik mi je povedal, da je morda potrebno mašino le odzračit, ker je malo vožena. Mašina drugače ni nikjer mastna (pa ni oprana). Kaj bi to sicer lahko bilo in strošek povezan s tem?
2. Skopka: avto na mestu, motor vklopljen, v leru. Ko skolpko stisnem ali spustim se med hodom pedala zasliši tihi klenk. Avto ima sicer enak zvok ko stojim na sklopki ali jo spustim v leru. Ko dam v prvo in brez gasa popuščam sklopko je komaj zaznaven klenk, ko začne sklopka grabit in se avto premikat. Če spelješ normalno z malo gasa tega nikakor ne slišiš ali občutiš. Pri speljevanju spustim sklopko komaj za slabe pol hoda in se avto že premika. Kje bi naj sklopka pijela: ko je pedal tretino od "podna" ali tretjino od zg. nestisnjene lege?
3. Na bokih avtomobila je lak več kje malo odrgnjen (prijazni sosedje v mestu). A se to splača popravljat, ali pomaga poliranje, oz. a bo začelo čez čas rjavet in se slabšat?
Hvala,
Lp
David
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov